Kan niet wachtenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:09 schreef Shirley het volgende:
Nog 20 minuten![]()
Ben benieuwd wat ons weer te wachten staat.
ja, daar is meer commentaar op, rtl heeft een erg raar idee over trailers, alsof het hele samenvatting van een aflevering moeten zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:37 schreef DrMarten het volgende:
Ik begin er een beetje een hekel aan te krijgen dat je kennelijk voorstukjes te zien krijgt van verderop in de serie en niet zozeer van de volgende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man ging er helemaal niet vanuit dat hij wel eens vermoord kon worden. Het was gewoon een hele normale beschaafde en vreselijk naieve man.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Die arts met z'n toffe accent had momenten genoeg om te ontsnappen. Toen t-bag overgaf, had hij hem bijvoorbeeld makkelijk kunnen injecteren met een verdovend middel ofzo.
Hoop dat ze hem binnenkort afmaken.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
ondankbare hond? Hij was de dierenarts heel dankbaar en liet hem rustig inslapen..hij had hem ook kunnen fileren en kunnen verkrachten.
T-bag toonde zijn menselijke kant en pleegde euthenasie..
HAHA
De fontijn ! oeh jij bent goedquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:19 schreef Augustina het volgende:
[..]
Die man ging er helemaal niet vanuit dat hij wel eens vermoord kon worden. Het was gewoon een hele normale beschaafde en vreselijk naieve man.
Wat ik mij het meest afvraag aan deze aflevering is waarom Malone zijn gezicht in die fontein bekeek. Het leek wel of hij bang was van te voren om wat hij te zien kreeg. Hmmm, zit vast ook iets achter.
Maar PB is.
Ja, dat viel mij een paar afleveringen terug ook ineens op. En idd, toen ik die gevangenisbewaarder zag, wist ik dat er weer iets over zou terugkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef Kurk het volgende:
Waar je ook van kunt weten wat er gaat gebeuren in de aflevering, is door te kijken wat er helemaal in het begin komt bij 'Previously, on Prison Break'. Ze laten dan de stukjes zien die van belang zijn om de huidige aflevering te snappen. Bijvoorbeeld, gisteren lieten ze in het begin zien hoe die afpersende gevangenisbewaarder wordt ontslagen. En raad eens wie er in deze aflevering kwam opdagen? Juist, die gevangenisbewaarder.
[afbeelding]
Die hoorde net op tijd dat er op elk hoofd 100.000 en op Lincoln zelfs 300.000 staat, dus die gaat ze proberen te pakken. dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:47 schreef edje34 het volgende:
Ben benieuwd wat Bellick in zijn schild voert,hij had zich bijna voor z`n kop geschoten.
Nee, volgens mij was dat iemand anders.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:14 schreef edje34 het volgende:
Ben bang dat Sucre volgende week het loodje legt.
We zullen wel zien aankomende donderdag,zit er trouwens nog een stop aan te komen in nederland ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was dat iemand anders.
jij weet het al stouterdquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was dat iemand anders.
Nou heb ik me niet kunnen bedwingen en nu heb ik de aflevering voor aanstaande donderdag al gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef woeeiiii het volgende:
Raar dan Lincoln buiten bleef staan bij dat winkeltje
En idd dat fonteintje, ik dacht dat daar de HDD in zou leggen ofzo![]()
En oja, Hello mister Gudat, am i pronouncing that right? "Dead on"
Als iemand het gemist heeft, hier staan ze online: http://allfg.servtro.de/cms/cms2/index5fba.html?page=season-2-21
I only kneel to god and i dont see im here todayquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:30 schreef Kurk het volgende:
[..]
Nou heb ik me niet kunnen bedwingen en nu heb ik de aflevering voor aanstaande donderdag al gezien![]()
Volgens mij doen ze dit bij wel meer series zo. Zoals 'Invasion', waar Mahone ook al een slechte agent in speelde. Maar heb ik iets belangrijks gemist ? Ik heb de fonteinscene gemist, ik was dan ook erg moe.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef Kurk het volgende:
Waar je ook van kunt weten wat er gaat gebeuren in de aflevering, is door te kijken wat er helemaal in het begin komt bij 'Previously, on Prison Break'. Ze laten dan de stukjes zien die van belang zijn om de huidige aflevering te snappen. Bijvoorbeeld, gisteren lieten ze in het begin zien hoe die afpersende gevangenisbewaarder wordt ontslagen. En raad eens wie er in deze aflevering kwam opdagen? Juist, die gevangenisbewaarder.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |