Tvpquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:41 schreef sanger het volgende:
Kan ik dit zomaar aan mijn advocaat uit handen geven?
Dat en dat je die telefoonnummers even belt. Altijd eerst persoonlijk dingen proberen te regelen en pas als het echt niet lukt met advocaten e.d. gaan dreigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:44 schreef Thieske het volgende:
Probeer anders eerst even het feedback topic van V&A voordat je met advocaten begint te smijten.
Daar staat hij al in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:44 schreef Thieske het volgende:
Probeer anders eerst even het feedback topic van V&A voordat je met advocaten begint te smijten.
quote:
het ging me meer om de smiley ....quote:
Ik heb het topic al uitgeprint, de mails ook trouwens. Verder heb ik foto's gemaakt van hoe het eruit zag toen ik het pakketje openmaakte. Het was namelijk meteen te zien dat het niet nieuw was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef TR08 het volgende:
Bel ook zijn oudersAls zoontjelief de boel bedondert krijgt hij met geluk nog wat billenkoek erbij
Oh ja en print het V&A topic uit voor hij zijn eigen posts e.d. gaat wijzigen. Dan heb je ineens weinig poten meer om op te staan namelijk.
Bij wijzigingen blijft de oude versie ook opgeslagen (en zijn door de moderators terug te lezen meen ik. Iig door de admins).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef TR08 het volgende:
Bel ook zijn oudersAls zoontjelief de boel bedondert krijgt hij met geluk nog wat billenkoek erbij
Oh ja en print het V&A topic uit voor hij zijn eigen posts e.d. gaat wijzigen. Dan heb je ineens weinig poten meer om op te staan namelijk.
Admins dan alleen, want ik kan het niet..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Bij wijzigingen blijft de oude versie ook opgeslagen (en zijn door de moderators terug te lezen meen ik. Iig door de admins).
Eergisteren al eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat je topic in WGR meer kwaad dan goed doet.Bovendien heb je de verkoper nog niet echt de tijd gegeven om het op te lossen, gister heb je de telefoon binnen gekregen. Geef het eens een paar dagen en gewoon even bellen denk ik dan.
Waarom moet je het een paar dagen geven? Het product is toch gewoon niet conform de ovk? Dat zal heus niet veranderen als je een paar dagen wacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat je topic in WGR meer kwaad dan goed doet.Bovendien heb je de verkoper nog niet echt de tijd gegeven om het op te lossen, gister heb je de telefoon binnen gekregen. Geef het eens een paar dagen en gewoon even bellen denk ik dan.
Nee, ik bedoel geef de verkoper ook de tijd en mogelijkheid tot reageren. En zo'n topic als dit openen kan behoorlijk tegen de haren instrijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom moet je het een paar dagen geven? Het product is toch gewoon niet conform de ovk? Dat zal heus niet veranderen als je een paar dagen wacht.
Dat kan zijn, maar een verkoper die een "nieuw" prodcut levert, onderwijl meesturend een kapotte batterij+headset, doet dat met opzet. Daar verwacht ik niet veel goeds van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel geef de verkoper ook de tijd en mogelijkheid tot reageren. En zo'n topic als dit openen kan behoorlijk tegen de haren instrijken.
Ook in dit geval? Denk het niet hoor.quote:Met honing vang je meer vliegen dan met azijn.
De verkoper had gisteren kunnen reageren toen hij ook in een ander topic op Fok! reageerde. Op zijn minst een reactie dat hij gaat bekijken wat met de situatie te doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel geef de verkoper ook de tijd en mogelijkheid tot reageren. En zo'n topic als dit openen kan behoorlijk tegen de haren instrijken.
Met honing vang je meer vliegen dan met azijn.
Als de aanbieder nieuwstaat vermeldt en de telefoon wordt nieuw met headset en accu geleverd dan zou dat er toch gewoon bij horen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef 5112 het volgende:
Aan de andere kant, waar in dat topic staat dat je er een batterij en headset bij krijgt? Ik zie alleen maar dat er een telefoon te koop wordt aangeboden (later wordt wel gemeld dat de doos + boekjes er bij zitten) maar niets over de zaken waar je nu over klaagt...
Er wordt gesproken over een gesloten doos, die alleen is opengemaakt om te testen of er geen sim-lock opzit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef 5112 het volgende:
Aan de andere kant, waar in dat topic staat dat je er een batterij en headset bij krijgt? Ik zie alleen maar dat er een telefoon te koop wordt aangeboden (later wordt wel gemeld dat de doos + boekjes er bij zitten) maar niets over de zaken waar je nu over klaagt...
Dat is dus voor meerdere interpretaties vatbaar. De telefoon die geleverd is, is ook in nieuwstaat zover ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:45 schreef TR08 het volgende:
Als de aanbieder nieuwstaat vermeldt en de telefoon wordt nieuw met headset en accu geleverd dan zou dat er toch gewoon bij horen?
Speciaal voor dat doel is een deel opgenomen in de FAQ van V&A. Handig manquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef sanger het volgende:
Overigens de reden dat ik een topic open is omdat ik nog nooit iets via internet gekocht heben dus ook geen idee heb zoiets af te handelen.
Misschien zou ik dat moeten lezenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speciaal voor dat doel is een deel opgenomen in de FAQ van V&A. Handig man
Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:46 schreef sanger het volgende:
Er wordt gesproken over een gesloten doos, die alleen is opengemaakt om te testen of er geen sim-lock opzit.
De accu is onderdeel van de telefoon als je hem koopt. De headset zit er zeer waarschijnlijk ook bij als je hem nieuw koopt. Zo'n telefoon nieuw kopen of een die "100%" is is dus gewoon incl ALLE onderdelen die er nieuw bij zitten, tenzij expliciet vermeld dat ze er niet bij zitten (hier niet gebeurd).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef 5112 het volgende:
[..]
Dat is dus voor meerdere interpretaties vatbaar. De telefoon die geleverd is, is ook in nieuwstaat zover ik begrepen heb.
Inderdaad, 5112 lult nu net alsof je een auto met kapotte motor ook kunt verkopen als "100%"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef DerBolle het volgende:
je koop verdomme een telefoon, een accu is ook onderdeel daarva of heb jij ooit los een accu moeten kopen bij de telefoon die je bij je abbonoment of wat dan ook kreeg??
dan blijft alleen de headset over, en als deze in de doos zit, dan hoord die er ook bij.
Een mobiele telefoon zonder headset : heel goed mogelijk. Maar een telefoon zonder accuquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef 5112 het volgende:
[..]
Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...
Zolang het dan maar een rechter is die zelf ook een mobiel heeft denk ik dat dit geen discussiepunt zal zijn.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef 5112 het volgende:
[..]
Wat voor een gesloten doos? En hoe zou dat moeten impliceren dat daar een accu en headset in zouden moeten zitten? Je kan nu wel roepen dat je een advocaat gaat inschakelen enzo, maar mocht het tot een rechtzaak komen dan ga je dit soort vragen ook krijgen. Je hebt een wat onduidelijke afspraak (in mijn ogen dan) over wat je nu precies gekocht hebt. De advertentie heeft het alleen over een telefoon in nieuwstaat, jij veronderstelt dat daar dus ook de bijbehorende accessoires in nieuwstaat bijzitten. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat een rechter jouw kant kiest...
Geen kosten, lang leve rechtsbijstand.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:02 schreef Serinde het volgende:
Maar nee, meteen maar vragen hoe het met de advocaatkosten zit![]()
Nou rustig maar je hoeft niet meteen te gaan scheldenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef DerBolle het volgende:
je koop verdomme een telefoon, een accu is ook onderdeel daarva of heb jij ooit los een accu moeten kopen bij de telefoon die je bij je abbonoment of wat dan ook kreeg??
dan blijft alleen de headset over, en als deze in de doos zit, dan hoord die er ook bij.
Rechtsbijstand die proceskosten dekt? Die moet ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef sanger het volgende:
Geen kosten, lang leve rechtsbijstand.
Zonder goed te kijken had ik het vraagteken ook al gezien. Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat je de verkoper zo weinig tijd geeft om te reageren, niet belt terwijl je wel een telefoonnummer hebt en ook nog een topic opent waarin je vragen over een advocaat en je rechten stelt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen kosten, lang leve rechtsbijstand.
Dit topic is alleen bedoeld om advies te vragen hoe het af te handelen. Als je goed kijkt staat er een ? achter die zin over een advocaat.
Anderen willen je blijkbaar niet zienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al een poosje, maar jij bent de enige die het ziet
Ben allang bezig met een mail naar jou, wacht alleen even op de foto's van de beschadigingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rechtsbijstand die proceskosten dekt? Die moet ik ook
Sanger, hou op met zeuren en lees mijn post een eindje naar boven. Dit doet écht nergens goed aan.
Maar hé; je moet het ook eigenlijk zelf weten. Ik heb verder genoeg andere dingen te doen hoor
jij ziet me welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:13 schreef Serinde het volgende:
Anderen willen je blijkbaar niet zien![]()
die beginnen liever een proces![]()
waai? is je goed recht..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:20 schreef sanger het volgende:
Overigens als iedereen valt over het feit dat ik vraag of ik het eventueel aan mijn rbv kan doorspelen heb ik het maar uit de OP gehaald.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
jij ziet me wel
Ik dacht ff dat ik een speciaal soort ban had of zo. Zo van 'je kunt best posten, maar niemand ziet het'
Nou ja, zoiets dus
Maar ik ben weg hier; Sanger kan me mailen en dan ga ik aan de slag. Sanger kan het laten, en dan doe ik het niet. Sim-pel
Zoals ik (een paar posts geleden!) al aangaf ga ik dat ook doen, maar ben ik op het wachten op de foto's.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:21 schreef Troel het volgende:
sanger, stuur gewoon ElisaB een mailtje met de informatie, zoals al tig keer gezegd is in dit topic.
Het is zo simpel:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef 5112 het volgende:
[..]
Nou rustig maar je hoeft niet meteen te gaan scheldenWat betreft die accu, daar kan ik nog enigszins inkomen dat dat een essentieel onderdeel is van de telefoon dus dat die er misschien idd wel bij hoort te zitten, maar die head-set zeker niet.
Kijk, het zal mij aan mijn reet roesten hoe dit afloopt, maar mijn punt is dat als je iets in de winkel koopt dan zie je wat je koopt, je kan de doos bekijken, open maken en zien wat je er bij krijgt. Als je iets op internet koopt dan kan dat logischerwijs niet. Je moet afgaan op wat er in de beschrijving staat. Als iets niet expliciet genoemd wordt en dan toch veronderstellen dat het erbij zit, omdat dat in de winkel ook zo is, is niet zo handig (zoals in dit geval blijkt). Je moet altijd vragen wat je precies krijgt en in welke staat dat is. Bij twijfel -> mailen en vragen (NIET IETS AANNEMEN OMDAT JE DENKT DAT DAT ZO IS).
*5112 heeft veel ervaring met kopen via internet en heeft die fout in het begin ook wel eens gemaakt*
met alle respect hoor maar wat doet Elisa dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:21 schreef Troel het volgende:
sanger, stuur gewoon ElisaB een mailtje met de informatie, zoals al tig keer gezegd is in dit topic.
Dat vinden anderen hier (waaronder modjes) schijnbaar niet. Vragen wat je rechten en mogelijkheden zijn mag schijnbaar niet in WGR......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
waai? is je goed recht..
je hebt niet gekregen wat je kocht..
ik sue je voor minder hoor
succes!![]()
Das nog mooier!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is zo simpel:
Inhoud verpakking - Mobiele telefoon,
220V reislader, 64MB Memory Stick Duo kaart,
Memory Stick Duo adaptor,
BST-37 Li-Po accu, stereo headset met
"push to talk" button, USB data kabel,
CD-ROM met PC suite, handleiding.
- 1 jaar fabrieksgarantie.
- Introduktie: Juni 2005
bron
Aan je reactie te lezen heb je niet veel ervaring.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:07 schreef 5112 het volgende:
[..]
Nou rustig maar je hoeft niet meteen te gaan scheldenWat betreft die accu, daar kan ik nog enigszins inkomen dat dat een essentieel onderdeel is van de telefoon dus dat die er misschien idd wel bij hoort te zitten, maar die head-set zeker niet
*5112 heeft veel ervaring met kopen via internet en heeft die fout in het begin ook wel eens gemaakt*
En wat heeft dat met die advertentie te maken? Uit het V&A topic:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef Mickeys het volgende:
Het is zo simpel:
Inhoud verpakking - Mobiele telefoon,
220V reislader, 64MB Memory Stick Duo kaart,
Memory Stick Duo adaptor,
BST-37 Li-Po accu, stereo headset met
"push to talk" button, USB data kabel,
CD-ROM met PC suite, handleiding.
- 1 jaar fabrieksgarantie.
- Introduktie: Juni 2005
bron
Je maakt nu dezelfde fout als de TS. Omdat je dat er in de winkel bij krijgt ga je er automatisch vanuit dat dat hier ook het geval is...quote:Sony Ericsson k750i:
Display
* TFT met 262.144 kleuren
* 176x220 pixel
Geluid
* Musictones (MP3/AAC)
* Polyfonisch geluid van 40 tonen
Geheugen
* Memory Stick Duo™ support
* Memory Stick PRO Duo™ support
* 34 MB* Telefoongeheugen
Afmetingen
* 100 x 46 x 20.5 mm
Gewicht
* 99 gr
Nog niet eens aangeweest. Staat is 100%. Geen krasje, niks. Prijs 160,-
Alleen als je als particulier van een bedrijf koopt, in dit geval was het een overeenkomst tussen 2 particulieren dus dan gaan al die leuke regeltjes niet opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef FUFR het volgende:
Internet kopers hebben trouwens net effe wat meer rechten dan IRL kopers...
Op de vraag van een andere user of de telefoon compleet is en met doos volgt dit antwoordt:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:29 schreef 5112 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die advertentie te maken? Uit het V&A topic:
[..]
Je maakt nu dezelfde fout als de TS. Omdat je dat er in de winkel bij krijgt ga je er automatisch vanuit dat dat hier ook het geval is...
Overigens heb ik de KPN factuur ook neit ontvangen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:24 schreef kokos het volgende:
Compleet doos en blabla. Fractuur van KPN. Misschien dat je daar garantie uit kunt halen?
135 EXCL
op die gedachte zijn er meer voor schut gegaan...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef 5112 het volgende:
[..]
Alleen als je als particulier van een bedrijf koopt, in dit geval was het een overeenkomst tussen 2 particulieren dus dan gaan al die leuke regeltjes niet op![]()
5, en dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Sanger: prima dat je een topic hier opent, daar is het voor, maar is het niet eenvoudiger om in eerste instantie e.e.a. af te handelen in [V&A] en dus viaElisaB
?
Daar ga ik toch niet over?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
5, en dan?
die gast zegt yuck fou tegen elisa...
Wat doet ze dan?
voorbeelden please?
Ik wil gewoon weten wat de mogelijkheden in deze zijn (anders dan langsrijden en de boel in de fik stekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Sanger: prima dat je een topic hier opent, daar is het voor, maar is het niet eenvoudiger om in eerste instantie e.e.a. af te handelen in [V&A] en dus viaElisaB
?
Maar dat valt dus nooit te bewijzen. Voor hetzelfde geld zaten er echt een goede batterij en een werkende headset bij, maar heeft de TS die na ontvangst snel omgeruild voor zijn kapotte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:34 schreef FUFR het volgende:
Alleen al omdat ie (nu ga ik speculeren) willens en wetens een ondeugelijk product heeft geleverd.
Het blijft moeilijk voor je inderdaadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:29 schreef 5112 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die advertentie te maken? Uit het V&A topic:
[..]
Je maakt nu dezelfde fout als de TS. Omdat je dat er in de winkel bij krijgt ga je er automatisch vanuit dat dat hier ook het geval is...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat de mogelijkheden in deze zijn (anders dan langsrijden en de boel in de fik steken). Dat is de reden dat ik dit topic heb geopend. Zoals je zelf zegt is WGR daarvoor.
quote:
Eigenlijk snap ik niet waarom ElisaB meer zou kunnen bereiken dan bv ik als koper.
quote:Maar ik ga ElisaB wel een mail sturen als iedereen dat zo graag wilt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:38 schreef Mickeys het volgende:
Het blijft moeilijk voor je inderdaad
volgende link voor je
Ook tussen particulieren onderling moet geleverd worden wat is overeengekomen. Pacta sunt servanda...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef 5112 het volgende:
[..]
Alleen als je als particulier van een bedrijf koopt, in dit geval was het een overeenkomst tussen 2 particulieren dus dan gaan al die leuke regeltjes niet op![]()
Klopt. Maar diegene die daar over begon had het over extra rechten die zouden voortvloeien uit internetverkopen. Ik ging ervan uit dat hij bedoelde op bijv. het recht om zonder opgaaf van reden te retourneren binnen 7 (8?) dagen enz. Die extra rechten heeft die TS hier niet omdat het een zaak tussen 2 particulieren is. Verder blijf ik bij mijn punt dat er blijkbaar verschillende opvattingen zijn over wat er nu precies afgesproken is dat er geleverd moet worden...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ook tussen particulieren onderling moet geleverd worden wat is overeengekomen. Pacta sunt servanda...
Dus als er gevraagd wordt of hij compleet is, en er gereageerd wordt compleet met doos en alles dan moet ik verwachten dat er geen accu bij kan horen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:45 schreef 5112 het volgende:
Verder blijf ik bij mijn punt dat er blijkbaar verschillende opvattingen zijn over wat er nu precies afgesproken is dat er geleverd moet worden...
omdat in de advertentie het verkocht word met doos dus ook met inhoud die er bij hoor. Alleen geopend geweest dus verder niets er uit gehaald. Zo wel dan dient de verkoper daar melding van te maken. Dat heeft deze niet gedaan dus het is een doos met inhoud zoals door SonyEricsson zegt dat het gevuld moet zijn en niet anders. S-I-M-P-E-L !!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef 5112 het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag, wat hebben die links nu te maken met het originele V&A topic? Ts heeft dat ding toch niet van gsmweb gekocht? of van SonyEricsson?
Dat van die accu daar wil ik je evt. wel gelijk in geven aangezien dat een essientieel onderdeel is van een telefoon (zie 1 van mijn eerdere posts). Van die headset (welk geen essentieel onderdeel is) ben ik nog niet zo overtuigd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:49 schreef sanger het volgende:
Dus als er gevraagd wordt of hij compleet is, en er gereageerd wordt compleet met doos en alles dan moet ik verwachten dat er geen accu bij kan horen.
Overigens is dat hier de vraag niet. Er is een accu bijgeleverd welke niet voldoet. het is dus niet de vraag of de accu erbij hoorde, dat heet de verkoper al aangegeven door er 1 mee te leveren.
Dat is dus ook wat diverse Fok! users mij via PM te melden haddenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:54 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik denk dat de verkoper dezelfde telefoon (of die w800i) al een jaar had nu bij verlenging een nieuw mocht uitzoeken en dacht: hee als ik dezelfde neem kan ik mooi mijn verotte batterij en headset switchen en de boel als nieuw verkopen.
Joh als iemand zegt een nieuwe telefoon in doos te verkopen die alleen is geopend om sim-lock te testen dan mag je redelijkerwijs verwachten dat daar alles in zit wat er standaard wordt bijgeleverd. Dus hou nou maar op met je gezeur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:57 schreef 5112 het volgende:
[..]
Dat van die accu daar wil ik je evt. wel gelijk in geven aangezien dat een essientieel onderdeel is van een telefoon (zie 1 van mijn eerdere posts). Van die headset (welk geen essentieel onderdeel is) ben ik nog niet zo overtuigd.
Sowiezo worden accu'snooit helemaal ontladen meegeleverd. Er zit altijd genoeg stroom in om het toestel aan te kunnen zetten, wat ook nu niet het geval was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef Diepvriez het volgende:
Een niewe accu moet je best lang laten opladen, zeker 8 uurtjes, en daarna ontladen en weer opnieuw opladen.
Probeer dat maar eens. Ik geloof bijna niet dat je die accu 8 uurtjes heb laten laden.
maar 5112 stelt terecht aan de orde dat hetgeen deze particulier heeft aangeboden niet noodzakelijkerwijs hoeft overeen te komen met het pakket dat je krijgt als je de telefoon nieuw in de winkel koopt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ook tussen particulieren onderling moet geleverd worden wat is overeengekomen. Pacta sunt servanda...
Correct, maar uit het verhaal van TS begrijp ik dat het gaat om een in de winkel gekochte en niet gebruikte telefoon. Nu kun je derhalve wel degelijk veronderstellen dat het gaat om een identiek pakket, de hele formulering duidt daar op.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:59 schreef Argento het volgende:
[..]
maar 5112 stelt terecht aan de orde dat hetgeen deze particulier heeft aangeboden niet noodzakelijkerwijs hoeft overeen te komen met het pakket dat je krijgt als je de telefoon nieuw in de winkel koopt.
en Sanger, tis 5 dagen verder..?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:02 schreef sanger het volgende:
Overigens heb ik nog geen reactie op zijn e-mail gegeven. Ik heb de mail, samen met mijn verhaal aan ElisaB geforward. Ik heb hierbij de foto's gedaan welke ik heb gemaakt (sorry dat ze zo wazig zijn Elisa, was schermerig) en gevraagd of er nog een warme voeten actie komt dit jaar.
Ik wacht nu de reactie van ElisaB af.
Voor die verjaardag koop ik er nu nog maar 1, mocht dit opgelost worden heb ik zelf maar een telefoon erbij...
Verkoper heeft min of meer toegegen zijn afspraak niet nagekomen te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:16 schreef FUFR het volgende:
Rechtsbijstand doet niets onder de 225 euro (ongeveer)..
Was ook niet nodig achteraf.quote:
beetje man had je die 12 euro ook teruggegeven, maar vooruit...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Verkoper heeft min of meer toegegen zijn afspraak niet nagekomen te zijn.
Buiten de staat van de levering bleek de telefoon ook nog ge simlocked te zijn.
De foto's heb ik achterwege gelaten, de verkoper heeft zelf de foto's gezien alsmede ElisaB.
De verkoper heeft het bedrag (exclusief verzendkosten) op mijn rekening teruggestort. Ik heb gisteren de telefoon teruggestuurd.
Enige dat het mij nu gekost heeft is 2x verzendkosten.
Tja.....ik had voorgesteld om 1 van de 2 zendingen te betalen, oftewel hij had mij 1x verzenden ook terugbetaald. Maar goed. Laat maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
beetje man had je die 12 euro ook teruggegeven, maar vooruit...![]()
![]()
Hehehe..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:20 schreef heaven7 het volgende:
Fijn dat het opgelost is, waardeloos van die verzendkosten. Iig weet je dat je nooit meer (en niemand hier) met dat figuur in zee moet gaan
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:54 schreef kokos het volgende:
Boogieman mail me op p.kokos@gmail.com.
Ik heb getest hij is inderdaad simlockvrij. De telefoon is nu wel uit de doos. Stickertje zit nog wel op het beeldscherm.
....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:25 schreef sanger het volgende:
@Kokos, ik heb je een mail gestuurd.
Ben niet helemaal tevreden. Het toestel is inderdaad in nieuwstaat, de batterij en headset echter niet.
De batterij vertoond deukjes, beschadigingen (krassen) en is na opladen binnen 5 minuten leeg.
De headset werkt maar 1 kant, de andere kant niet.
Ook de KPN factuur zit er niet bij, waar je in dit topic wel over spreekt.
Ik kan eventueel wat foto's posten, maar van de batterij zijn die niet zo duidelijk geworden vanmorgen vroeg. Ook vanwege het flitslicht.
======================quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:03 schreef kokos het volgende:
Telefoon verkocht voor 130 excl. Topic kan dicht.
Jammer dat onze deal bepaald niet vlekkeloos is verlopen. Heb nooit geweten dat die batterij en headset het deden, hier voor nogmaals mijn exuses. Iedereen tevreden?
?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:03 schreef SimtekF1 het volgende:
tvp
Gelukkig welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Het was vroeg vanochtend.
Het is inmiddels opgelost dus?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:36 schreef Youssef het volgende:
Wat een nerd die verkoper om op deze manier zijn foontje te "updeeten"
En wat een nerd TS dat ie hoopt dat de verkoper dit topic leest, bang is voor de zogenaamde advocaat en het in de fik steken van zijn huis zodat ie overstag gaat.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |