Oke, mijn complete verhaal:
14/10 @ 21.00 - 's Avonds geprobeerd te bellen, geen geduld om lang aan de lijn te blijven. Een mailtje gestuurd met de klachten.
15/10 @ 14.00 - 's Ochtends toch maar gebeld. Na 20 minuten opgegeven. Vroeg in de middag nogmaals geprobeerd, en na zo'n 40 minuten had ik een Nederlandse medewerker. Deze heeft mij een referentienummer gegeven, en binnen 48 uur zou ik een email krijgen. Dit zou eigenlijk binnen een paar uur moeten aankomen, maar er waren vaak problemen, dus zou het maximaal 48 uur duren, anders moest ik terugbellen.
17/10 @ 11.00 - Teruggebeld, na 30 minuten wachttijd had ik een aan zijn accent te horen Franstalige medewerker aan de lijn. Deze zou mij de mail nogmaals versturen. Diverse keren mijn emailadres gespeld, zodat ik zeker wist dat deze klopte. Nu is Versatel niet de betrouwbaarste ISP, maar doorgaans krijg ik mijn email wel. Nogmaals 24 uur wachten dus, en anders terugbellen.
18/10 @ 9.00.01 - Na 2 minuten wachten had ik zowaar dezelfde medewerker aan de lijn. Ander emailadres doorgegeven en het zooitje nogmaals laten versturen.
19/10 @ 22.15 - Na 36 uur nog niks ontvangen. Na 24 uur dus ook niet, maar het duurde 12 uur voordat de helpdesk uberhaupt bereikbaar was. Dit maal een Nederlandse medewerker aan de lijn die mij wist te melden dat de Franse knakker het proces had geescaleerd en mij zou terugbellen. Wat mij bevreemde, aangezien hij op dit moment mijn telefoonnummer helemaal niet had (gevraagd). Aangezien mijn telefoonnummer dus helemaal niet bekend was, volgens de Nederlandse medewerker, heb ik mijn mobiele nummer gegeven. Het niet aankomen van de mail zou volgens hem komen omdat ik aan had gevinkt dat ik geen reclame wenste te ontvangen. Want natuurlijk, als je dat aanvinkt dan zeg je gelijk ook dat je geen belangrijke reparatie-labels wilt ontvangen!
![]()
Ik zou dus teruggebeld gaan worden.
Overigens had ik tijdens die 12 uur ook nog een email gestuurd met de vraag of ze het niet nogmaals konden versturen. Nee, nee, ik moest echt bellen
![]()
20/10 @ 19.45 - Na 40 minuten wachttijd kreeg ik een aardige Duitse mevrouw aan de lijn die in redelijk Nederlands mij wist te helpen. Ze is druk bezig geweest en kwam twee keer bij me terug, met de melding dat ik a) gisteren al terug was gebeld (!!! ik had gisteren 15 minuten na het sluiten van de lijn pas iemand te pakken om mijn nummer te melden) en b) ze helaas niets kon doen en ik moest wachten totdat ik nogmaals gebeld zou worden. Na mijn telefoonnummer gecontroleerd te hebben en gemeld te hebben dat ik altijd wel bereikbaar was (ook op maandag? ja ook op maandag) besloot ik maar om nog even te wachten.
21/10 @ 17.15 - Net een Nederlandstalige medewerker gesproken, die heel vrolijk en met aardige humor m'n ietwat "ik-wacht-al-een-week-om-m'n-kutbox-te-versturen"-toon wist te kalmeren. Hij cancelde van alles en om verder maar niet moeilijk te doen heb ik daar maar geen probleem van gemaakt. Ook van de melding dat ik gisteren om 19:30 zou zijn gebeld heb ik maar geen probleem gemaakt, ondanks dat ik toen in de wachtrij stond van diezelfde klantenservice met mijn mobiele telefoon nog geen 30cm van me verwijderd. Het label wordt nu per post opgestuurd, ik had geen zin meer in nog meer aanklooien per email. Hopelijk is de post betrouwbaarder, en wordt het reparatieproces dus uiterlijk begin volgende week eindelijk in gang gezet.