Ik acht de kans dat ik dat ga doen zeer klein maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:48 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees, maar het gekke is dat deze opeens weg is op het moment dat je aan het klimmen bent. Probeer het gewoon eens!
Die is toch gestorven toen hij met een touwtje van een rots wou springen en toen verkeerd neerkwam. Gokje: Extreme Climbing?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Wanna see gevaarlijk....check here...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fpm0m6bVfrM
Ik kan iedereen aan raden om te gaan klettersteigen(Via ferrata)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:48 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik heb ook hoogtevrees, maar het gekke is dat deze opeens weg is op het moment dat je aan het klimmen bent. Probeer het gewoon eens!
In Utrecht is een prachtig klimcentrum. Vriend van mij klimt daar ook, ik zal zeggen dat je een keer mee wiltquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat ik dat ga doen zeer klein maar bedankt voor de tip
Waar in Utrecht zit dat? Haha is goed hoor, maar dan verzin ik wel iets om er op het laatste moment onder uit te komen. Of is die vriend lekker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:53 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
In Utrecht is een prachtig klimcentrum. Vriend van mij klimt daar ook, ik zal zeggen dat je een keer mee wilt
Da's Yosemiti niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Wanna see gevaarlijk....check here...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fpm0m6bVfrM
Gewoon ja zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar in Utrecht zit dat? Haha is goed hoor, maar dan verzin ik wel iets om er op het laatste moment onder uit te komen. Of is die vriend lekker?![]()
![]()
Nee het is in de buurt van Lake Tahoe.quote:
Heeft ie een porsche?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:00 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Nee het is in de buurt van Lake Tahoe.
Ok, dan heb je bij deze een date MaJo, ik zal vragen of die vriend je met zijn porsche komt ophalen
Wat is er mis met Rotterdam trouwens?
Ok, dan niet, zo kom je nooit aan de man.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft ie een porsche?Dan is het vast zo'n patser
Ik zou toch wel moeten weten hoe die klimhal heet
Wat er mis is met Rotterdam? Eigenlijk alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |