abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43176891
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Nah, ik vind het wel interessant om te kijken wat nou de argumenten zijn.. maar het enige wat ik lees is "dan rotten ze maar op".. tsja
Je leest selectief en je valt mensen aan op uitspraken die zij niet eens gepost hebben, dat is knap!

Imo is het twijfelen van Assiati en Afellay zeer tekenend voor de integratieproblematiek hier in Nederland, blijkbaar zijn die 2 meer met Marokko bezig dan met hun geboorteland en het land waar ze hun hele leven al wonen. Dan vind ik dat beide niet eens meer voor het Nederlands elftal uit mogen komen, spelen voor het Nederlandse elftal moet een eer zijn en het moet iets zijn wat je met je hart doet. Beide spelers vinden die 2 punten dus niet zo, nou, blijf lekker bij PSV en ga lekker voor Marokko uitkomen.
pi_43176972
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:25 schreef DrDentz het volgende:
maar het enige wat ik lees is "dan rotten ze maar op".. tsja
Dat schijnt mode te zijn tegenwoordig..

Laat die jongens toch lekker zelf kiezen voor welk land ze gaat voetballen zeg!
Die gasten mogen best trots op hun afkomst zijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43177014
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat schijnt mode te zijn tegenwoordig..

Laat die jongens toch lekker zelf kiezen voor welk land ze gaat voetballen zeg!
Die gasten mogen best trots op hun afkomst zijn.
Natuurlijk, maar dan moeten ze niet gaan profiteren van Nederland. Wel de voordelen, niet de 'nadelen'...
pi_43177578
Wat een politiek gelul zeg.

Profiteren van...??

Het zijn gewoon 2 jochies die goed kunnen voetballen, zo goed zelfs dat ze hun brood ermee verdienen en dat duizenden mensen in Eindhoven en omstreken ervan kunnen genieten.
Grootgebracht in een Marokkaans gezin met Marokkaans eten, Marokkaanse vrienden en op vakantie naar Marokko, kortom ze voelen zich nog steeds verbonden met hun vaderland, niets mis mee.
Heeft echt geen zak met profiteren van te maken.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43177610
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:50 schreef venomsnake het volgende:

Profiteren van...??

Het zijn gewoon 2 jochies die goed kunnen voetballen, zo goed zelfs dat ze hun brood ermee verdienen en dat duizenden mensen in Eindhoven en omstreken ervan kunnen genieten.
Grootgebracht in een Marokkaans gezin met Marokkaans eten, Marokkaanse vrienden en op vakantie naar Marokko, kortom ze voelen zich nog steeds verbonden met hun vaderland, niets mis mee.
Daarom
pi_43177685
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daarom

Als ze voor Nederland kiezen sta je wel te juichen als één van die twee de winnende in de finale van het EK erin rost..
dus wie is er nu eigenlijk aan het profiteren?

Laat die gasten gewoon een keuze maken waar ze het beste gevoel bij hebben, wie zijn wij om daarover te oordelen?
pi_43177723
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als ze voor Nederland kiezen sta je wel te juichen als één van die twee de winnende in de finale van het EK erin rost..
dus wie is er nu eigenlijk aan het profiteren?
Nederlands elftal doet mij helemaal niks
pi_43177996
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je leest selectief en je valt mensen aan op uitspraken die zij niet eens gepost hebben, dat is knap!
Jij gooit meteen met sukkel en dombo, ook knap..
pi_43178023
quote:

Profiteren van...??

Grootgebracht in een Marokkaans gezin met Marokkaans eten, Marokkaanse vrienden en op vakantie naar Marokko,
Wat doen ze HIER dan???
pi_43178056
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Juist, dan zou ik juichen. Hij is welkom in het Nederlandse elftal. Met dit getwijfel beledigt ie Nederland.
pi_43178063
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jij gooit meteen met sukkel en dombo, ook knap..
Jammer dat je niet inhoudelijk reageert maar je hebt wel een punt, die krachttermen waren erg jammer
pi_43178887
quote:

Profiteren van...??

En daarom moeten ze ook voor Marokko kiezen.
2 feitjes:
-Het Nederlandse koningshuis kost de belastingbetaler ¤ 102 miljoen per jaar.
-Het Nederlandse koningshuis is de duurste van Europa.
pi_43179082
Laat die jongens toch in hun waarde, over een week weten we wat ze besloten hebben
Voel eens hun situatie aan, de fam zal trots zijn als ze voor Marokko spelen , en hier in nederland
krijgen ze een hoop gezeik over zich heen en ban die verdonkachtige uitspraken.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 2 november 2006 @ 18:41:32 #164
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43179142
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:33 schreef MariekskeBaby het volgende:

[..]

En daarom moeten ze ook voor Marokko kiezen.
Precies, het is geen clubvoetbal. Als zij zich Marokkaan voelen, jammer, reken ik mezelf ook aan, maar ga dan ook je vaderland vertegenwoordigen en niet Oranje omdat het voetbal je in Nederland meer aanstaat. Het voetbal van Spanje staat mij ook meer aan, moet ik dan ook maar gaan weigeren als Marco mij vraagt, alleen omdat zij meer dan 3 topvoetballers hebben? Ik vind van niet.
  donderdag 2 november 2006 @ 18:43:47 #165
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43179210
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef maril het volgende:
Laat die jongens toch in hun waarde, over een week weten we wat ze besloten hebben
Voel eens hun situatie aan, de fam zal trots zijn als ze voor Marokko spelen , en hier in nederland
krijgen ze een hoop gezeik over zich heen en ban die verdonkachtige uitspraken.
Jij ook al?!
Ik zie al die uitspraken niet! Wie laat ze hier niet in hun waarde hier? Ik vind het maar suggestief wat je hier post maril...
pi_43179531
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij ook al?!
Ik zie al die uitspraken niet! Wie laat ze hier niet in hun waarde hier? Ik vind het maar suggestief wat je hier post maril...
Klopt, maar er zijn hier meer die suggestief posten, ik reageer gevoelsmatig en wat impulsief hierop.
pi_43180144
quote:
...en hier in nederland krijgen ze een hoop gezeik over zich heen en ban die verdonkachtige uitspraken.
Volgens mij valt dat best wel mee. Wordt iemand als Boulahrouz niet geaccepteerd in Oranje?
pi_43180601
quote:
en hier in nederland krijgen ze een hoop gezeik over zich heen en ban die verdonkachtige uitspraken.
Ja echt man!!
2 feitjes:
pi_43181241
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat best wel mee. Wordt iemand als Boulahrouz niet geaccepteerd in Oranje?
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoelde hoe men hier op deze topic reageert, nee als ze voor nederland kiezen zullen ze wel in de catogari Ali B vallen en volledig geaccepteerd maar ik heb het gevoel dat ze een hoop gezeik krijgen als ze voor Marokko kiezen.
  donderdag 2 november 2006 @ 19:38:18 #170
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_43181321
sinds wanneer is
quote:
bron voetbalprimeur
dit nu weer betrouwbaar

En besides, volgens mij maken bepaalde mensen zich er zelf drukker om dan Affelay zelf. Het is gewoon een keuze, die hoor je maar te respecteren. Jezus, waar mensen al niet moelijk om kunnen doen.
pi_43186253
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:36 schreef maril het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, ik bedoelde hoe men hier op deze topic reageert, nee als ze voor nederland kiezen zullen ze wel in de catogari Ali B vallen en volledig geaccepteerd maar ik heb het gevoel dat ze een hoop gezeik krijgen als ze voor Marokko kiezen.
Ah, jij hebt het gevoel dat...

Onderbuikgevoelens: "die racistische kaaskoppen!"

2 feitjes:
pi_43186323
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:38 schreef Paran0id het volgende:
sinds wanneer is
[..]

dit nu weer betrouwbaar

En besides, volgens mij maken bepaalde mensen zich er zelf drukker om dan Affelay zelf. Het is gewoon een keuze, die hoor je maar te respecteren. Jezus, waar mensen al niet moelijk om kunnen doen.
Het gaat om het Nederlands elftal. Vind je het gek dat mensen zich daar druk om maken?
2 feitjes:
pi_43186404
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:39 schreef MariekskeBaby het volgende:

[..]

Het gaat om het Nederlands elftal. Vind je het gek dat mensen zich daar druk om maken?
Om de eventuele uitnodiging voor een oefenduel. Ja dat is niet iets om je overdreven druk over te maken
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43186552
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Om de eventuele uitnodiging voor een oefenduel. Ja dat is niet iets om je overdreven druk over te maken
Die telt, omdat hij al voor jong oranje heeft gespeeld , dus zegt hji ja dan speelt hij voor nederland en niet meer voor Marokko.
pi_43186855
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:41 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet.
2 feitjes:
  donderdag 2 november 2006 @ 22:00:42 #176
10710 gday
propria cures
pi_43187250
Als ik één van deze twee knapen zou zijn, zou ik ook voor Marokko kiezen. De selectiemethode van van Basten is simpelweg té grillig om er zeker van te zijn dat je ook vaker de kans krijgt om je te bewijzen in Oranje. Kijk maar naar Yildirim. Gekozen voor Nederland, 1 invalbeurt gehad en nooit meer geselecteerd. Genaaid voor de rest van zijn carriere door van Basten.

Edit: ik lees net dat Yildirim toch voor Turkije mag spelen?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_43187390
Yildirim speelde een oefenpot. Dat telt in zijn geval niet.
  donderdag 2 november 2006 @ 22:05:02 #178
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_43187431
Op zich al een schande dat die jongen nog twijfelt. Maar als je je Marokkaan voelt, moet ie vooral lekker voor Marokko kiezen, simpel zat.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_43190359
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:50 schreef MariekskeBaby het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet.
Ik snap best dat je elke gelegenheid aanneemt om te zeuren over Marokkanen maar zeg dat er gewoon bij dan. Die jongens komen eigenlijk nog maar net kijken en moeten een moeilijke beslissing maken mogen ze daar niet even over denken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_43190647
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:07 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik snap best dat je elke gelegenheid aanneemt om te zeuren over Marokkanen maar zeg dat er gewoon bij dan. Die jongens komen eigenlijk nog maar net kijken en moeten een moeilijke beslissing maken mogen ze daar niet even over denken?
Racisme!!!
2 feitjes:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')