Mission impossible 3 niet gezien zeker, dat kan dus echt wel he.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En net of die HDD's dan nog te recoveren zijn
Wel gezien. Gelukkig denk jij ook dat zn pil in je hoofd kan exploderenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Mission impossible 3 niet gezien zeker, dat kan dus echt wel he.![]()
Ja natuurlijk, net als de chip waarmee je de stem van iemand anders kopieert.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wel gezien. Gelukkig denk jij ook dat zn pil in je hoofd kan exploderen
Juist DAN zou je alle informatie moeten delen. Kennis is macht enzo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Rory78 het volgende:
Yep, maar het doel heiligt alle middelen, toch? Tenminste, als hij ECHT slim zou zijn...
Precies maar die Bellick die smeerlap die is woest en wil ze dodenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Mahone heeft ook niks te doen eigenlijk met die bewakers. Hij is FBI, zij horen niet eens buiten de gevangenis hun functie uit te oefenen.
Ook na 2 maanden in het water gelegen te hebben?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef Ik_ben_lief het volgende:
HDD is echt nog wel te 'recoveren' hoor
Schijnt zo te zijn ja...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:45 schreef Richard_dubbelB het volgende:
[..]
Ook na 2 maanden in het water gelegen te hebben?![]()
Hahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:25 schreef Xurk het volgende:
Ineens herinnerde ik mij vandaag dat Bellick die vieze pa speelt in Ken Park![]()
In die film probeert hij onder andere zijn zoon in zijn slaap te pijpen, een gevalletje typecasting bij PB dus
De vader van Lincoln heeft altijd gewerkt voor "the company" daar is tie mee gestopt en heeft toen moeten onderduiken omdat ze dat niet zo graag hadden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:48 schreef J0sT het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat nou precies de constructie is van Linc the Sink, The Company, die vrouwelijke president en Terrence Stapman (oid..)??
Dat dacht ik ook voor de zomer. Gaat klote rtl een zomerstop houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
8 schat bijna
Maar in Amerika gaat er ook een grote break aanzitten komen dus ik vraag me af hoe rtl 5 dat gaat doen..
Want als ze door gaan met uitzenden hier zouden we dan straks na de break 1 op 1 lopen.
Degene die Lincoln vermoord zou hebben. En de man waarbij Veronica op bezoek ging en daar de dood vond..quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wie was die steadman ook alweer'?
Oja bedanktquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef J0sT het volgende:
[..]
Degene die Lincoln vermoord zou hebben. En de man waarbij Veronica op bezoek ging en daar de dood vond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |