The video you have requested is not available.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:16 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Voor iedereen die Ludo mist:
http://www.youtube.com/watch?v=cbeVGcHREGA
* Heer_van_Bartolhoven gaat even uitzoeken hoe je dat doetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:48 schreef babette21 het volgende:
activeer je PM even, anders wordt 't veel te off-topic hier
Hoezo krijg ik ze dan weer allemaal over me heen (net als bij onze eerste ontmoeting daar)?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:26 schreef lady-wrb het volgende:
t is maar goed dat je dat hier plaatst en niet in [OUD]
omdat ze het daar altijd beter weten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
* Heer_van_Bartolhoven gaat even uitzoeken hoe je dat doet
[..]
Hoezo krijg ik ze dan weer allemaal over me heen (net als bij onze eerste ontmoeting daar)?
Da's niet hertrouwen he, je trouwt dan gewoon 2 keer op een andere manier.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:24 schreef Canisfire het volgende:
Bing en Sjors gaan her trouwen met kerst
Hij doet het nu welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:01 schreef janimie het volgende:
[..]
The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Zoals die kerel in je avatar, zo zou Fos er later uit kunnen zien!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
Sjors en Bing zijn nu alleen nog voor de wet getrouwd, maar Sjors wil ook nog voor de kerk trouwen, vandaar - neem ik aan - straks nog een huwelijksstaartje...
Ik ken die kerel verder ook niet, want ik kijk nooit naar Grey's, dit is de eerste keer dat ik hem zie, dus je zou heel goed gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef janimie het volgende:
denk het niet, "Fos" zal datzelfde "zachte" an hem blijven behouden, die kerel in die avater (Grey's Anatomy) lijkt me een stuk ruiger, is ook veel groter en breder dan "Fos"
precies, hier staat hij nog vrij liefjes op maar in GA is 't natuurlijk gewoon groawrrrquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef janimie het volgende:
denk het niet, "Fos" zal datzelfde "zachte" an hem blijven behouden, die kerel in die avater (Grey's Anatomy) lijkt me een stuk ruiger, is ook veel groter en breder dan "Fos"
Ik wil gewoon dat ze morgen onthullen wie de moordenaar is, dan kan ik eindelijk stoppen met kijkenquote:
Hij is diegene die de kogels heeft besteld.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef janimie het volgende:
[..]
veelste lang,dus Bingg heft z'n moeder nog STEEDS niet de hele waarheid verteld !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |