Ik bedoelde gewoon de media als radio, TV, krant, met de resultaten van F'noord. Dan zien/horen/lezen ze toch dat het slecht gaat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je zei net nog dat het krijgen van dat idee oa door de media kwam?
Stekelenburgquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is de opstelling van het AD?
Hier wordt het de kroegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:15 schreef HeatWave het volgende:
tele2, prima te doen hoor.
Al ga ik bij mijn vader kijken, met zijn aso plasma TV. maar ik heb zelf dus ook tele2, en mijn stamkroeg ook. Alternatieven genoeg hier in Amsterdam
.
Dank je, maar ik kende de definitie van het woord 'media' al.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon de media als radio, TV, krant, met de resultaten van F'noord. Dan zien/horen/lezen ze toch dat het slecht gaat?
De media is niet alleen een term om journalisten en opiniemakers aan te duiden hoor.
Soms = altijd. Zelfs hij zou geen problemen moeten hebben met Leonard ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, Rosales speelt soms wel ok tegen f'noord.
Mooi om te lezenquote:Stam: 'Mentaliteit bij Ajax perfect'
Jaap Stam is uitermate tevreden over de mentaliteit van zijn ploeggenoten bij Ajax. De 34-jarige aanvoerder van Ajax sprak zich in Het Parool uit over datgene waar Pierre van Hooijdonk eerder deze week over viel: de houding van de jongere spelers. : Ik kan niet anders zeggen dat ik bij Ajax alleen maar jongens om me heen heb die hard aan zichzelf werken, die willen leren en luisteren" (..) "Wat je vandaag ziet, die grote groep spelers die na een training nog even doorwerkt, geeft aan hoe gretig iedereen is. Maar niet op een egocentrische manier. iedereen denkt en handelt in het belang van het team.", aldus Jaap Stam in Het Parool.
Bron: ajax.netwerk.to
quote:
quote:Ten Cate: Rosenberg was bij Jong Ajax vanwege speelminuten
Markus Rosenberg staat niet ter discussie bij Ajax. Henk ten Cate liet hem deze week met het tweede meespelen om speelminuten te krijgen. ,,Markus heeft dit seizoen nog niet zo veel minuten meegedaan. Ook met het Zweedse elftal stond hij tijdens de EK-kwalificatie niet in de basis. Daarom heb ik ervoor gekozen om hem deze week met het belofteteam te laten spelen.’’, aldus Ten Cate in het Algemeen Dagblad.
Misschien zit ik zelfs wel bij jou in het vak.quote:
Waar halen ze in r'dam die mafkezen toch altijd vandaan? Zelfs de vrouwen sporen voor geen meter....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef bella75 het volgende:
jorien kan later verkassen, morgen eerst die neuzen vergassen
donderstraal op van vak uquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien zit ik zelfs wel bij jou in het vak.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:49 schreef Sethje het volgende:
Het zjin maaar kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutkakkerlakken
joden schaam je niet wees een echte ajacied en zing het anti kakkerlakken lied
ik heb er zin in!
010 demolition day!
Morgen gaat het echte werk beginnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:49 schreef Sethje het volgende:
Het zjin maaar kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutkakkerlakken
joden schaam je niet wees een echte ajacied en zing het anti kakkerlakken lied
ik heb er zin in!
010 demolition day!
zekersquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Goedenmorgen medevoetballiefhebbers, het wordt een mooie dag voor onze Meerse Helden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |