Hoe kun je die bekeken hebben, ook besteld bij RR?quote:Op zondag 16 december 2007 01:19 schreef Inkomen het volgende:
Zo te zien is er alleen een 2-dvd uitgave, die slechts via Racket Records (ie., Marillion) te krijgen is. Ik had verwacht dat ze het net als Marbles on the Road zouden doen: een 1-dvd versie voor de normale winkels & een speciale 2-dvd versie voor de officiële site. Ik heb 'm niet op sites als amazon.com, bol.com & nlstore.com kunnen vinden.
Overigens heb ik vanavond de eerste dvd bekeken & beschouw ik 'm nu als een aanrader.
Voorafgaand aan het concert woensdag bij de merchandising stand gekocht (anders zou ik het net zo lang uitstellen als Marbles on the Road, dat ik nog steeds niet besteld heb).quote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hoe kun je die bekeken hebben, ook besteld bij RR?
vorig jaar draaiden ze angelinaquote:Op maandag 17 december 2007 22:57 schreef Relayer het volgende:
zorg er dan wel voor dat Echtdom en co niet zoiets afgezaagds als Kayleigh gaan draaien
Ik ben met spoed opzoek naar kopietjes van deze dvd's, wie o wie helpt me voor het nieuwe jaar uit de brand?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:46 schreef w00h00 het volgende:
Voor mijn vader ben ik opzoek naar Somewhere in London van Marillion. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan bestellen, anders dan via Marillion.com, via een Nederlandse webshop bijv?
quote:Op maandag 17 december 2007 17:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Voorafgaand aan het concert woensdag bij de merchandising stand gekocht (anders zou ik het net zo lang uitstellen als Marbles on the Road, dat ik nog steeds niet besteld heb).
ja, ook net geluisterd. Heb er al weer helemaal zin in want klinkt top! Deze zin in de nieuwsbrief is ook erg leuk:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:17 schreef Wiehoe het volgende:
Hier een mooi voorproefje voor album nr 15:
http://www.marillion.com/news/2008/20080627.htm
maar radiation bevat met A few words for the dead wel het allermooiste marillion nummer ooitquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de single goed. Poppy, maar wel goed.
Somewhere Else kan me nog steeds niet bekoren, slechtste album sinds Anoraknophobia Radiation.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 19:18 schreef evert het volgende:
[..]
maar radiation bevat met A few words for the dead wel het allermooiste marillion nummer ooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |