Lieve PeRi, ik ben niet op dit forum om reclame te maken, maar om te posten over iets dat ik lekker vind.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lijkt je een geur die je geprobeerd moet hebben? Niet zelf geprobeerd en is dit een verkooptruuk?.
Ik vind de Karma bbs, shampoo en cream heerlijk subtielm, een warme ontspannende geur. De zeep is veel te intens, medicinaal zelfs. De bbs is echt heerlijk.
Ik wil je anders wel een proefje sturen. Ik vind het namelijk helemaal geen zeep die je geprobeerd moet hebben: als je hem niks vindt, volgens mij wil je hem dan alleen maar je huis uit hebben, ver, ver, ver van je vandaan en dan is het nogal zonde van je centenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal erg verleidelijk
Ja, voor proefjes ben ik altijd wel in. Hoe kan ik je bereiken??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel een proefje sturen. Ik vind het namelijk helemaal geen zeep die je geprobeerd moet hebben: als je hem niks vindt, volgens mij wil je hem dan alleen maar je huis uit hebben, ver, ver, ver van je vandaan en dan is het nogal zonde van je centen![]()
Laat maar ff weten, pm staat aan
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel een proefje sturen. Ik vind het namelijk helemaal geen zeep die je geprobeerd moet hebben: als je hem niks vindt, volgens mij wil je hem dan alleen maar je huis uit hebben, ver, ver, ver van je vandaan en dan is het nogal zonde van je centen![]()
Laat maar ff weten, pm staat aan
Lieve S16. Het is gewoon de manier waarop je, sinds je bij Lush werkt, post, die is veranderd. Vind ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Lieve PeRi, ik ben niet op dit forum om reclame te maken, maar om te posten over iets dat ik lekker vind.
Ik had wel verwacht dat hier zulk soort reacties op zouden komen, dus vandaar dit berichtje nogmaals voor iedereen, eigenlijk.
Bovendien heb ik hiervoor ook altijd over Lush gepost en is het niet iets van de laatste tijd, sinds ik er werk.
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, voor proefjes ben ik altijd wel in. Hoe kan ik je bereiken??
Heb me nl. ook "verkocht" met Tramp, vreselijke geur bleek achteraf.

Okay.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lieve S16. Het is gewoon de manier waarop je, sinds je bij Lush werkt, post, die is veranderd. Vind ik.
Ik heb je gemaild.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Enneh, tramp is idd ook zo'n 'gevaarlijke'. Heb je er wel mee gedoucht? Dan is ie veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder dan in het flesje
Roosterquote:Op donderdag 2 november 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
Oeh, Avowash is mijn nieuwe favoriet![]()
Oh en de tijdelijke Bob Soap ruikt enorm veel op Red Booster
Als ik jou toch niet hadquote:
Wanneer had ik dat moeten doen lieve schat! Ik werk fulltime!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou toch niet had
Heb je al wat van de nieuwe zeep gekocht?
Weet je wel welke je wilt? Dan haal ik ze wel voor jequote:Op donderdag 2 november 2006 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wanneer had ik dat moeten doen lieve schat! Ik werk fulltime!
Heb je het over XcUZ_Me en ik? WTF.. das bijna incestquote:Op donderdag 2 november 2006 17:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Do I feel some Sexy Peel?
I am sorryquote:Op donderdag 2 november 2006 18:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je het over XcUZ_Me en ik? WTF.. das bijna incest
Dit ga ik in de gaten houden!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:21 schreef Koningin het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de gezamenlijke (Kerst) order??
Evt. in Engenland?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:08 schreef JacMar het volgende:
Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij Lush en gelijk betaald met cc..Vandaag is er nog steeds geen pakje, dus ik heb net gebeld...
Het schijnt dat het pakje vorige week al verzonden is..Ik word zo terug gebeld![]()
Het gaat om een pakket van ¤80![]()
Dan sturen ze het opnieuw op, het wordt toch aangetekend verstuurd??quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:08 schreef JacMar het volgende:
Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij Lush en gelijk betaald met cc..Vandaag is er nog steeds geen pakje, dus ik heb net gebeld...
Het schijnt dat het pakje vorige week al verzonden is..Ik word zo terug gebeld![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan sturen ze het opnieuw op, het wordt toch aangetekend verstuurd??
Koningin, jouw proefje gaat zo op de bus
Sorry...kan er ook niets aan doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kom net van de Lush site af om te vertellen dat ik een bestelling heb geplaatst en met de CC heb betaald.
Maak me niet gek!
Gelukkig zeg!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef JacMar het volgende:
Ik ben net terug gebeld..
De TNT is het pakketje kwijt geraakt.. (jaaaaajaaaa)
Ze sturen vandaag nog een nieuw pakket naar me op en dan heb ik het misschien morgen nog!
Is dat een goede service of niet?![]()
Mijn prijsvraag pakketje was ook al verdwenen. Zogenaamd wel bij mij bezorgd. Lush NL stuurt onaangetekend, denk dat het tijd wordt dat ze dat wél gaan doenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:08 schreef JacMar het volgende:
Lekker, Kip Tandoori!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:14 schreef Aarti het volgende:
er was net een pan met eten lichtelijk omgevallen in mn auto, die rook nu naar tandoori kip
Heb ik opgelost door de banken eerst te schrobben met Snow fairy, en daarna te bepoederen met Candy Fluff
Ach, 't is gewoon nog altijd de TGP, zo erg is het niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn prijsvraag pakketje was ook al verdwenen. Zogenaamd wel bij mij bezorgd. Lush NL stuurt onaangetekend, denk dat het tijd wordt dat ze dat wél gaan doen. TNT is gewoon niet te vertrouwen!
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:14 schreef Aarti het volgende:
er was net een pan met eten lichtelijk omgevallen in mn auto, die rook nu naar tandoori kip
Heb ik opgelost door de banken eerst te schrobben met Snow fairy, en daarna te bepoederen met Candy Fluff
Ik heb het potje in de auto gehouden, er tegen aan geblazen, zodat er steeds een waasje de auto in zweefdequote:Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Dat klinkt als een strak plan! Ik wil ook dat mijn auto naar Candy Fluff ruikt! Gaat je bekleding alleen dan niet wit uitslaan?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb het potje in de auto gehouden, er tegen aan geblazen, zodat er steeds een waasje de auto in zweefde![]()
Ik ga zo ff ruiken of het impact heeft gehad![]()
misschien moeten we allemaal bij de tnt gaan werkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Dat klinkt als een strak plan! Ik wil ook dat mijn auto naar Candy Fluff ruikt! Gaat je bekleding alleen dan niet wit uitslaan?
Stomme TNT/TPG trouwens! Daar zitten nu een aantal Lushverslaafden hoor, te genieten van hun gratis Lush...
Ik heb zelf ook Karmaparfum en het is inderdaad vrij zwaar! Maar als je een klein beetje opspuit is het goed te doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef deedeetee het volgende:
Ben vanmiddag een stukje a ring of roses butter cream gaan halen en heb bij de kassen karma parfum zien staan. Dat is best lekkermaar ook een beetje * zwaar *
![]()
Ik ben nu aan 't twijfelen, zal ik wel of zal ik niet een flesje halen.![]()
En heb ook een stukje sexy peel soap gratis gekregen omdat ik genoeg stempeltjes op mijn draagtasje had verzameld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |