De student na je geeft geen sjoegenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:18 schreef Chocobo het volgende:
Mijn LCD hangtLeuk gezicht zo plat op de muur,... maaaaar dat brengt me op het volgende. Ik heb een Philips 36cm slaapkamer tv'tje over nu. Kan ik daar iemand een plezier mee doen?
Nee,.... als ik een tv zou krijgen dan wist ik het wel..... helemaal rond die leeftijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De student na je geeft geen sjoegen
Die studenten van tegenwoordig
True true.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... als ik een tv zou krijgen dan wist ik het wel..... helemaal rond die leeftijd![]()
Ach tijden veranderen.... als je ziet wat Noot allemaal aan games en console koopt alleen al
Ik heb zelf een 61 cm Philips tv, een 38 cm erbij nemen is dan onzin omdat ik maar 1 kamer heb. Die tv mag naar iemand die het echt nodig heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De student na je geeft geen sjoegen
Die studenten van tegenwoordig
1 voor aan je voeteneind, 1 voor naast je bedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 61 cm Philips tv, een 38 cm erbij nemen is dan onzin omdat ik maar 1 kamer heb. Die tv mag naar iemand die het echt nodig heeft.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |