ja maar dat zijn allemaal leasebakken!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Spamblik het volgende:
Ach, ik denk dat het wel meevalt.. Duitsers rijden ook altijd zo?
Bullshit.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef x302 het volgende:
niet goed
hoe meer toeren hoe harder de zuigers op en neer moeten enz -> meer slijtage
in elke versnelling to 6000 toeren optrekken is slechter dan 'rustig' tot 3500 op te trekken en te schakelen.
zo'n 1300cc moet om 150km/u te halen veel harder werken dan een 2liter: dus meer op en neer = meer toeren.
waarom denk je dat een kilometerstand belangrijk is bij de aankoop van een auto? om te bepalen hoe versleten de motor is. Hoge toeren = vlugger versleten
Alle leaserijders vergelijken met duitsersquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:22 schreef gateway het volgende:
[..]
ja maar dat zijn allemaal leasebakken!
.. het enige dat klopt aan je post is zo'n beetje de eerste zinquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef x302 het volgende:
niet goed
hoe meer toeren hoe harder de zuigers op en neer moeten enz -> meer slijtage
in elke versnelling to 6000 toeren optrekken is slechter dan 'rustig' tot 3500 op te trekken en te schakelen.
zo'n 1300cc moet om 150km/u te halen veel harder werken dan een 2liter: dus meer op en neer = meer toeren.
waarom denk je dat een kilometerstand belangrijk is bij de aankoop van een auto? om te bepalen hoe versleten de motor is. Hoge toeren = vlugger versleten
Sinds wanneer houdt een kilometer teller dan bij hoeveel toeren er zijn gedraaid?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef x302 het volgende:
niet goed
hoe meer toeren hoe harder de zuigers op en neer moeten enz -> meer slijtage
in elke versnelling to 6000 toeren optrekken is slechter dan 'rustig' tot 3500 op te trekken en te schakelen.
zo'n 1300cc moet om 150km/u te halen veel harder werken dan een 2liter: dus meer op en neer = meer toeren.
waarom denk je dat een kilometerstand belangrijk is bij de aankoop van een auto? om te bepalen hoe versleten de motor is. Hoge toeren = vlugger versleten
maar in duitsland lopen gewoon veel leasebakken! kan ik daar wat aan doen?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Alle leaserijders vergelijken met duitsersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wacht maar tot jij ooit lease rijdtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, dat wou ik ook al posten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt een kilometer teller dan bij hoeveel toeren er zijn gedraaid?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+ je portemonnee in dat eerste gevalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:00 schreef Herr.Flick het volgende:
Het is gevaarlijker voor je rijbewijs dan voor is auto!
Wacht even,quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:03 schreef x302 het volgende:
niet goed
hoe meer toeren hoe harder de zuigers op en neer moeten enz -> meer slijtage
in elke versnelling to 6000 toeren optrekken is slechter dan 'rustig' tot 3500 op te trekken en te schakelen.
zo'n 1300cc moet om 150km/u te halen veel harder werken dan een 2liter: dus meer op en neer = meer toeren.
waarom denk je dat een kilometerstand belangrijk is bij de aankoop van een auto? om te bepalen hoe versleten de motor is. Hoge toeren = vlugger versleten
meer vermogen misschienquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef _.-SAF-._ het volgende:
[..]
Wacht even,
ALs een 1300cc 140 km/h rijdt bij 5000 toeren.
Waarom rijdt een 2liter dan 185 km/h (tis maar voorbeeld) bij 5000 toeren?
Ze maken toch via toerental uiteindelijk dezelfde omwentelingen bij de wielen. Waarom draaien die wielen bij 2Liter dan snellerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:08 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
meer vermogen misschienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.de 2 L hoeft bijv maar 3500-4000 toeren te maken om 140 te rijden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omdat de toerenteller aangesloten is op de motor (voor de koppelling) en niet op de bandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef _.-SAF-._ het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
Want, stel als een band 5000 omwentelingen p.m moet maken om 150 km/h te halen, waarom zou het met een 2 liter de band dan ineens 3500 omwentelingen maken om 150 km/h te halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer motorinhoud, waardoor de zuigers minder vaak op en neer moeten om hetzelfde aantal liters te verbranden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:11 schreef _.-SAF-._ het volgende:
[..]
Dat snap ik niet.
Want, stel als een band 5000 omwentelingen p.m moet maken om 150 km/h te halen, waarom zou het met een 2 liter de band dan ineens 3500 omwentelingen maken om 150 km/h te halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop