Beweer je nou al wéér dat ik niet kan tellen?quote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je bij lange na geen elftal van maken....![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Beweer je nou al wéér dat ik niet kan tellen?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat was ik helemaal niet![]()
Blijft over LS, MrO en tanjafan... dat zijn er 3. Kan je bij lange na geen elftal van maken....![]()
Dat is ook een elftal, maar dan na flink wat rode kaarten.quote:Op maandag 4 december 2006 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kom maar op 3.
BB6 op 2, LS en Perdido.
Was jij op de meeting ook zo irritant, dat je het laatste woord wilde hebben? ik gaf tenminste mijn fouten nog toequote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is ook een elftal, maar dan na flink wat rode kaarten.
Nee, ik ben in het echt heel timide.quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Was jij op de meeting ook zo irritant, dat je het laatste woord wilde hebben? ik gaf tenminste mijn fouten nog toe![]()
Nog net, blijkbaar.quote:Op maandag 4 december 2006 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
Pinball, kan je voor mijn paar post ook zo'n leuk overzichtje maken![]()
Een soort van Manu82 dus...quote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, ik ben in het echt heel timide.
Jij ook?quote:Op maandag 4 december 2006 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
De rest was gewoon zoals ze zich ook profileren op internet.
Hij was gewoon verlegen, maar heb ik ook gewoon gezegd. Maar doet er niet aan af dat het geen toffe vent is.quote:Op maandag 4 december 2006 21:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij ook? [afbeelding]
Nee toch?![]()
Dan snap ik dat Manu bibberend in de hoek stond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |