Sokolsky +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:29 schreef Sokolsky het volgende:
Olivia de Havilland.
We blijven bij 3.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:56 schreef Flitspaal het volgende:
Braveheart
Rocky
Forrest Gump
Chicago
An American in Paris
En we hebben een vierde film.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:24 schreef Mike het volgende:
Braveheart
Rocky
Forrest Gump
A Beautiful Mind
Driving Miss Daisy
We have a winnerquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:29 schreef Mike het volgende:
Braveheart
Rocky
Forrest Gump
A Beautiful Mind
Ordinary People
Ik vergeef ze alles omdat A Beautiful Mind erbij staat.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooral met nummer 10 ben ik het helemaal niet eens.
Dan begrijp ik dat je het eigenlijk niet had moeten wetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mary Stuart Masterson.
Eigenlijk een ranja-vraag.
Ik ook. Behalve die paar die er boven uitspringen, is het één grote warboel van Koreaanse romcoms in mijn hoofd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Verdorie, ik heb zoveel van dat soort films achter elkaar gezien dat ik ze moeilijk uit elkaar kan houden
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:55 schreef Mainport het volgende:
My Sassy Girl zal het wel niet zijn.
Dan mis je wel 2 betere in het genre imho. Tutor friend heb ik niet gezien.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:53 schreef cwk het volgende:
Ik had er ook echt genoeg van, heb windstruck, tutor friend en art museum lekker laten liggen.
Dat had ik ook en toen kwam Sokolsky net met dat tournamentquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:53 schreef cwk het volgende:
Ik had er ook echt genoeg van
Nee dan was het alleen LW.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben niet lovend geweest over Art Museum, dat was alleen Lonewolf. Of bedoel je de andere SoK?
LW +1quote:
Plaatje werkt niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef JelleS het volgende:
Aangezien het nog perfect rijmt is het natuurlijk gewoon goed.
Welke film?
[afbeelding]
Nee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:05 schreef wyccie het volgende:
Of is het weer The Wayward Cloud?
Potdikkie daar dacht ik gisteren aan. Maar dat zou kut zijn voor Sokolsky, die houdt van hardop denken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou dat niets zijn? Minpunten voor een foute gok.
Nee, dat vind ik helemaal niks. Tenzij we ook prijzen gaan invoeren voor mensen met een negatief puntensaldo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou dat niets zijn? Minpunten voor een foute gok.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Anthony Minghella
Wil Ferrell
Christine Applegate
Steve Carell
Vince Vaughn
Paul Rudd
HAH! SoK heeft lekker de regisseur fouuu-hoouut. Het was Adam McKay. Lalalalalquote:
Nee. Die andere ook niet, maar dit terzijde. Dat vermoed ik tenminste, ik ga er vanuit dat die andere dezelfde nationaliteit heeft als mevrouw X, die wordt niet vermeld op IMDb.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Die ene is Amerikaans.
Nee, dat is terug iets kouder (als de kaart in mijn hoofd klopt).quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:50 schreef wyccie het volgende:
Zwitsers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |