Meen je dat nouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
Over sinterklaas gesproken weten jullie dat Inge Ipenburg (martine) in November de date van Sinterklaas speelt.
Ergens eind november in een sinterklaas special.
[afbeelding]
Ik vond alleen de eerste serie leuk met Chef piet de wegwijs piet en dat restaurantje.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:53 schreef Otmed het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de Club van Sinterklaas? Ik kijk dat nog steeds
![]()
![]()
Dat was zelfs overduidelijk! Janine heeft gelogenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef fresta het volgende:
Toen Janine die briefjes open maakte en dat Frank won.
Volgens mij heeft Janine gelogen en dat eigenlijk Dian won.. of is dit een erg raar idee?
Die was niet leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vond alleen de eerste serie leuk met Chef piet de wegwijs piet en dat restaurantje.
Maargoed ik was toen ook nog maar 13 ofzo![]()
Ik kijk dat ook nog steeds.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:53 schreef Otmed het volgende:
[..]
Meen je dat nou? In de Club van Sinterklaas? Ik kijk dat nog steeds
![]()
![]()
Ik heb er alleen eentje over blafpoeder gevolgd.....ooit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nog steeds.Wat maakt het uit, ik hou van zoveel kinderprogramma's.
![]()
dat denk ik ook ja, maar het is toch in huize Sanders?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef janimie het volgende:
dat is vast vastgebonden nick
Kan toch ? huis is groot zat wij hebben alleen nog maar de huiskamen het zwembad en de slaapkamer gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:59 schreef fresta het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja, maar het is toch in huize Sanders?![]()
the bitch...quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:25 schreef Dizer het volgende:
Dat was zelfs overduidelijk! Janine heeft gelogen
Zo'n idee had ik ook al ja...ik moet zeggen, het mag wat mij betreft nu ook allemaal wel eens wat duidelijker worden;het wordt langdradig.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef janimie het volgende:
dat is vast vastgebonden nick
Enige positieve van dit hele gebeuren (op het 'tijdelijke' vertrek van Ludo na) is de verandering van Janinequote:
oh Janine kan mij maar weinig boeien eigenlijk (maar dat geldt voor de rest ook, dus waar hebben we 't over)...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
Enige positieve van dit hele gebeuren (op het 'tijdelijke' vertrek van Ludo na) is de verandering van Janine
Ja, dat denk ik ook al de hele tijd. Een kennis van vroeger die opduikt "Nick"wat doe jij nou hier") en die onvruchtbaar is door zijn toedoen ofzo...............quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick daar ergens gekneveld op bed ligt en dat ze dus idd tegen hem praat. Misschien wilde ze in het verleden zo graag een kind met Nick en wilde ze dat nog zo erg dat ze tot de ontvoering is overgegaan. En misschien heeft de ontvoering dus helemaal niets te maken met het Ludo-lijntje
Noud zou zeggen ''Kouwe KaK''quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef Beaudien het volgende:
Maar als Janine liegt, gaat Dian dat vast controleren.......
Of die verschrikkelijk boeiende Raad van Bestuur (wat een drukke mensen zeg.....) praat na bij de koffie en het komt uit.
Nee, het zal echt Frank wel zijn. En wat vind ik van hem?Geen idee. Beetje............kak.
Haha die John Alberts lijkt sprekend de Noud van nuquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Weer een kapitale fout op de gtst site in het fotoboek van Harmsen
Dat is dus absoluut niet hotel Dendermonde, maar het restaurant 'De Kelder' van Peter Kelder zoals ook op het bord achterin geschreven staat![]()
[Edit] Nog een fout, Harmsen heeft geen Robbie maar Chris neergeschoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |