Nope.. te druk.quote:Op zondag 18 november 2007 14:15 schreef -Dries- het volgende:
Is er iemand de afgelopen dagen naar ze gaan kijken? Ik ben zelf gister wezen kijken in 't paard van Troje en het was goed. Niets meer en niets minder. Na afloop even met Tony staan praten en ik heb zelfs een handtekening op mijn setlist
Ja, dat merkte ik ook wel op. Maarja. Wat had je dan verwacht als je naar de muziek luistert? Een snel pratende blije vent?quote:Op zondag 18 november 2007 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope.. te druk.![]()
Je kan hem idd gerust aanspreken. Vind ie volgens mij best leuk. Wel vond ik toendertijd dat ie heel schuchter overkwam.
Nee, dat niet. Maar zo erg als bij hem heb ik het nog niet meegemaaktquote:Op zondag 18 november 2007 14:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik ook wel op. Maarja. Wat had je dan verwacht als je naar de muziek luistert? Een snel pratende blije vent?
Haha, maar goed, al met al wel een aardige vent natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2007 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar zo erg als bij hem heb ik het nog niet meegemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |