moehahahaha !quote:
Zo ver schopt ze niet, met zo'n been.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef DLTF het volgende:
[..]
Lekker respectloos zak, tis juist keigoed dat iemand met ene handicap 't zo ver schopt , echt, wat ben jij een botte zak
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:41 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zo ver schopt ze niet, met zo'n been.![]()
Zekers, zou die muts van het nieuws ook zon kuur moeten doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef toma het volgende:
die verjongingskuur is goed gelukt moet ik zeggen
hey! die wou ik!quote:
ik denk niet dat ze kan schoppenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef DLTF het volgende:
[..]
Lekker respectloos zak, tis juist keigoed dat iemand met ene handicap 't zo ver schopt, echt, wat ben jij een botte zak
Ik denk dat dit al eens eerder genoemd is, eerder in het topicquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze kan schoppen![]()
zo gaar he alleen maar omdat ze gehandigt is mag je er geen grappen over makenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik denk dat dit al eens eerder genoemd is, eerder in het topic
Slechtquote:
gehandigtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
zo gaar he alleen maar omdat ze gehandigt is mag je er geen grappen over maken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |