Ja, dat ook. Maar zo'n ding kost tegenwoordig geen reet meer. Ik heb natuurlijk wel de op één na goedkoopste gekochtquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Ach, dan is "Heb de volgende dag meteen een nieuwe dvd-speler gekocht." eigenlijk nog veel verwender.
Maar een breedbeeld hoeft toch niet zoveel meer te kosten dan een gewone tv?
Oh, waarom vraag je dat toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Heb je je boek nu al uit?
Ja, maar jij Fokt werkt ook meer dan ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
In de tijd dat jij nu al twee boeken uit hebt, heb ik nog niet eens 1 hoofdstuk gelezen.
Hehe, ik heb een duur telefoonabonnementquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:11 schreef broer het volgende:
Een gratis tv? Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Op een gegeven moment kreeg ik alleen nog maar blauwe tinten. Soms rood.quote:Aan wieltjes draaien is wel mooi old skool. Ik zou zo'n ding niet weg doen.
O, dan was hij niet gratis, maar 'gratis'. Nuanceverschil, maar toch.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:15 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik heb een duur telefoonabonnement
Dat zal er veel mee te maken hebben, inderdaad. Al heb ik het de afgelopen weken rustig gehad met werk, dus dan hou je vanzelf tijd over om te lezen. (De hele dag internetten is ook niet alles.)quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:15 schreef wyccie het volgende:
En ik kijk meer films. Denk ik.
Ik hou van eten, maar ik kan ook prima níet eten als ik zou moeten kiezen tussen een film of een maaltijd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:28 schreef broer het volgende:
En films en andere leuke dingen laat je wel aan je voorbij gaan als je weet dat je dan niet kunt eten. (Dramatiek ten top.)
Ja, dat hou je een paar dagen vol. Maar dan houdt het echt op. Dan begin je honger te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hou van eten, maar ik kan ook prima níet eten als ik zou moeten kiezen tussen een film of een maaltijd.
Over horror kun je ook heel snobistisch doen. Niet gemakkelijk, maar er zijn vast mensen die het voor elkaar krijgen.quote:Maar ik ben geen filmsnob (oh, wacht.... dat was natuurlijk al duidelijk toen ik het over horror had)
quote:Paul McCartney deelt mee dat hij uit The Beatles stapt.
Ik maak nooit gehakt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Ach, nou heb ik het gemist.
Bedankt! Nou krijg ik dat de hele dag niet meer uit mijn kop.quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:09 schreef JAM het volgende:
OP DE MELODIE VAN HET WILHELMUS.
GRAAFMACHINE IN DE KLEI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |