Alleen rude zit in het nee kamp.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:55 schreef paaskannekoekje het volgende:
bespeur ik hier een wel en een niet kamp ?
jammerquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:03 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Het is gelukt,maar kan iemand me thuis brengen?
Goed idee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:58 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Dan kunnen we hem als proefkonijn gebruiken.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:03 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Het is gelukt,maar kan iemand me thuis brengen?
alleen valt een papiersnijmasjien onder de catogorie schaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Heb in een drukkerij gewerkt. En zo'n papiersnijmasjien knipt moeiteloos een pallet doormiden. Die zal dus ook niet stoppen als je er een mens tussen legt....
(ff pic zoeken)
ik neem aan eerst CTRL+Aquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je moet gewoon CTRL+X doen...
werkt!!!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef DjMoonlight het volgende:
Met een auto kan het wel !![]()
![]()
![]()
Klikkerde klik
niet voor de gevoelige / brakke maag.
![]()
![]()
tien puntennnnn
Damn!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef DjMoonlight het volgende:
![]()
![]()
Klikkerde klik
![]()
![]()
tien puntennnnn
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:47 schreef paaskannekoekje het volgende:
Is het mogelijk om een mens met een schaar door te knippen ?
hoeft niet in het bijzonder middels een huis tuin noch keukenschaar te geschieten.
(met dank aan bimtob a.k.a. timbob)
Voel allen vrij voor het plaatsen van andere doorknipvragen !
Dat is nou Henk, de brandweerman.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Met een hydraulische schaar
[afbeelding]
Woo! Nederlands plaat ook nog ;Oquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef DjMoonlight het volgende:
![]()
![]()
Klikkerde klik
![]()
![]()
tien puntennnnn
daar heb je het al.. een 'gaatje' maken.. dat vergt de hulp van een ander gereedschap, en de vraag is of het enkel en alleen met een schaar te realiseren is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Tuurlijk waarom niet ?
Gewoon een gaatje maken en knippen maar !
secoinde lijmquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:02 schreef DjMoonlight het volgende:
![]()
![]()
Klikkerde klik
![]()
![]()
tien puntennnnn
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
I can cut your penis off!
Het is ook zo moeilijk om ff met 1 punt van de schaar een "begingat" te makenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:14 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
daar heb je het al.. een 'gaatje' maken.. dat vergt de hulp van een ander gereedschap, en de vraag is of het enkel en alleen met een schaar te realiseren is.
moet je prikkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk om ff met 1 punt van de schaar een "begingat" te maken
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:06 schreef jors het volgende:
zieke gedachte
dan zal het wel aan mij liggenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:21 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, juist een levensbelangrijke vraag!
ja nouquote:
zo is het maar netquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ja nou
ik was zo met een schaar bezig aan het knippen
en dan ga je wel eens denken
dus stelde ik die vraag
want stel dat je eens in de situatie komt dat het noodzakelijk is.
je weet 't nooit
als jij knutselt denk jij aan mensen doormidden knippenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ja nou
ik was zo met een schaar bezig aan het knippen
en dan ga je wel eens denken
dus stelde ik die vraag
want stel dat je eens in de situatie komt dat het noodzakelijk is.
je weet 't nooit
Onder andere.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:38 schreef jors het volgende:
[..]
als jij knutselt denk jij aan mensen doormidden knippen![]()
ik zou et wel redden hoor met een normale keukenschaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:47 schreef paaskannekoekje het volgende:
Is het mogelijk om een mens met een schaar door te knippen ?
hoeft niet in het bijzonder middels een huis tuin noch keukenschaar te geschieten.
(met dank aan bimtob a.k.a. timbob)
Voel allen vrij voor het plaatsen van andere doorknipvragen !
ja, als het echt moetquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:59 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zou et wel redden hoor met een normale keukenschaar
en weet je
het is vast al een aantal keren gebeurd
het schijnt dat als je iets legubers kan bedenken, het al es een keer gebeurd isquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, als het echt moet
wet breekt noten enzo!
Dan hou ik maar op met denken...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:02 schreef bonke het volgende:
[..]
het schijnt dat als je iets legubers kan bedenken, het al es een keer gebeurd is
er zijn altijd mensen die ergere dingen kunnen bedenken dan jij zelf kanquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:08 schreef timbob het volgende:
[..]
Dan hou ik maar op met denken...
vind ik zo zielig voor die mensen die het dan overkomen zijn omdat ik het later dan zou gaan bedenken.
ja, maar dan ben ik tenminste niet verantwoordelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:45 schreef bonke het volgende:
[..]
er zijn altijd mensen die ergere dingen kunnen bedenken dan jij zelf kan( denk ik)
bezoek een dokter!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef bonke het volgende:
als je gewoon vanuit je middel begint kom je alleen maar je ruggegraat tegen
kind kan de was doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |