Is het nieuwe personage, een FBI-agent, die jullie gaan zien dit seizoenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:07 schreef ser het volgende:
Wie Alexander Mahone? Die heb ik volgens mij nog niet eerder gezien......
Of zo als ik online kijken op www.peekvid.comquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:35 schreef Tigra het volgende:
Hehe, mensen die seizoen twee willen zouden het beter downloaden inplaats van zo nieuwsgierig te zitten doen.
Thanks! Wat een aflevering!! Jammer dat ik het niet heb gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_(Prison_Break_episode)
We zullen rond de feestdagen wel een stop krijgen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:11 schreef Pelgrim het volgende:
Ik hoop wel dat RTL door blijft gaan met uitzenden van Seizoen twee en niet halverwege kapt met uitzenden voor een tijdelijke pauze.
gelijk dit topic verpest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:27 schreef Shirley het volgende:
Who the fuck is dit trouwens? Gewoon één of andere grapjas die zichzelf ertussen heeft gesoept?
[afbeelding]
Ik denk dat ze gewoon helemaal doorgaan, deze serie loopt zo ongeloofelijk goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd hoe lang ze nu doorgaan met seizoen 2.
Die pauze met oude afleveringen, toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verwacht dat ze wel even stoppen. Volgens mij flikte Net5 een keertje hetzelfde met Lost. 1 of 2 nieuwe afleveringen, en dan ineens een lange pauze.
hoe het precies zit weet ik niet weer, maar ik dacht dus dat ze zoiets gedaan haddenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Die pauze met oude afleveringen, toch?
Mahone is idd erg slim en wordt een flinke pain in the assquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
Ben weer benieuwd naar volgende week! Die FBI dude is verdomd slim, niet tof.
En Veronica...mooi de serie uitgewerkt.
Haywirequote:
Pain in the ass? een duivel is het ! die die die die die die die...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hoe het precies zit weet ik niet weer, maar ik dacht dus dat ze zoiets gedaan hadden
[..]
Mahone is idd erg slim en wordt een flinke pain in the ass
Ja, ik denk ook dat er nog eens een stop komtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik verwacht dat ze wel even stoppen. Volgens mij flikte Net5 een keertje hetzelfde met Lost. 1 of 2 nieuwe afleveringen, en dan ineens een lange pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |