in Utregquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
Vreselijk zonde (vooral Aisatti!), maar beide zijn toch geboren en opgegroeid in Nederland?
Daarom, dat ze nog affiniteit hebben met Marokko lijkt me logisch, als je denkt dat je geen kans hebt op het Nederlandse elftal dat je dan voor Marokko kiest lijkt me ook logisch maar bij dit (vooral Aisatti gaat het dik maken imo) vind ik het nogal ehhhh afkeurendquote:
Jij komt zeker niet uit amsterdam?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
Utrecht is toch een Marokkaanse enclave?
ga eens googelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet uit amsterdam?![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:46 schreef PLAE@ het volgende:
Utrecht is toch een Marokkaanse enclave? Dan lijkt het logisch dat je gewoon voor het Marokkaans nationaal elftal gaat spelen ook al speel je in Nederland.
Maar die kunnen ook niet voeballen hè.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef Erasmusch het volgende:
Maar kan het wel begrijpen als je ziet hoe Yildirim en Bousatta zijn behandeld.
Dat beantwoord m'n vraag niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
Houdoe en bedanktquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:44 schreef 16meter het volgende:
Hoezo zonde als die gasten zich niet eens verbonden voelen met Oranje (en Nederland?). Voor hun 10 anderen die wel graag in Oranje uitkomen. Afellay mag sowieso thuisblijven.
Houdoe en tot ziens zeggen ze dan in Eindhoven toch?
Afellay, ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:34 schreef stefmans het volgende:
Ach zijn toch te vaak geblesseerd.
Ja dan ook houdoe en tot ziens bij jong oranje lijkt me dan. Als ze zich er niet mee verbonden voelen, wegwezen dan. Graag of niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:44 schreef 16meter het volgende:
Hoezo zonde als die gasten zich niet eens verbonden voelen met Oranje (en Nederland?). Voor hun 10 anderen die wel graag in Oranje uitkomen. Afellay mag sowieso thuisblijven.
Houdoe en tot ziens zeggen ze dan in Eindhoven toch?
Yildirim-zonder-puntjes is schandalig. Die kill moet METEEN terug in Oranje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook niet voeballen hè.
Die killquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:14 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Yildirim-zonder-puntjes is schandalig. Die kill moet METEEN terug in Oranje.
Jullie zijn allemaal schandalige meelopertjes, toen die kill "in de mode" was wilden jullie 'm ook allemaal in Oranje, en nu-ie eventjes uit vorm is, schrijven jullie 'm allemaal de grond in.
Wacht maar, hij zal terugkeren, samen met SEEDORF, BABDEL, MADURO, BOUMA en andere NEGERS, en dan zal hij jullie PWNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111111111
De tweede alinea van deze post dient niet serieus genomen te worden.
---quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:32 schreef borisz het volgende:
Aissati: "momenteel neigt mijn hart naar Marokko."
Afellay: "momenteel voel ik me trots als ik eraan denk om de kleuren van mijn land te mogen verdedigen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |