Dit is onze gemeente ook zo. Lijkt me ook niet echt prettig om op de dag zelf daar nog allemaal aan te moeten denken en mee rond te moeten sjouwen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
Dat doe je allemaal bij je ondertrouw. Op je trouwdag zelf heb je geen formulieren meer nodig.
Nee, maar we moeten uiterlijk 4 weken voor de trouwdag bij de gemeente Delft langs om te betalen, getuigen op te geven en een vragenlijst in te leveren. Bij die papieren zit ook een conceptnota, waarop ook plek is voor die uittreksels... Maar dat is denk ik alleen voor als je die formulieren tegelijk inlevert met in ondertrouw gaan, wat bij ons niet het geval is (omdat we in andere gemeente in ondertrouw gaan dan dat we trouwen).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
Dat doe je allemaal bij je ondertrouw. Op je trouwdag zelf heb je geen formulieren meer nodig.
Wij gaan in ondertrouw in IJsselstein en moeten daar dus alles inleveren, zij sturen alles op naar Amersfoort, dan moeten we daar een afspraak maken en daar betalen we ook de leges. Wat raar dat dat niet overal hetzelfde isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nee, maar we moeten uiterlijk 4 weken voor de trouwdag bij de gemeente Delft langs om te betalen, getuigen op te geven en een vragenlijst in te leveren. Bij die papieren zit ook een conceptnota, waarop ook plek is voor die uittreksels... Maar dat is denk ik alleen voor als je die formulieren tegelijk inlevert met in ondertrouw gaan, wat bij ons niet het geval is (omdat we in andere gemeente in ondertrouw gaan dan dat we trouwen).
Verwarrend gedoe allemaal
Nou, misschien scheelt het niet eens zo veel., alleen is het naar jullie duidelijker uitgelegdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij gaan in ondertrouw in IJsselstein en moeten daar dus alles inleveren, zij sturen alles op naar Amersfoort, dan moeten we daar een afspraak maken en daar betalen we ook de leges. Wat raar dat dat niet overal hetzelfde is
Ohja, dat kan ook he, las ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:08 schreef Vicky het volgende:
Pluisje, ik wil ook in Delft trouwen, vind het stadhuis zoooooo mooi..
ga je ook de webcam aan laten zetten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |