halfquote:
een donkere kamer met een koud kompres op je hoofd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:42 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft wat voor hoofdpijn die niet weggaat?
ook niet met pijnstillers, en hoofdpijn die ik al een uur of 9 bijna heb. (rond half 12 wakker geworden met knallende koppijn..)
Stuur eens een paar pillen opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
een donkere kamer met een koud kompres op je hoofd.
Klinkt als migraine. Verder heb ik hier immigran maar daar heb jij niks aandat spul werkt retegoed,is rete duur en enkel op doktersrecept verkrijgbaar. (is voor zware migraine)
Oef, da's een pak van m'n hartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
halfik blijf wel een beetje posten met zwaffel maar Qwea wordt toch mn hoofdaccount
mogguh btw
Dat had ik gisteren!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:42 schreef Sebasser het volgende:
Wie heeft wat voor hoofdpijn die niet weggaat?
ook niet met pijnstillers, en hoofdpijn die ik al een uur of 9 bijna heb. (rond half 12 wakker geworden met knallende koppijn..)
Hoi Messengaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Messenga het volgende:
Hoi!
Zijn weer geheeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Messenga![]()
hoe gaat het met je voetjes ?
Goed hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zijn weer geheeld.
Hoe is het met u?
Oke jijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed hoor
en zeg maar jij hoor, ik ben al topic opa, dus als je me ook nog met U gaan aanspreken voel ik me al helemaal zo'n bejaarde![]()
![]()
Da's niks om je voor te schamen, het kan veul ergerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:44 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb een mandarijntjes verslaving,,
,
.
van tante yvonnequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef NanKing het volgende:
Qwea.
Hoe heb je je acount terug gekregen?.
http://www.myfonts.com/fo(...)ish-inserat/regular/quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als we op MM moeten wachten...
Niet hetzelfde lettertype, want die kon ik zo snel niet ontdekken.
En ikzou willen dat mensen minder gingen zeiken thuis
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Als we op MM moeten wachten...
Niet hetzelfde lettertype, want die kon ik zo snel niet ontdekken.
En ikzou willen dat mensen minder gingen zeiken thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |