quote:
...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:55 schreef Fetai het volgende:
ze zijn echt wel mooi, alleen die "I made you a cookie, but I eated it" is een beetje dom. Kan dat nie veranderd worden?
Je snapt hem niet hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:55 schreef Fetai het volgende:
ze zijn echt wel mooi, alleen die "I made you a cookie, but I eated it" is een beetje dom. Kan dat nie veranderd worden?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:55 schreef Fetai het volgende:
Wehe je snapt het ook niet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:05 schreef Merovingian het volgende:
goed topic
en inderdaad, eated it
nee ik snap hem niet. leg uit... het enige dat ik zie is ongelovelijk slecht engels, sinds wanneer is dat een stijl?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wehe je snapt het ook niet?Het is gewoon expres in die stijl gedaan
Trouwens he, het is "ongelofelijk"..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
nee ik snap hem niet. leg uit... het enige dat ik zie is ongelovelijk slecht engels, sinds wanneer is dat een stijl?
Nou, het idee is gewoon dat die katten belachelijk zijn, en schattig en klein, net zoals stealin your foodz <- zie, een 'z'!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
nee ik snap hem niet. leg uit... het enige dat ik zie is ongelovelijk slecht engels, sinds wanneer is dat een stijl?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou, het idee is gewoon dat die katten belachelijk zijn, en schattig en klein, net zoals stealin your foodz <- zie, een 'z'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door jors op 28-10-2006 23:46:36 ]off the wall
Die middelste..quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef neo2000 het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken..
[afbeelding]
[afbeelding]
Kat van m'n broer, vind ie vast niet erg..
[afbeelding]
Which r*tard invented them canned fish?1!?!1?!!
Inderdaad, offtopic geleuter verwijderd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:02 schreef nokwanda het volgende:
jezus, zeik niet en post poezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |