Je kan bij het stadion zelf (10 euro ofzo) maar dan moet je wel vroeg zijn, je kan bij de OHRA parkeren en dan iets van 20-30 minuten lopen of bij Rijkerswoerdse plassen wat weer iets van 30-40 minuten lopen is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:56 schreef harrie1 het volgende:
nee vrijwillig hoor (nou ja)
we zouden met een groepje gaan
maar 3 haakte eraf en dus wilde de rest ook niet
ik ga wel (alleen)
ik had me kaart nog tekoop gezet
maar ga nu toch maar zelf
pfff zometeen eerst ff kijken voor parkeer gelegenheid enz.
ik ben alleen en zal snel weg zijn hoor (haha eerst ff me geld de kroeg in brengen)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je kan bij het stadion zelf (10 euro ofzo) maar dan moet je wel vroeg zijn, je kan bij de OHRA parkeren en dan iets van 20-30 minuten lopen of bij Rijkerswoerdse plassen wat weer iets van 30-40 minuten lopen is.
Maar daarna moeten jullie met z'n weer snel optiefen![]()
ik heb nog 1 kaart vak 103 zitplaatsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Heb je nog kaarten over dan?
ff op marktplaats zoekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:21 schreef SadKingBilly het volgende:
Nog maar één kaartjammer ik heb er twee nodig (mijn hoogzwangere vrouw wilde erg graag heen maar kwam daar een beetje laat mee) maar ik ga natuurlijk niet op de parkeerplaats wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |