Mag ik ook erbij komen zitten ! Of is dat gek, als ik met mezelf optrek ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:21 schreef dagwaarde het volgende:
[img=http://jomela.web-log.nl/photos/uncategorized/bankjeenschede_1.jpg]afbeelding[/img]
help dat is ff veranderd!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:23 schreef defender het volgende:
[..]
Mag ik ook erbij komen zitten ! Of is dat gek, als ik met mezelf optrek ?
als ik het niet doe, opent iemand anders uiteindelijk, HEB ik me laten vertellen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:26 schreef defender het volgende:
[afbeelding]
Even kijken wat het is.........wow ! Die is druk ! Cool !
*grijns* Ik heb mijn eerste slotje vanavond zojuist gehadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:29 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
als ik het niet doe, opent iemand anders uiteindelijk, HEB ik me laten vertellen!![]()
huh?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef defender het volgende:
[..]
*grijns* Ik heb mijn eerste sletje vanavond zojuist gehad
Hij adoreert je...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een aversie ineens Snakey, heb ik iets verkeerds gezegd.
Doe eens niet zo ligt geraakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een aversie ineens Snakey, heb ik iets verkeerds gezegd.
Jij mag best bukken, maar ik kan niet beloven dat het zin heeftquote:
Maar ik lag op mijn rug!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ligt geraakt.
Natuurlijk niet![]()
ja ik heb zelf ook wel hoofdpijn hoor!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef defender het volgende:
[..]
Jij mag best rukken, maar ik kan niet beloven dat het zin heeft
Zou je dat willen dan snake?...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:38 schreef Snakey het volgende:
Is het volle maan vanavond ofzo?
Heb je ook stemmen ? Ik welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:39 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
ja ik heb zelf ook wel iets in mijn hoofd hoor!![]()
![]()
Zoals?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:40 schreef Judas_ het volgende:
ik ken een leuk spelletje snake..
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:39 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan snake?...
![]()
moet ik wel weer eerst ff inkomen hoor, blijft pittig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:40 schreef defender het volgende:
[..]
Zullen we weer een keertje via de gsm met alleen onze voeten beide gitaars weer eens tegelijk gaan stemmen?
Cool, thanks.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Ik ga even buiten kijken voor je Snakey.
Misschien moet je er toch eens mee naar de dokter ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:42 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
moet ik wel weer eerst ff in hem komen hoor, blijft pittig!![]()
liep je daar al die tijd mee rond dan???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ga even mijn vuilnis deponeren.
Deponeerden we al ons vuilnis al niet in dit topic ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zie geen maan, maar het is wel lekker weer. Ik ga even mijn vuilnis deponeren.
das fijn om te weten, ik heb dat ooit in een goed toneelstuk gespeeld!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:46 schreef defender het volgende:
[..]
tegenwoordig ben ik trouwens ook parttime dokter hoor!
Doktertje gespeeld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:47 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
das fijn om te weten, ik heb dat ooit in een goed toneelstuk gespeeld!![]()
Net gedaan. Het is best lekker weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zie geen maan, maar het is wel lekker weer. Ik ga even mijn vuilnis deponeren.
Ik wist wel dat je dingen stuk maakte......maar dat je zo een kostbaar lichaamsdeel ook slooptequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:47 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
das misschien fijn om te weten, ik heb dat ooit eens goed stuk gespeeld!![]()
heey je kent me, ik heb het LATEN slopen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:52 schreef defender het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dingen stuk maakte......maar dat je zo een kostbaar lichaamsdeel ook sloopte
gezellig! ik kijk of ik nog iemand kan chanteren dat hij/zij op fok moet gaan zitten posten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:56 schreef defender het volgende:
Zal ik MissHobje tevoorschijn toveren ?
tedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee knap van joequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:56 schreef defender het volgende:
Zal ik MissHobje tevoorschijn toveren ?
Laat me raden.. door Snakey zekerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:30 schreef defender het volgende:
[..]
*grijns* Ik heb mijn eerste slotje vanavond zojuist gehad
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Laat me raden.. door Snakey zeker![]()
hoeba!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
tedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee knap van joe
Vandaag even niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net gedaan. Het is best lekker weer.
Zin in een biertje op de stoep?
Oe !quote:
mooi samen nachtbaggeren (met alle oudjes)in dit geweldige topicquote:
* dagwaarde van afstand achter krant met 2 gaatje toekijkt, er niet op kickt trouwens*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:12 schreef defender het volgende:
[..]
Oe !Kom jij bij mij op het bankje zitten ?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:12 schreef defender het volgende:
[..]
Oe !Kom jij bij mij op het bankje zitten ?
maak spam nog ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mooi samen nachtbaggeren (met alle oudjes)in dit geweldige topic![]()
ok id -kaarten die o ngelooflijk veel spaar ik ontzettend!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mooi samen nachtbaggeren (met alle oudjes)in dit geweldige topic![]()
Welles !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:14 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
* dagwaarde van afstand achter krant met 2 gaatje toekijkt, er niet op kickt trouwens*![]()
nee, dat ben ik afgeleerd, ik ben geen krantenabonnee meer he!quote:
Dat combineer ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:33 schreef skiczukie het volgende:
Skype je niet liever?
ik ken ook een truukje!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Kan hoor.. is een truukje voor meerdere mensen toe te voegen![]()
* dagwaarde naast zichzelf quoten zich weer van de ijzeren balk aan 't plafond laat zakken*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:56 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
ik ken ook een truukje!
* dagwaarde op beide pinken van links naar rechts in het topic 'huppelt'*
das gemakkelijk!![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:58 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
* dagwaarde naast zichzelf quoten zich weer van de ijzeren balk aan 't plafond laat zakken*![]()
![]()
![]()
* dagwaarde al rennend zijn opblaasbaar matrozenpakje* *incl. oranje opzetsnaveltje* aandoet én toch nog pinkend rondzwaait als vanouds*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]nee
![]()
doe maar huppelen dat staat je leuker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |