Maggie Reilly inderdaadquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:43 schreef peaceman het volgende:
Meg Reilly?
Ik neem het wel even van je overquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:54 schreef peaceman het volgende:
Misschien wil iemand (Majo?, Homdeck?) het antwoord even opzoeken en de regie voor mij overnemen? Alvast dank.
Laters
Of wachten we nog even?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Of we knallen er een nieuwe vraag inwant ik heb geen idee
Doe maar een nieuwe en dan laten we die van peaceman gewoon open staan. Ik moet er ook weer vandoor dus komt me wel goed uit.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Of wachten we nog even?
Heb al wel een vraag klaarstaan
Nu alquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe maar een nieuwe en dan laten we die van peaceman gewoon open staan. Ik moet er ook weer vandoor dus komt me wel goed uit.
dat de bijnaam van eva peronquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef Zeurberus het volgende:
Evita?
Vandaar ook de promotie naam, maar het was dus verkeerd gegokt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat de bijnaam van eva peron![]()
Oh wacht die weet ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu al![]()
Wat was de naam van de promotie-tour van eva peron door europa in 1947
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:10 schreef MaJo het volgende:
Rainbow tour ofzo? Het zit ergens diep verborgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |