tis al begonnen duh!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Rat van fortuin begint 10 minuten later! Zeg het voort!

globaal de opstelling :quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat doe jij dan nog hier? Moet je niet gaan kijken?

waarom niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:54 schreef Inodder het volgende:
fuck wat is er aan de hand krijgen die lui stroom ofzo zo ja waarom

omdat dat leuk is, mensen die lijdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:54 schreef Inodder het volgende:
fuck wat is er aan de hand krijgen die lui stroom ofzo zo ja waarom

Vallen der ook nog dooien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef Inodder het volgende:
wtf wat is dit voor morbide programma

Dat was één van de verbeteringen waar ik aan heb zitten denken!quote:

prachtig programmaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:55 schreef Inodder het volgende:
wtf wat is dit voor morbide programma

the butcherquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
OMFG!

Had je ook al bedacht op welke wijze er dan doden moeten gaan vallen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was één van de verbeteringen waar ik aan heb zitten denken!

nu wor het erg...ze heeft dus 5 ruggen gewonnen maar hoe gaan ze mee naar huisquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een klein beetje leuk.![]()
![]()

BNN doet niet graag dingen die verboden zijn he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
Zal de Nederlandse Bank blij mee zijn(is trouwens wel verboden
)

Famous last wordsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben van slag want mijn geld staat in de fik...![]()
![]()
![]()

Zie Bartje nog met een steen staan en maar wachten op de politiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
BNN doet niet graag dingen die verboden zijn he?![]()

prachtig...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zie Bartje nog met een steen staan en maar wachten op de politie![]()
PS, 3000 euro gewoon weg![]()

100% zeker dat het geen echt geld is! Daar zijn ze zeer scherp op!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
BNN doet niet graag dingen die verboden zijn he?![]()

Ga maar lekker slikken buuf.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik zit hier echt te verrekken van de pijn... ga dus ff een paar paracetamollen poppen en dan maar te bed. hopelijk is het morgen een beetje beter....![]()
![]()

Keuringsdienst van Waarde is ook zo opvallend apartquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
prachtig...
Ik moet zeggen dat ik in het begin mijn bedenkingen had over BNN en ok ze maken niet continu hogekwaliteits programma's en ok soms is het wel wanstaltig maar vernieuwend en vaak humoristisch is het zeker!

Hey, beterschap Buuffie!!! Heb je zalf?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik zit hier echt te verrekken van de pijn... ga dus ff een paar paracetamollen poppen en dan maar te bed. hopelijk is het morgen een beetje beter....![]()
![]()

Sterkte en tot morgenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()

Mooi programma, maar niet van BNN toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde is ook zo opvallend apart![]()

slaap lekker buuf...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()

Staat er toch nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mooi programma, maar niet van BNN toch?

ik mis ietsquote:

Jammer genoeg zonder Saraquote:

Sara is een schreeuwert...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jammer genoeg zonder Sara![]()
Die kan zo keihard uit de hoek komen![]()

Altijd 100x beter dan die Tijlquote:

Bommie, wat lief!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:36 schreef Joohanna het volgende:
Rode rozen, rode rozen, op de tafel voor het raam
rode rozen, rode rozen, op het kaartje staat jouw naam
rode rozen, rode rozen... stuurde jij mij heel onverwachts
rode rozen, rode rozen, hebben mij geluk gebracht!

Nah ik vind die Tijl wel erggggggg ........... lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |