Wat bedoel je precies..een fotoshoot..bij 'jouw reclamebureau' of zag je het toevallig?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef gexxz het volgende:
Hee grappig. Die cd werd gister gefotografeerd..(bij reclamebureau) voor een aankondigingspostertje ofzo zeker
Interview vindt dinsdag 24 oktober, voor Sentimento.nl. Waarschijnlijk is het deze week nog terug te lezen op de site. (www.sentimento.nl dus)quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:00 schreef ssilvia1 het volgende:
Ga je hem interviewen? Leuk, waarvoor is het? Waar en wanneer kan ik het dan teruglezen (of luisteren)?
hhehe dan heb je meteen weer wat inspiratie voor je radio columnquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:29 schreef Discoverme het volgende:
[..]
Interview vindt dinsdag 24 oktober, voor Sentimento.nl. Waarschijnlijk is het deze week nog terug te lezen op de site. (www.sentimento.nl dus)
Jij weet me ook overal te vinden hequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hhehe dan heb je meteen weer wat inspiratie voor je radio column
Dit was serieus toevalquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Discoverme het volgende:
[..]
Jij weet me ook overal te vinden he
Ik had mijn aansluiting gemist (OVquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef ssilvia1 het volgende:
Hoe is je interview gegaan?
iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:51 schreef bartrid het volgende:
ah dit gaat dus niet over de japanse band boris. Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |