Dan weet ik neit wat jouw idee van standaard soort is, maar ik zie een dusdanige verscheidenheid aan mannen, dat volgens jouw opvattingen het grootste deel van de mannen wel vrijgezel moet zijn en blijven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
De meeste vrouwen worden verliefd en vallen op het bepaald soort "standaard" type.
De kunst is ook zo te zijn zonder jezelf te verliezen. Op zo'n moment ga je succes krijgen.
Precies. Kijk naar al die mannen om je heen die je kent die een vriendin/vrouw hebben. Behoren die allemaal tot het 'standaard type'? Welnee, en toch zijn al die vrouwen van ze verliefd op ze geworden. Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef miss_sly het volgende:
Dan weet ik neit wat jouw idee van standaard soort is, maar ik zie een dusdanige verscheidenheid aan mannen, dat volgens jouw opvattingen het grootste deel van de mannen wel vrijgezel moet zijn en blijven.
Nou, volgens mij is mijn potje er met een andere vrouw vandoor...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:20 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje.
Leuke bezweringsformule, maar er worden meer jongetjes dan meisjes geboren, plus dat vrouwen de neiging hebben om een man uit te zoeken die iets ouder is...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:20 schreef _Floddertje_ het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje.
Ik heb het voornamelijk over de moderne vrouw. Kijk je naar de wat oudere mensen, zie je inderdaad dat innerlijk veel belangrijker is geweest toen zij de keuze maakten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:20 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Precies. Kijk naar al die mannen om je heen die je kent die een vriendin/vrouw hebben. Behoren die allemaal tot het 'standaard type'? Welnee, en toch zijn al die vrouwen van ze verliefd op ze geworden. Op ieder potje past een dekseltje.
Ik vrees dat ik met m'n 32 jaar dan in de categorie 'wat oudere mensen' val...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik heb het voornamelijk over de moderne vrouw. Kijk je naar de wat oudere mensen, zie je inderdaad dat innerlijk veel belangrijker is geweest toen zij de keuze maakten.
Kijk je naar de gemiddelde studente/vrouw van een jaar of 18-23, anno 2006, is er vooral een bepaald soort wat in de smaak valt....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:46 schreef swollywood het volgende:
[..]
slecht gequote of kutcookies?
Knap, dat zou ik niet kunnen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je er mee om leert gaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef kriele het volgende:
Ik ben de 30 ook al weer enkele jaren gepasseerd. Ik heb een paar korte relaties gehad, maar veel stelde het niet voor. Eerder kon ik me daar druk over maken. Nu niet meer. Anderen in mijn omgeving nog wel, trouwens. Nu ben ik al weer een paar jaar vrijgezel. Ik vermaak me prima in mijn uppie, en het komt zoals het komt en ik zie het wel.
Nee hoor, ik trek alleen aan wat ik mooi vind en ik trek nooit iets aan OMDAT het mode is. Ik loop er in ieder geval niet zo bij als de gemiddelde Superdudequote:Maar TS, je zegt dat je je erg modieus kleed enzo. Overdoe je dat ook misschien niet wat teveel? Dat je er te glad uitziet? Misschien ben je teveel met het onderwerp bezig en straal je een soort van wanhoop uit? Misschien is het verstandig om het eens wat te laten rusten. Wie weet komen ze dan wel vanzelf op je af.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef Domai het volgende:
Laat dat Feijenoord shirt eens thuis dan!
Oh, daar hebben we weer zo'n bittere in de trant van: "Ik word nu gepest om mijn beugel, maar wacht maar later, als ik de nieuwe Bill Gates ben, dan zullen ze allemaal zooooo jarloers zijn, huil-huilquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef GSi het volgende:
Sowieso is het "je bent mijn type niet" verhaal een veelgebruikt excuus voor die wijven als ze er achter komen dat je geen geld of dure auto hebt of voor mijn part een klein pikkie. Hoe kan je er nou in godsnaam na 1 date van pak hem beet 3 uur achter komen dat iemands karakter waar mss 10-tallen jaren van persoonlijke ontwikkeling in zitten "je type niet is".
Elkaar door en door kennen doe je toch niet in 3 uurtjes. Tzijn gewoon slappe excuses van wijven die in de illusie leven dat ze ooit een rijke loverboy met een sixpack, geld, dikke auto en een grote piemel zullen scoren. Maar straks zijn ze 40 en uitgestreden en dan is de simpele man toch ineens een stuk aantrekkelijker voor ze.
Koekje! :quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:36 schreef jaoka het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we weer zo'n bittere in de trant van: "Ik word nu gepest om mijn beugel, maar wacht maar later, als ik de nieuwe Bill Gates ben, dan zullen ze allemaal zooooo jarloers zijn, huil-huil![]()
quote:When I grow up, I wanna be the manager of a toxic waste plant, and then
I'll get even with those muscle-bound twits who used to beat me up in
PhysEd, and I'll bury their homes in stinking sludge and banananananananana
(whew, almost couldn't stop there) peels and I'll, like, make toxic rain
come down and burn the football field where Missy Werner made fun of me
and beat me up, and _then_ I'll show 'em all, I'll, I'll, I'll, well I'll
do something, just you wait! And I would've done it sooner, if it weren't
for those meddling kids!
Is idd generaliseren, maar idd.... lose the earstuds.... En ik ben dan nog wel juwelenontwerpster.... Maar, jakkesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:36 schreef Sukilove het volgende:
Als ik iemand zou zijn die zou generaliseren zou ik wellicht de opmerking maken dat de meeste intelligente vrouwen/meisjes niet vallen op jongens met diamanten oorbelletjes, maar ik generaliseer niet, dus ik zeg dat ook niet.
Oh... lijkt mij een beetje kortzichtig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef _Floddertje_ het volgende:
Aan een diamanten oorbel zit vaak een bepaald type man vast.
Klopt, ik ben ook enorm kortzichtig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:54 schreef Koewam het volgende:
Oh... lijkt mij een beetje kortzichtig.
Gelukkig laat *ik* al mijn toekomstige partners eerst een psychologische test van anderhalf uur afleggen voor ik ze afwijs omdat ze mijn type niet zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:54 schreef Koewam het volgende:
[..]
Oh... lijkt mij een beetje kortzichtig.
Dat gebeurt andersom ook wel hoor. Ik heb een paar dames/collega's die ik ontzettend graag mag, waar ik ook prima mee op kan schieten maar die ik seksueel gewoon *niet* aantrekkelijk vind. Niet dat ze lelijk zijn ofzo hoor; 'they don't push my buttons'.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:15 schreef milagro het volgende:
dat zeggen dames tegen de mannen die ze graag mogen maar niet op vallen, en het zielig vinden voor hem dat hij maar niet aan de vriendin komt, of waar je het vermoeden hebt dat hij ms stiekem een oogje op hen heeft.
uuhm ja, maar dit ging over vriendinnen die dat tegen hem zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat gebeurt andersom ook wel hoor. Ik heb een paar dames/collega's die ik ontzettend graag mag, waar ik ook prima mee op kan schieten maar die ik seksueel gewoon *niet* aantrekkelijk vind. Niet dat ze lelijk zijn ofzo hoor; 'they don't push my buttons'.
WAT?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef milagro het volgende:
het is een troost opmerking, denk niet dat ze je niet wil, omdat ze je te goed kent, ze kent je te goed, omdat ze je niet wil (als liefdespartner).
Ssst! Maak de laddertheoriejongens nou niet wakker! Dan moeten we zometeen weer eindeloze zwamverhalen gaan lezen over hoe het echt zit tussen mannen en vrouwen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef milagro het volgende:
het is een troost opmerking, denk niet dat ze je niet wil, omdat ze je te goed kent, ze kent je te goed, omdat ze je niet wil (als liefdespartner).
oh ja oh ja, sorry...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Ssst! Maak de laddertheoriejongens nou niet wakker! Dan moeten we zometeen weer eindeloze zwamverhalen gaan lezen over hoe het echt zit tussen mannen en vrouwen!
En ruik lekker. In hemelsnaam, zorg ervoor dat je bedwelmend lekker ruikt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:22 schreef milagro het volgende:
...zelfvertrouwen kun je faken of liever stimuleren door een verzorgd uiterlijk, en nee, dat heeft niets te maken met knap zijn, gewoon verzorgd, vrouwen houden van verzorgde mannen...
echt? ik vind het anders behoorlijke boelsjitquote:
Ik heb geen 3 uur nodig om door te hebben dat iemand mijn type niet isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:39 schreef GSi het volgende:
Sowieso is het "je bent mijn type niet" verhaal een veelgebruikt excuus voor die wijven als ze er achter komen dat je geen geld of dure auto hebt of voor mijn part een klein pikkie. Hoe kan je er nou in godsnaam na 1 date van pak hem beet 3 uur achter komen dat iemands karakter waar mss 10-tallen jaren van persoonlijke ontwikkeling in zitten "je type niet is".
Elkaar door en door kennen doe je toch niet in 3 uurtjes. Tzijn gewoon slappe excuses van wijven die in de illusie leven dat ze ooit een rijke loverboy met een sixpack, geld, dikke auto en een grote piemel zullen scoren. Maar straks zijn ze 40 en uitgestreden en dan is de simpele man toch ineens een stuk aantrekkelijker voor ze.
Je alias is Feyenoord-dude, je hebt een oorbelletje, je zegt dat je er altijd zeer verzorgd en modieus bijloopt en vrouwen knappen af op je taalgebruik vol kuts en godvers...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:14 schreef feyenoord-dude het volgende:een Feyenoord-shirt draag ik sowieso alleen af en toe in het stadion en dat is momenteel zeker geen mode
![]()
Zo zie je maar weer dat je moet uitkijken dat je eigen practical jokes niet 't evangelie worden van iemand andersquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
echt? ik vind het anders behoorlijke boelsjit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |