jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef cafca het volgende:
10 minuten is wel erg snel.....wie doet er nu een nieuwe vraag? (om te voorkomen dat er dadelijk weer 2 staan)?
Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik dacht bij mezelf dat ik een vraag mocht stellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef peaceman het volgende:
Zoals ik zei: geduld bestaat niet in deze reeks. Jammer.
Maar dan moet je MarkPeterse wel even een punt geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:00 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik dacht bij mezelf dat ik een vraag mocht stellen.![]()
Maar dan moet iemand, zoals ik doe, gewoon even posten van: vraag is onderweg ofsoquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
vervelende regel..![]()
Kan me vragen herinneren die erg goed in elkaar zaten, maar wat tijd hebben gekost. Haast...![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef peaceman het volgende:
Algemene kennis heeft volgens mij niets te maken met de kwantiteit van de vragen, maar met de kwaliteit. Een originele vraag bedenken is hier geen tijd voor met zo'n 10 minuten regel
En voor de wijsneuzen onder ons: Nee, ik heb niet bijna 20 minuten nagedacht over die vraag van mij!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef MarkPeterse het volgende:
hezelfde als mozart zelf, componist
als iemand die kans heeft wel ja.. geen verwijt hoor... maar je moet ook eerst wachten tot een antwoord goegekeurd is, pas dan kun je een vraag stellen. En als dat even duurt, ga ik onderwijl even wat anders doen. Misschien gek van mij..... (nogmaals: niets persoonlijks)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
en ik ben het eens met Nem, dat het wel handig is om te laten weten dat er dan een nieuwe vraag onderweg is![]()
eh, ja, eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
als iemand die kans heeft wel ja.. geen verwijt hoor... maar je moet ook eerst wachten tot een antwoord goegekeurd is, pas dan kun je een vraag stellen. En als dat even duurt, ga ik onderwijl even wat anders doen. Misschien gek van mij..... (nogmaals: niets persoonlijks)
Enfin die 10 minuten regel is belachelijk mijn inziens, een half uur zou al weer heel anders zijn. Dit geeft een beetje het idee van snel snel snel. Hoe kunnen we in een maand tijd zoveel mogelijk topics volmaken. Niks met kwaliteit te maken; dat hoeft ook niet, maar laten we dat dan in de OP zetten![]()
Dat klopt, maar dat staat boven wel meer KZ-kampenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef vanOekelen het volgende:
Er staat geloof ik arbeit macht frei, maar wat er bijzonder aan is...
en je gaat al zo snel met je puntenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef MarkPeterse het volgende:
@ Peaceman, hoe erg is het dat je de vraag goed had en dat iemand anders de nieuwe vraag maakt. Dan bewaar je de vraag toch gewoon voor de volgende keer.
Als ik een vraag goed heb, mag iemand anders altijd mijn vraagstelmogelijkheid overnemen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |