abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42857521
Verliefd worden kan door heel rare, kleine dingen getriggerd worden, waar je je vaak niet eens bewust van bent. Complete huwelijken zijn voortgekomen uit het feit dat iemand gewoon zo lekker rook. Ik heb verliefdheden meegemaakt waar ik zelf verbaasd om was. Ik denk dat verliefd worden op iemand die je alleen via MSN of e-mail kent een beetje jezelf voor de gek houden is. Het enige houvast dat je hebt is wat iemand schrijft, maar bij verliefd worden spelen vaak al je zintuigen een rol. Het kan misschien wel vóelen als verliefdheid, zo'n MSN-relatie, maar dat is gewoon het feit dat iemand aandacht aan je geeft, het wordt gevoed doordat je aan het doen bent alsof er al iets is. Als je aan internetdaten doet, dan kun je volgens mij maar het beste op korte termijn een afspraak maken om elkaar in het echt te ontmoeten, want dan weet je pas echt of je jezelf ooit in die persoons armen ziet liggen.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:27:16 #102
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_42861085
De meeste vrouwen worden verliefd en vallen op het bepaald soort "standaard" type.

De kunst is ook zo te zijn zonder jezelf te verliezen. Op zo'n moment ga je succes krijgen.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:34:31 #103
5428 crew  miss_sly
pi_42861227
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
De meeste vrouwen worden verliefd en vallen op het bepaald soort "standaard" type.

De kunst is ook zo te zijn zonder jezelf te verliezen. Op zo'n moment ga je succes krijgen.
Dan weet ik neit wat jouw idee van standaard soort is, maar ik zie een dusdanige verscheidenheid aan mannen, dat volgens jouw opvattingen het grootste deel van de mannen wel vrijgezel moet zijn en blijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42862257
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Dan weet ik neit wat jouw idee van standaard soort is, maar ik zie een dusdanige verscheidenheid aan mannen, dat volgens jouw opvattingen het grootste deel van de mannen wel vrijgezel moet zijn en blijven.
Precies. Kijk naar al die mannen om je heen die je kent die een vriendin/vrouw hebben. Behoren die allemaal tot het 'standaard type'? Welnee, en toch zijn al die vrouwen van ze verliefd op ze geworden. Op ieder potje past een dekseltje.
pi_42862357
je kan hooguit stellen dat bepaalde vrouwen op bepaalde types vallen, qua uiterlijk en/of gedrag, maar als ik de reacties hoorde vroeger (jonge meiden worden niet gehinderd door takt ) van vriendinnen op mijn vriendjes destijds "HIJ??????? wat zieeeeeeeeeeeeee je in godsnaam in hem???!"..... " uhh, ja nou, gewoon, hij is zooooo lekker, kijk die ogen dan, en en die mond, en dan zijn haar, en en hij lacht zo sexy en nou gewoon alles is leuk aan hem, júllie sporen gewoon niet " dan viel mijn smaak nou niet bepaald in de smaak bij de rest
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42863247
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 14:20 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Op ieder potje past een dekseltje.
Nou, volgens mij is mijn potje er met een andere vrouw vandoor...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:10:55 #107
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42863274
quote:
Op ieder potje past een dekseltje.
Leuke bezweringsformule, maar er worden meer jongetjes dan meisjes geboren, plus dat vrouwen de neiging hebben om een man uit te zoeken die iets ouder is...
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:48:55 #108
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_42871025
quote:

[..]

Precies. Kijk naar al die mannen om je heen die je kent die een vriendin/vrouw hebben. Behoren die allemaal tot het 'standaard type'? Welnee, en toch zijn al die vrouwen van ze verliefd op ze geworden. Op ieder potje past een dekseltje.
Ik heb het voornamelijk over de moderne vrouw. Kijk je naar de wat oudere mensen, zie je inderdaad dat innerlijk veel belangrijker is geweest toen zij de keuze maakten.
Kijk je naar de gemiddelde studente/vrouw van een jaar of 18-23, anno 2006, is er vooral een bepaald soort wat in de smaak valt....
pi_42871464
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

Ik heb het voornamelijk over de moderne vrouw. Kijk je naar de wat oudere mensen, zie je inderdaad dat innerlijk veel belangrijker is geweest toen zij de keuze maakten.
Kijk je naar de gemiddelde studente/vrouw van een jaar of 18-23, anno 2006, is er vooral een bepaald soort wat in de smaak valt....
Ik vrees dat ik met m'n 32 jaar dan in de categorie 'wat oudere mensen' val...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:17:24 #110
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42871662
Ik heb het meestal andersom. Een relatie beginnen met iemand is vaak geen probleem maar een relatie houden is lastig. Na ongeveer een half jaar tot een jaar krijg ik ineens te horen dat ik hun type niet ben ofzo.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_42873890
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:46 schreef swollywood het volgende:

[..]

slecht gequote of kutcookies?

pi_42879937
Ik krijg het ook vaak te horen. Zal waarschijnlijk komen doordat ik nogal eens als een botte boer uit de hoek kan komen. Maar het interesseert me niet echt. Als ik voortdurend op m'n woorden / gedrag moet gaan letten voor een meisje me leuk vind, dan hoeft het voor mij al niet meer. Ik wil mezelf kunnen zijn in een relatie, en anders niet.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_42883866
Ik ben de 30 ook al weer enkele jaren gepasseerd. Ik heb een paar korte relaties gehad, maar veel stelde het niet voor. Eerder kon ik me daar druk over maken. Nu niet meer. Anderen in mijn omgeving nog wel, trouwens. Nu ben ik al weer een paar jaar vrijgezel. Ik vermaak me prima in mijn uppie, en het komt zoals het komt en ik zie het wel.

Maar TS, je zegt dat je je erg modieus kleed enzo. Overdoe je dat ook misschien niet wat teveel? Dat je er te glad uitziet? Misschien ben je teveel met het onderwerp bezig en straal je een soort van wanhoop uit? Misschien is het verstandig om het eens wat te laten rusten. Wie weet komen ze dan wel vanzelf op je af.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:43:05 #114
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_42902638
soms zijn vrouwen gewoon heel kieskeurig. overkomt mij de laatste tijd ook vaak.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:49:02 #115
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42902847
Je bedoelt 'dat ze met iedereen willen, behalve met jou'?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:04:50 #116
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_42903395
Laat dat Feijenoord shirt eens thuis dan!
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_42905465
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef kriele het volgende:
Ik ben de 30 ook al weer enkele jaren gepasseerd. Ik heb een paar korte relaties gehad, maar veel stelde het niet voor. Eerder kon ik me daar druk over maken. Nu niet meer. Anderen in mijn omgeving nog wel, trouwens. Nu ben ik al weer een paar jaar vrijgezel. Ik vermaak me prima in mijn uppie, en het komt zoals het komt en ik zie het wel.
Knap, dat zou ik niet kunnen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je er mee om leert gaan.
quote:
Maar TS, je zegt dat je je erg modieus kleed enzo. Overdoe je dat ook misschien niet wat teveel? Dat je er te glad uitziet? Misschien ben je teveel met het onderwerp bezig en straal je een soort van wanhoop uit? Misschien is het verstandig om het eens wat te laten rusten. Wie weet komen ze dan wel vanzelf op je af.
Nee hoor, ik trek alleen aan wat ik mooi vind en ik trek nooit iets aan OMDAT het mode is. Ik loop er in ieder geval niet zo bij als de gemiddelde Superdude
pi_42905481
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef Domai het volgende:
Laat dat Feijenoord shirt eens thuis dan!
een Feyenoord-shirt draag ik sowieso alleen af en toe in het stadion en dat is momenteel zeker geen mode
pi_42937329
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef GSi het volgende:
Sowieso is het "je bent mijn type niet" verhaal een veelgebruikt excuus voor die wijven als ze er achter komen dat je geen geld of dure auto hebt of voor mijn part een klein pikkie. Hoe kan je er nou in godsnaam na 1 date van pak hem beet 3 uur achter komen dat iemands karakter waar mss 10-tallen jaren van persoonlijke ontwikkeling in zitten "je type niet is".

Elkaar door en door kennen doe je toch niet in 3 uurtjes. Tzijn gewoon slappe excuses van wijven die in de illusie leven dat ze ooit een rijke loverboy met een sixpack, geld, dikke auto en een grote piemel zullen scoren. Maar straks zijn ze 40 en uitgestreden en dan is de simpele man toch ineens een stuk aantrekkelijker voor ze.
Oh, daar hebben we weer zo'n bittere in de trant van: "Ik word nu gepest om mijn beugel, maar wacht maar later, als ik de nieuwe Bill Gates ben, dan zullen ze allemaal zooooo jarloers zijn, huil-huil

Nee, TS. Ik denk dat het probleem is dat je teveel het signaal geeft dat je wel heel, heel graag wil. Als er eerst niets aan te merken valt terwijl ze foto's ed gezien hebben, dan moet er idd iets gebeuren bij het live contact dat hen doet afknappen. Heb zo'n idee dat het is dat je je eagerness voor het hebben van 'een' vriendin te duidelijk uittstraalt.

Enige advies dat ik je kan geven is om zoveel mogelijk relaxed te blijven en niet te veel met hoopvolle oogjes naar der te kijken of te zenuwachtig te zijn. Succes
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:09:57 #120
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42938433
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:36 schreef jaoka het volgende:

[..]

Oh, daar hebben we weer zo'n bittere in de trant van: "Ik word nu gepest om mijn beugel, maar wacht maar later, als ik de nieuwe Bill Gates ben, dan zullen ze allemaal zooooo jarloers zijn, huil-huil
Koekje! :
quote:
When I grow up, I wanna be the manager of a toxic waste plant, and then
I'll get even with those muscle-bound twits who used to beat me up in
PhysEd, and I'll bury their homes in stinking sludge and banananananananana
(whew, almost couldn't stop there) peels and I'll, like, make toxic rain
come down and burn the football field where Missy Werner made fun of me
and beat me up, and _then_ I'll show 'em all, I'll, I'll, I'll, well I'll
do something, just you wait! And I would've done it sooner, if it weren't
for those meddling kids!
pi_42940097
De TS moet gewoon irl proberen, ga uit dans en feest. Zuip dr nog een beetje bij als je verlegen bent, en je durft plotseling wat meer.. Zo heb ik de mijne ook gekregen, en ze weet dat ik erg verlegen ben, maar tegelijkertijd nu ook haar ware. Als ik er niet voor had gezorgd dat ik minder verlegen en zenuwachtig was (dus zonder dat biertje) had ik het nooit gedurft.
Ik heb dus eigenlijk geen bek met een te klein hartje maja...
Dus gewoon niet meer via internet opzoek gaan, heb je echt niks aan... En GSi doet alles wel extreem tot in den treure
pi_42940635
Ik ga overigens niet op zoek op internet hoor. Meestal nemen ze juist contact op met mij (hebben foto gezien ofzo via een vriend/kennis) of we worden beide toegevoegd in een 'groepsgesprek'.
pi_42949481
Als ik iemand zou zijn die zou generaliseren zou ik wellicht de opmerking maken dat de meeste intelligente vrouwen/meisjes niet vallen op jongens met diamanten oorbelletjes, maar ik generaliseer niet, dus ik zeg dat ook niet.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_42959406
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef gronk het volgende:

[..]

Koekje! :
[..]

die geeft het beter weer dan die van mij, ja.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:15:06 #125
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_42960344
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:36 schreef Sukilove het volgende:
Als ik iemand zou zijn die zou generaliseren zou ik wellicht de opmerking maken dat de meeste intelligente vrouwen/meisjes niet vallen op jongens met diamanten oorbelletjes, maar ik generaliseer niet, dus ik zeg dat ook niet.
Is idd generaliseren, maar idd.... lose the earstuds.... En ik ben dan nog wel juwelenontwerpster.... Maar, jakkes
pi_42962930
Oh, maar ik zei het dan ook niet écht natuurlijk.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_42963013
Die diamanten oorbel klinkt voor mij ook als een eersteklas afknapper.
pi_42963102
menen jullie dat nou, zou je daar op afknappen
pi_42964066
Aan een diamanten oorbel zit vaak een bepaald type man vast.
pi_42967305
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef _Floddertje_ het volgende:
Aan een diamanten oorbel zit vaak een bepaald type man vast.
Oh... lijkt mij een beetje kortzichtig.
pi_42968121
TS is een broertje c.q. beste vriend-type, of niet soms?

Begrijpend? Goed luisteren naar de vrouw?
Dat doet het goed op MSN, maar niet IRL.
Heeft niets met je lengte te maken.

Zoek de posts van Liewec. Lees ze. Lees over de friendshipzone/vriendschapszone/broertjessyndroom en de ladder-theory.
pi_42968215
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:54 schreef Koewam het volgende:

Klopt, ik ben ook enorm kortzichtig.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:44:08 #133
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42969286
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 21:54 schreef Koewam het volgende:

[..]

Gelukkig laat *ik* al mijn toekomstige partners eerst een psychologische test van anderhalf uur afleggen voor ik ze afwijs omdat ze mijn type niet zijn
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:46:32 #134
76108 bluuf
Powershell fan
pi_42969373
Wat ik me afvraag over mensen die dit probleem nou altijd hebben met meisjes (hun type niet zijn) is : hebben jullie zelf weleens een meisje afgewezen??

Wat ik zie bij vrienden en kennissen die dit probleem hebben is dat ze zo desperate zijn geworden in hun eeuwige zoektocht naar liefde dat ze automatisch verliefd worden op een meisje zodra ze alleen maar een beetje aandacht geeft (en die meisjes hebben het echt wel door als je desperate bent).
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:55:44 #135
38316 BoomSmurf
pi_42969645
Er is al gezegd dat het eentje om je taalgebruik ging (let wel, vrouwen liegen, het kan net zo goed zijn dat je een lelijke neus hebt...), maar ik heb ook een beetje het idee dat je 'op zoek bent' en dat ook uitstraalt.

Nu is het volgende niet echt van toepassing op die chat-meiden, daar komt het vrienden/broertjes-etc-gedoe sneller bij kijken (overigens wordt daar vaak over gezegd dat je daar niet uitkomt als een meid dat eenmaal van je denkt, waar ik het totaal niet mee eens ben), maar je moet 'jezelf zijn'. Ik heb soms een beetje het idee dat daar het verkeerde bij voorgesteld wordt.

Er is niks mis met jezelf wat stylisher te kleden dan je normaal doet (beter zelfs!), of je iets anders voor te doen dan je bent. Iedereen doet dat, en jij ook, ook al probeer je het niet te doen. Het belangrijkste is dat je je eigen lol moet maken. Als je in de "discotheek of zo" een meisje ontmoet, dat is dan wel leuk en zo, maar dat moet niet je 'avond' zijn. Je gaat er heen om lol te hebben, zorg dat je het zowiezo goed naar je zin hebt, onafhankelijk van wezens van de vrouwelijke overtuiging. Dat is, naar mijn mening, 'jezelf zijn' - je laat het niet van anderen afhangen. Op zulke momenten heb je een aantrekkelijke uitstraling, en dan komt de rest vanzelf wel - die uitstraling overstemt veel van je minder geweldige kanten.

Je moet ook zeker niet te veel moeite doen... Dat meisje wat je net tegenkwam, blijf er niet bij hangen om de hele tijd mee te kwatsen. Je moet altijd "iets te doen" hebben - je moet ook echt effe met die gasten/vrienden/vriendinnen/uitsmijters/whiskyfles daar achter praten, etc. Of ze komt even later wel weer even met jou praten, of je komt 'r straks nog wel tegen, of niet.

Ofwel... ben niet op zoek, sta er wel open voor, maar hecht er vooral niet te veel waarde aan

Nja, in ieder geval, ^^^^ werkt voor mij het best - maar ik kan dan ook echt niet 'normaal' versieren
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_42971736
Ik krijg meestal lulligere reacties van vriendinnen tijdens momenten waar van alles en niets verteld wordt: "Als ik je niet kende had ik wel iets met je willen doen".

Dat resulteerd in een leuke openingszin in de kroeg: " Mijn vriendinnen zeggen dat, als ze me niet kende waarschijnlijk wel iets met me wilde doen.... Dus vindt je het erg dat ik me niet voorstel?"
pi_42972157
dat zeggen dames tegen de mannen die ze graag mogen maar niet op vallen, en het zielig vinden voor hem dat hij maar niet aan de vriendin komt, of waar je het vermoeden hebt dat hij ms stiekem een oogje op hen heeft.

"ik ken je te goed".... ja duh, zover is het gekomen, omdat je geen interesse had, op liefdesgebied dan.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:19:23 #138
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42972275
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:15 schreef milagro het volgende:
dat zeggen dames tegen de mannen die ze graag mogen maar niet op vallen, en het zielig vinden voor hem dat hij maar niet aan de vriendin komt, of waar je het vermoeden hebt dat hij ms stiekem een oogje op hen heeft.
Dat gebeurt andersom ook wel hoor. Ik heb een paar dames/collega's die ik ontzettend graag mag, waar ik ook prima mee op kan schieten maar die ik seksueel gewoon *niet* aantrekkelijk vind. Niet dat ze lelijk zijn ofzo hoor; 'they don't push my buttons'.
pi_42972368
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat gebeurt andersom ook wel hoor. Ik heb een paar dames/collega's die ik ontzettend graag mag, waar ik ook prima mee op kan schieten maar die ik seksueel gewoon *niet* aantrekkelijk vind. Niet dat ze lelijk zijn ofzo hoor; 'they don't push my buttons'.
uuhm ja, maar dit ging over vriendinnen die dat tegen hem zeggen.

het is een troost opmerking, denk niet dat ze je niet wil, omdat ze je te goed kent, ze kent je te goed, omdat ze je niet wil (als liefdespartner).
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:39:24 #140
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_42972888
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef milagro het volgende:

het is een troost opmerking, denk niet dat ze je niet wil, omdat ze je te goed kent, ze kent je te goed, omdat ze je niet wil (als liefdespartner).
WAT?
...dass wir fliegen.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:54:51 #141
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_42973289
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef milagro het volgende:

Ssst! Maak de laddertheoriejongens nou niet wakker! Dan moeten we zometeen weer eindeloze zwamverhalen gaan lezen over hoe het echt zit tussen mannen en vrouwen!
pi_42973906
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 00:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Ssst! Maak de laddertheoriejongens nou niet wakker! Dan moeten we zometeen weer eindeloze zwamverhalen gaan lezen over hoe het echt zit tussen mannen en vrouwen!
oh ja oh ja, sorry...

het komt natuurlijk omdat je je in de broertjeszone hebt laten drukken, nu ja drukken, vrouwen houden je aan het lijntje als een test, vrouwen doen niet anders immers, mannen testen, ze blijven passief, schuiven de date alleen met zijn 2-en, het moment, de eerste zoen, het hoge woord op de lange baan in de hoop dat jij de eerste stap zet, echter zet je hem te snel, dan wil je alleen maar neuken, maar wacht je te lang, dan ben je een passieve slapjanus, ergo, het gaat dus om precieze timing, en uiteraard de juiste woorden en het juiste gedrag, vrouwen houden van onverschillige mannen, althans in eerste instantie, dan, hè, voer je dat te lang door, dan verword je gewoon tot een klootzak, je moet het weten te doseren, een flinke dosis klootzak, maar afgewisseld met een fikse scheut aandacht, complimenten, en dat dan weer gevolgd door "geen tijd, drukdruk, ik bel je wel", maar let wel, dat luistert heel nauw, hè, 1 dag te lang wachten en je hebt het verprutst, zoals de broertjes dat ook hebben maar op een compleet andere manier, de waren teveel luisterend oor, te empathisch, te gezellig, te veel de schouder, en te lelijk, hahahaa, nee hoor, dat is een typische milagro sneer, niets van waar, vrouwen geven niets om uiterlijk, enkel om uitstraling, immers we zien de lelijkste mannen lopen op straat met een helegaar niet onaardige dame aan de arm, komt gewoon omdat die kerels zelfvertrouwen hebben, het spel gespeeld hebben, de timing in de vingers hadden, op precies het juiste moment gas gaven, en echt, vrouwen vallen daarvoor, niets grote lul, niets lekker neukbeest, gewoon taktiek, goede babbel, zelfvertrouwen, en dat laatste is desnoods te faken, maakt geen flikker uit, in dit geval gaat het even wel puur om de buitenkant, zelfvertrouwen kun je faken of liever stimuleren door een verzorgd uiterlijk, en nee, dat heeft niets te maken met knap zijn, gewoon verzorgd, vrouwen houden van verzorgde mannen, immers, dus investeer in een goede garderobe, maar goed we dwalen af, terug naar de broertjeszone, waarvan men zegt dat je er nooit uitkomt meer, dat is natuurlijk niet zo, ook weer een kwestie van taktiek, plannen, inschatten, manoevreren, en dan gassen, maar weet wel wat je doet, zoals ik al zei planning, maak thuis een lijstje, een soort stappenplan, en zet wat steekwoorden op papier, dat je dan bij je steekt, zodat je ieder moment van de dag een en ander nog eens door kan nemen,klinkt bizar maar het werkt, het motiveert en het stimuleert, komen we weer terug op zelfvertrouwen, eigenlijk, maar dat wil ik voor nu even laten passeren, echter aarzel niet me eraan te herinneren erop terug te komen, het is essentieel namelijk, dat nog eens goed te duiden, het kan niet vaak genoeg gezegd worden, het moet een mantra worden, een ritueel, een lifestyle, een nu ja, wat tandenpoetsen is zeg maar, maar dan anders.
pi_42977060
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:22 schreef milagro het volgende:
...zelfvertrouwen kun je faken of liever stimuleren door een verzorgd uiterlijk, en nee, dat heeft niets te maken met knap zijn, gewoon verzorgd, vrouwen houden van verzorgde mannen...
En ruik lekker. In hemelsnaam, zorg ervoor dat je bedwelmend lekker ruikt.
pi_42988925
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:22 schreef milagro het volgende:

[..]
Dit is echt zo waar
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:04:55 #145
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_42989437
dat lekker ruiken is voor mij ook wel belangrijk... Gewoon algemene verzorging... SUPER belangrijk
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:26:57 #146
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_43010347
Ik ben ook niemands type, want ik ben te lief.

Simpel:

BOEIEND!

TS, je stopwoorden aanpassen en aanhoren welk excuus ze nu weer hebben
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_43010481
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:50 schreef Moja het volgende:

[..]

Dit is echt zo waar
echt? ik vind het anders behoorlijke boelsjit
pi_43010538
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef GSi het volgende:
Sowieso is het "je bent mijn type niet" verhaal een veelgebruikt excuus voor die wijven als ze er achter komen dat je geen geld of dure auto hebt of voor mijn part een klein pikkie. Hoe kan je er nou in godsnaam na 1 date van pak hem beet 3 uur achter komen dat iemands karakter waar mss 10-tallen jaren van persoonlijke ontwikkeling in zitten "je type niet is".

Elkaar door en door kennen doe je toch niet in 3 uurtjes. Tzijn gewoon slappe excuses van wijven die in de illusie leven dat ze ooit een rijke loverboy met een sixpack, geld, dikke auto en een grote piemel zullen scoren. Maar straks zijn ze 40 en uitgestreden en dan is de simpele man toch ineens een stuk aantrekkelijker voor ze.
Ik heb geen 3 uur nodig om door te hebben dat iemand mijn type niet is
En wat klink jij gefrustreerd zeg

En TS: er is vast een leuke meid waar je wel het type voor bent Potje, dekseltje etc. Komt goed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43012989
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef feyenoord-dude het volgende:
een Feyenoord-shirt draag ik sowieso alleen af en toe in het stadion en dat is momenteel zeker geen mode
Je alias is Feyenoord-dude, je hebt een oorbelletje, je zegt dat je er altijd zeer verzorgd en modieus bijloopt en vrouwen knappen af op je taalgebruik vol kuts en godvers...

wellicht dat je een beetje volks & glad overkomt? Op zicht best prettig en gezellig in de omgang, maar als puntje bij paaltje komt vinden ze je te glad en te plat (zeker je doelgroep: serieuze intelligente vrouwen). Wellicht dat je dat zelf absoluut niet zo ziet, maar als anderen het wel vinden, tja, dan is het nu eenmaal zo.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:56:05 #150
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43013569
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:34 schreef milagro het volgende:

[..]

echt? ik vind het anders behoorlijke boelsjit
Zo zie je maar weer dat je moet uitkijken dat je eigen practical jokes niet 't evangelie worden van iemand anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')