Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hèquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:14 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Maar vertel eens. Als ik na 12 uur dat gesprek met dat meisje had doorgezet, was de kans dan groot dat ik met haar het bed gedeeld had? Of had ik al "strafpunten", ongeacht de inhoud van het gesprek vóór 12 uur?
Ik vond het onnodig om een gehele alinea te wijden aan mijn manier van bier bestellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Afgezien van ´´Heil Hitler´´ en ´´stem SP´´ toch wel de treurigste korte zin die ik ken.
Ja, vreselijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Oh wat heb ik toch een schijthekel aan studentenverenigingen.. Met dat pretentieuze gebabbel en die irritante verplichte polo'tjes.
Dat mensen echt aan zoiets debiels meedoen snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hè![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Stond laatst in de kroeg, komen er twee van die studieverenigingdametjes naar me toe.. "Wil je je tasje even over je schouder dragen en niet overdwars? We storen ons er aan."
![]()
Nou, zó aantrekkelijk was ze nou ook weer niet. Tering, wat een vreemde gewoontes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Strafpunten? Neuh, 't meisje in kwestie had dan wel bier moeten adten oid. Als jullie daar hadden gezoend hadden jullie beide een glas koffiemelk mogen adten. Leuk, hè![]()
over bekrompenheid gesproken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik zie dat jij hbo doet, dan ga ik geen discussie over studentenverenigingen beginnen
wie draagt zn tasje dan ook overdwars, dan vraag je erom hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:15 schreef Janetje het volgende:
Oh wat heb ik toch een schijthekel aan studentenverenigingen.. Met dat pretentieuze gebabbel en die irritante verplichte polo'tjes.
Stond laatst in de kroeg, komen er twee van die studieverenigingdametjes naar me toe.. "Wil je je tasje even over je schouder dragen en niet overdwars? We storen ons er aan."
![]()
Maar ff serieus, sinds wanneer zitten cursisten ookal bij verenigingen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
over bekrompenheid gesproken.
Ik doe een gewéldige cursus, ja![]()
![]()
"Ja, weet je, het draagt bij aan het groepsgevoel hier binnen de vereniging."quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat mensen echt aan zoiets debiels meedoen snap ik echt niet.
Geen idee.quote:
De Woo heeft geen goedkoop bier, daarvoor moet je bij de verenigingen 'thuis' zijn. Ben wel benieuwd bij welke hij geweest is overigens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is naar de Woolloomoolloo geweest
de Woo, zeg maar
Voor zover ik weet laten alle Utrechtse verenigingen 'cursisten' toe, zelfs het corps.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Repeat het volgende:
Maar ff serieus, sinds wanneer zitten cursisten ookal bij verenigingen?
Als je het er niet mee eens bent ga je toch gewoon in een kroeg zuipen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:18 schreef Camplo het volgende:
Koffiemelk adten. En wie zou je daartoe moeten verplichten dan?
owh? Ben er al jaaaren niet meer geweest ook, trouwens, dus dat zou best eens kunnenquote:
Een euro per pot is ook niet echt verschrikkelijk veel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 04:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
De Woo heeft geen goedkoop bier, daarvoor moet je bij de verenigingen 'thuis' zijn. Ben wel benieuwd bij welke hij geweest is overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |