Het is dat ik niks win maar anders!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja Twylight schiet niet opEn op zondag avond is het altijd iets drukker er zijn dan de meeste users online...
![]()
Nee gekheid enzo. We hadden van te voren besloten dat de uitslag op zondag avond zou komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het is dat ik niks win maar anders!![]()
naaktkwartetten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:37 schreef pussydeluxe het volgende:
We zijn aan het kwartetten hier.
Nee ga jij maar etenquote:
ik heb al gestemd....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:00 schreef Snakey het volgende:
Nou vooruit, nog 13 minuten.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En de lijnen zijn dicht! ik dank u allen voor het uitbrengen van de stemmen![]()
Ik ga nu alle stemmen verwerken en er een ruige berekening op los laten![]()
Morgen avond maak ik de uitslag bekend!![]()
fok down???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Stickie en gesloten.![]()
Na de tellingen gaat het down.
Ik blijfop tot S-F uitgeteld is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe vanavond geen oog dicht. Wat een spanning.
Shit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef murp het volgende:
[..]
8. De zich meest inlikkende user -Snakey
Ik ben uitgeteldquote:
Hou ons niet langer in spanning.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets] gebruikt nu zijn geheime formule [afbeelding Zodat duidelijk word wie wat gewonnen heeft![]()
Cool. Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben uitgeteldAlle stemmen zijn verwerkt.
![]()
Wil je het in dit topic zetten of de stickie? Of in een nieuw topic?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets] gebruikt nu zijn geheime formule [afbeelding Zodat duidelijk word wie wat gewonnen heeft![]()
nieuw sticky topicquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wil je het in dit topic zetten of de stickie? Of in een nieuw topic?
De uitslag, morgen, komt in een nieuw topic. En als die sticky gemaakt zou kunnen worden dan zou dat mooi zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wil je het in dit topic zetten of de stickie? Of in een nieuw topic?
Okee.quote:
Okee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De uitslag, morgen, komt in een nieuw topic. En als die sticky gemaakt zou kunnen worden dan zou dat mooi zijn.![]()
Maar waarom morgen pas ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik pas iets kon doen nadat de winaars bekend waren![]()
Morgen waarschijnlijk vroeg in de middag komt de uitslag !
Soms.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij bent bijzonder meegaand Snakey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |