Ik vind de zusters coolquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... de dames doen net zo hard mee.
Wat Northern Star zegt: de zusjes hebben uitermate goed onder de knie dat je geen negatieve energie aan dat soort futiliteiten moet gaan besteden. Die hebben nu gewoon lol. Je kunt het leeghoofdig noemen, maar volgens mij is dat te simpel, om het zo af te doen. Het is een manier van in het leven staan. Ik heb er wel respect voor.
Ja, erg he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bedoelde je misschien.. [COS #452] Omdat niemand er één maakt.... ?
Helemaal mee eens. Het is ook te simpel om dat oppervlakkigheid te noemen. Het is een bewuste keuze om zich op positieve dingen te richten. Dat is ook Mo's filosofie. En wat dat betreft leeft ze er ook naar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah... de dames doen net zo hard mee.
Wat Northern Star zegt: de zusjes hebben uitermate goed onder de knie dat je geen negatieve energie aan dat soort futiliteiten moet gaan besteden. Die hebben nu gewoon lol. Je kunt het leeghoofdig noemen, maar volgens mij is dat te simpel, om het zo af te doen. Het is een manier van in het leven staan. Ik heb er wel respect voor.
denk omdat Jeroen de enigste is die wat negatiefs (althans zo vind zei) over haar gezegd heeftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Marlies zo'n hekel aan Jeroen? Hij is geen zeikerd, geen chagrijn, geen pessimist, en praat niet eens zó veel. Vind het knap dat ze hem alsnog haat...
Daarom kan ze het ook goed vinden met Rik, gedeelde smart...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk omdat Jeroen de enigste is die wat negatiefs (althans zo vind zei) over haar gezegd heeft![]()
Nu de laatste dagen omdat hij haar heeft verteld wat voor persoon het is. Verder natuurlijk omdat het een makkelijk pispaaltje is. Rik, die zelf een stinkt hoofd heeft, doet daar ook aan mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Waarom heeft Marlies zo'n hekel aan Jeroen? Hij is geen zeikerd, geen chagrijn, geen pessimist, en praat niet eens zó veel. Vind het knap dat ze hem alsnog haat...
Omdat Jeroen al tig banken heeft overleefd misschien? En ondanks dat hij saai overkomt, dus ook bij haar, dat hij steeds mag blijven?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten iedereen van het andere groepje afzeiken... dus ook Jeroen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:25 schreef Kinga het volgende:
En hij heeft haar genomineerdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk omdat Jeroen de enigste is die wat negatiefs (althans zo vind zei) over haar gezegd heeft![]()
Laat die dat dan ook ff tegen marlies zeggen, waar ligt die nu ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:28 schreef T-lex het volgende:
Semih zat net een beetje afkeurend te lullen over het feit dat Tijn bij hun uit de kamer is gegaan en nu op de Franse kamer ligt. Dat zegt volgens hem al genoeg. Dat je niet met iemand overweg kan ok, maar zo kan je er niet aan werken.
Die blazen echt elke mug op tot een olifant.![]()
Lekker belangrijk waar je slaapt(net of of je op die kamer zou willen liggen bij hun)...zeker met Tijn die slaapt 9 van de 10 keer toch niet in z'n bed!![]()
wel een zeer goede visiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat Jeroen al tig banken heeft overleefd misschien? En ondanks dat hij saai overkomt, dus ook bij haar, dat hij steeds mag blijven?
Marlies voelt het spel heel goed aan en heeft niets met Jeroen, maar ze voelt aan dat ze zelf net zo is, maar hij steeds mag blijven. Dus ze vreest voor zichzelf en dat slaat bij haar om in.... ik mag jou niet....
Dat is mijn visie daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |