Niemand vind het trouwens raar als je in het begin met een handdoekje omgeslagen loopt, als je er een badjas bijhuurt of meeneemt dan kun je die ook aan doen als je aan het rondlopen bent, mijn ervaring is dat je dat op een gegven moment toch vergeet, iedereen loopt daar in zijn/haar geboortecostuum en niemand let op hoe je er uitziet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:04 schreef Elefes het volgende:
Ik denk niet dat je dat gaat vindenEn zo erg is het toch niet, om naakt te gaan.. Iedereen doet dat immers daar
.
Als je echt je badkleding per se aan wilt houden, moet je gewoon in een saunahokje o.i.d. bij een zwembad gaan waar iedereen zo in kan, dan mag het wel.
Naja dat dus. In Nijmegen heb je wel zoiets, maar dat is wat ver voor op een avondje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
TVP
Ik zoek dat ook, mijn lief vind het niet prettig in het openbaar naakt rond te lopen en tegen andermans leuter aan te kijken
Jij bedoelt dat jíj dat niet prettig vind dat zij dat doet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
TVP
Ik zoek dat ook, mijn lief vind het niet prettig in het openbaar naakt rond te lopen en tegen andermans leuter aan te kijken
dat was de vraag niet.........waarom dan zo'n dom antwoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:58 schreef Joene het volgende:
WTF moet je in een thermen met kleren ?
Waarom kijkt -ie dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
TVP
Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:10 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat jíj dat niet prettig vind dat zij dat doet.![]()
BTW, Sandome in Nijmegen werkt met badkleding. Het lijkt net een gewoon zwembad daardoor.
Zijn jullie al een keer geweest dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo's
Ik vind lullen maar rare dingenen ik zal er dan ook niet zo snel naar kijken, daar is hij niet bang voor hoor
![]()
WTFquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Ik ben vrouw ... mijn lief/vriend vind het niet fijn andermans leuter te aanschouwen en met de zijne rond te banjeren temidden van misschien wel homo's
Ik vind lullen maar rare dingenen ik zal er dan ook niet zo snel naar kijken, daar is hij niet bang voor hoor
![]()
Jammer, het is wel erg fijn een dagje sauna!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hij is niet meegeweest toen we gingen, hij vind het echt niks
In Turkije is hij wel in een Hammam geweest, naakt ... maar dat is ander zegt ie.
Ik zou het leuk vinden eens een dag met hem naar de saunna te gaan en dat kan helaas dus alleen als badkleding verplicht is op een bepaalde dag.... ik kreeg m echt niet mee
Ja, ik heb verder echt helemaal niks met sauna's maar als ik zou gaan zou dat het minste van mijn zorgen zijn denk ik. Daarnaast, met kleding de sauna in is net zoiets als in een boerka de hoogmis bezoeken ofzo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
WTFalsof in een sauna er ineens homo's aan je leuter zouden gaan zitten
![]()
is hij niet gewoon stiekem bang om daar met een strakke plasser rond te lopen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:23 schreef Spekkiemonster het volgende:
Hij is niet meegeweest toen we gingen, hij vind het echt niks
In Turkije is hij wel in een Hammam geweest, naakt ... maar dat is ander zegt ie.
Ik zou het leuk vinden eens een dag met hem naar de saunna te gaan en dat kan helaas dus alleen als badkleding verplicht is op een bepaalde dag.... ik kreeg m echt niet mee
Of nog erger, de kleinste plasserquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:29 schreef MouseOver het volgende:
is hij niet gewoon stiekem bang om daar met een strakke plasser rond te lopen?
Met wat anderen is het idd fijner, geilneven heb je overal, misschien wel meer als je je badkleding aan mag/moet houden, als je niet alleen bent dan heb je toch niet zoveel aandacht voor de omgeving en het schrikt eventuele personen die avances willen maken wel af, als je als stel naar binnen gaat dan kijkt er echt niemand naar je om.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef Syrena het volgende:
In Thermae 2000 (Valkenburg) moet je badkleding aan, alleen in het saunagedeelte moet je zonder.
Ik durf dat ook niet. 1 keer bijna, loop de hoek om om mijn bikini uit te trekken en zie drie ouwe kerels in hun nakie onder de douche verlekkerd naar me kijken(maar toen was ik 24 en ook nog strak en smal enzo
)
Vriendinnen van me gaan wel eens naar Eindh. misschien toch een keer meegaan...
Je vriend klinkt mij nogal homofoob in de oren. Alsof het in en sauna vol loopt met flikkers die niets liever doen dan naar zijn leuter kijkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
![]()
Om daar lastig gevallen te worden door een groep sexueel gefrustreerde kleine marokkaantjes...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Als je het geestelijk niet aan kunt om naakt te zijn moet je lekker naar het tikibad gaan..
ach het is zijn keuze, en ik respecteer dat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:45 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Je vriend klinkt mij nogal homofoob in de oren. Alsof het in en sauna vol loopt met flikkers die niets liever doen dan naar zijn leuter kijken![]()
Maar wél met je kleren aan..!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:45 schreef 5112 het volgende:
[..]
Om daar lastig gevallen te worden door een groep sexueel gefrustreerde kleine marokkaantjes...
Rustig maar...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Domme aangeleerde preutsheid, gelukkig dat dat soort mensen wegblijven uit de thermen/sauna. Meer rust en minder geloer en zijdelings geschuifel.
En zeggen dat je bang bent lastig gevallen te worden is helemaal een drogreden. Van de honderden keren dat ik in sauna's geweest ben weet ik van één geval waarin een meisje lastig gevallen werd.. Door haar ex-vriend die daar ook was.
Als je het geestelijk niet aan kunt om naakt te zijn moet je lekker naar het tikibad gaan..
Ik ben rustig hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Rustig maar...
Er zijn nou eenmaal mensen die het niet echt helemaal niet prettig vinden om naakt te zijn, dat is heel persoonlijk. Ik ben zelf ook bepaald geen naturist ofzo, alleen in de sauna vind ik het geen punt maar ook daar heb ik overheen moeten stappen. Als jij echt zo vrij en openminded zou zijn als je doet voorkomen dan respecteer je dat. Ik vind preutsheid niet dom, maar vind het wel sneu voor die mensen, ze missen heel veel aan de sauna
ja maar kom dan niet met bagger redens zoals bang zijn voor homo'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:03 schreef Kiteless het volgende:
Nou ja, het kan natuurlijk ook zijn dat je een vreselijke geslachtsziekte hebt die duidelijk zichtbaar is aan de buitenkant he...
Dan kan ik me voorstellen dat je daar liever niet mee te koop loopt
Mooi genuanceerd!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:01 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Ik ben rustig hoor
Alleen mensen beweren vaak "zich niet prettig te voelen" als ze naakt zijn, terwijl dit puur aangeleerd gedrag is (kinderen wordt schaamte aangeleerd, als de ouders van jongs af aan ontspannen omgaan met naakt zijn hebben ze nergens last van)
Ik snap wel dat het lastig kan zijn dit af te leren als je je hele leven hebt gehoord dat naakt onfatsoenlijk is en niet hoort, ik moet ook zeggen dat ik - ook preutse mensen - vaak meeneem naar de sauna en dat ze meestal in 10 minuten zo gewend zijn dat ze niet beter meer lijken te weten. Het went heel snel, zeker als iedereen naakt is en je merkt dat niemand naar je "kijkt". Natuurlijk zie ik ook wel eens een mooie vrouw lopen maar ik zou ook naar haar gekeken hebben wanneer ze gekleed was. Sterker nog, helemaal naakt is - zeker in een sauna - absoluut niet erotisch terwijl ik dat van een bikini vaak wel vind. Als je in één oogopslag kan zien wat daar onder zit is het niet zo 'spannend' meer zeg maar...
in een zwembad of op het strand (of in een cafe) denk ik "wat een lekker ding"
In een sauna denk ik dan "wat een mooie vrouw"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |