abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42864199
Hier ook niet, aangezien er geen kandidaten zijn
Maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit
pi_42864384
Ik heb wel vriendinnen die het zouden willen. Maar dan. Wat moeten ze dan doen? De sleep dragen?
pi_42865113
Ow ik dacht dat bruidmeisjes de kinderen waren die voorliepen?

Alhoewel, meisjes die achter mij lopen, die heb ik eigenlijk ook liever niet, alhoewel ik daar wel een aantal kandidaten zou kunnen voor vinden
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:35:44 #54
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_42865162
We hebben een nichtje van 6 die het allemaal geweldig vindt, vandaar.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_42865190
Ik was vorig jaar op een bruiloft, en daar waren haar vriendinnen de bruidsmeisjes.
We hebben een ringendrager, ons neefje wat dan bijna 3 is.
Daarnaast heb ik een nichtje van 8 die dat wel leuk zou vinden, maar die woont in Spanje en ik weet niet of ze komt.
pi_42865268
Mja mijn zus en schoonzus zijn nu pas zwanger van hun eerste kind dus die zijn wat te jong. En neefjes en nichtjes die in aanmerking zouden komen, zie ik niet genoeg om zo op die manier te laten deelnemen aan het huwelijk (het zijn eigenlijk de kinderen van neven en nichten... en die worden hoogstwaarschijnlijk zelfs niet uitgenodigd op het huwelijk)
pi_42874484
Ik ben behoorlijk voortvarend geweest in de voorbereidingen. Eigenlijk is (bijna) alles al geregeld...

Trouwlocatie, feestlocatie, vervoer, overnachting, ringen, jurk, kapper alvast geinformeerd, getuigen gevraagd, fotograaf...

Ben een beetje bang dat ik straks in een gat val, want ik haal nu zo veel plezier uit het organiseren...
pi_42891449
Misschien kun je binnenkort een aantal van onze huwelijken organiseren Shaii
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:26:44 #59
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_42916008
Jezelf in die jurken heisen is echt een gedoe. Gelukkig dat er lieve verkoopsters zijn! Pluis ik ben zo benieuwd naar je jurk!

Als jullie trouwens een goede zaak zaken voor jurken ga dan naar de bruidshoek in Leiden. Geweldige collectie en ontzettend goede service, voor de toekomstige bruid en alle kijkers.

Ik wil nog een keer trouwen Wel met dezelfde man hoor
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:26:02 #60
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42923502
Even practisch vraagje:
ik zie dat je voor zowel je ondertrouw als bij het daadwerkelijke huwelijk uittreksels uit het Geboorteregister (uit de stad waar je geboren bent) als het GBA (waar je woonzaam bent) moet hebben.
Is het zo dat je ze bij de ondertrouw weer terugkrijgt, of moet je al die uittreksels in tweevoud hebben?
Woonplaats, trouwplaats en geboorteplaats liggen bij mij nl niet echt enorm bij elkaar in de buurt, dus als ik er overal 2 van moet hebben, dan schaf ik alles meteen in tweevoud aan
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:49:22 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_42924328
Naar mijn weten hoef je ze niet bij het huwelijk nog een keer te overhandigen, je levert ze bij de ondertrouw gewoon in (dat is tenminste wat ze ons verteld hebben, en Ijsselstein stuurt het in ons geval op naar Amersfoort).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2006 @ 15:58:44 #62
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42924665
Ja dat dacht ik ook al, maar de Gemeente Delft is wat minimalistisch in zijn informatie
Nou ja, we gaan gewoon flink op tijd in ondertrouw, mocht het dan toch anders zijn dan hebben we iig nog de tijd om het te regelen
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:18:24 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_42925280
Vergeet niet dat jij in sommige gevallen ook dingen van de getuigen nodig hebt enzo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:20:10 #64
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_42925329
Dat doe je allemaal bij je ondertrouw. Op je trouwdag zelf heb je geen formulieren meer nodig.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:40:08 #65
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_42925928
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
Dat doe je allemaal bij je ondertrouw. Op je trouwdag zelf heb je geen formulieren meer nodig.
Dit is onze gemeente ook zo. Lijkt me ook niet echt prettig om op de dag zelf daar nog allemaal aan te moeten denken en mee rond te moeten sjouwen.

Oja... voor de mensjes die nog moeten gaan trouwen: www.trouwshop.com
Als je je aanmeldt krijg je een kaart waarmee je bij verschillende bedrijven korting kunt krijgen en een waardebon van 25 euro.. niet dat het veel is, maar altijd leuk.
Ik heb het zelf ook gedaan, als je gaat kijken... let niet op de spelfouten daar! Ik dacht dat ze zouden plakken en knippen, maar zo te zien hebben ze overgetypt, alleen niet zo goed
http://www.trouwshop.com/bridals/marlies-oscar/marlies-oscar.htm
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:42:54 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_42926026
Ik h eb me daar toen ook aangemeld, al op de beurs, maar ik heb nooit een waardebon gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:24:51 #67
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_42927269
Ow wat stom. Die vrouw die me belde zei dat je er wel een foto (minimaal 2) op moest zetten om die bon te krijgen.
Ik hoop dat ik hem krijg, anders stuur ik een mailtje om te vragen waar ie blijft (als ik hem in januarie nog niet heb ofzo).
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:36:46 #68
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42927596
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, maar we moeten uiterlijk 4 weken voor de trouwdag bij de gemeente Delft langs om te betalen, getuigen op te geven en een vragenlijst in te leveren. Bij die papieren zit ook een conceptnota, waarop ook plek is voor die uittreksels... Maar dat is denk ik alleen voor als je die formulieren tegelijk inlevert met in ondertrouw gaan, wat bij ons niet het geval is (omdat we in andere gemeente in ondertrouw gaan dan dat we trouwen).

Verwarrend gedoe allemaal
  woensdag 25 oktober 2006 @ 17:52:20 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_42928049
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef pluisje het volgende:

[..]

Nee, maar we moeten uiterlijk 4 weken voor de trouwdag bij de gemeente Delft langs om te betalen, getuigen op te geven en een vragenlijst in te leveren. Bij die papieren zit ook een conceptnota, waarop ook plek is voor die uittreksels... Maar dat is denk ik alleen voor als je die formulieren tegelijk inlevert met in ondertrouw gaan, wat bij ons niet het geval is (omdat we in andere gemeente in ondertrouw gaan dan dat we trouwen).

Verwarrend gedoe allemaal
Wij gaan in ondertrouw in IJsselstein en moeten daar dus alles inleveren, zij sturen alles op naar Amersfoort, dan moeten we daar een afspraak maken en daar betalen we ook de leges. Wat raar dat dat niet overal hetzelfde is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42928144
pluisje, trouw je in Delft?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:40:57 #71
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42929446
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Wij gaan in ondertrouw in IJsselstein en moeten daar dus alles inleveren, zij sturen alles op naar Amersfoort, dan moeten we daar een afspraak maken en daar betalen we ook de leges. Wat raar dat dat niet overal hetzelfde is
Nou, misschien scheelt het niet eens zo veel., alleen is het naar jullie duidelijker uitgelegd

Wij gaan in ondertrouw in Spijkenisse, moeten daar iig de uittreksels inleveren, en dan vervolgens nog een keer naar Delft voor de leges (en inleveren papieren getuigen, maar die neem ik voor de zekerheid ook wel alvast mee naar Spijkenisse, en een vragenlijst voor de ambtenaar van de burgerlijke stand).
Maar met name de gemeente Delft is niet zo uitgebreid met info verstrekken, in die zin dat ze er in de papieren zo te zien standaard vanuit gaan dat je ook in Delft in ondertrouw gaat.

Vicky, ja we trouwen in Delft idd dus
  woensdag 25 oktober 2006 @ 19:42:42 #72
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_42931227
Fijn altijd die mensen bij de gemeente. Bij mij deden ze ook net of ik al 40 keer getrouwd was Tenminste zo reageerde ze toen ik vroeg hoe dat nu zat met die papieren. Er kwam echt zo'n zucht van: Pppffff weet ze dat nu nog niet!!
pi_42944598
Pluisje, ik wil ook in Delft trouwen, vind het stadhuis zoooooo mooi..

ga je ook de webcam aan laten zetten??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42944734
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:08 schreef Vicky het volgende:
Pluisje, ik wil ook in Delft trouwen, vind het stadhuis zoooooo mooi..

ga je ook de webcam aan laten zetten??
Ohja, dat kan ook he, las ik
Van mij mag het iig, kunnen jullie hier meekijken

En het stadhuis
Ik heb tot een jaar of 4 geleden altijd in Delft gewoond, en wou er alleen al vanwege het stadhuis perse trouwen
pi_42944794
Hihi ik ook hoor. Woon dan nu in Rijswijk maar ALS ik ooit ga trouwen is dat in Delft!

Hihi leuk de webcam aan
*noteert 24 aug in agenda *

Op welke dag is de 24e eigenlijk??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')