heb ik iets gemist? jullie zíjn toch al getrouwd? of doe je 't over een tijdje nog eens dunnetjes over?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:![]()
Troel is helemaal niet zwakWat een onzin
Mijn echtgenoot gaat waarschijnlijk ook meegaan. Alleen zie ik niet zitten en iemand anders zou ik niet weten.
Wij zijn alleen nog maar voor de wet getrouwd. Volgend jaar 14 juli kerkelijk huwelijk met de trouwjurk en het feest en alles erop en eraanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef bixister het volgende:
[..]
heb ik iets gemist? jullie zíjn toch al getrouwd? of doe je 't over een tijdje nog eens dunnetjes over?
Precies een jaar na onsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef Shaii het volgende:
Hoi allemaal, voor dit topic kom ik even uit de lurk-stand
Ik ga 4 augustus 2007 trouwen en we hebben de meeste voorbereidingen achter de rug.
We kregen zojuist een telefoontje dat ons trouwringen binnen zijn, dus morgen gaan we ze bekijken/ophalen. Ik weet nog niet of ik ze bij de juwelier laat of mee naar huis neem... 4 augustus is nog heel ver weg voor m'n gevoel!
Ach, moet al 16 maart op. Zijn hier ook niet de vlotste met alles.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Precies een jaar na ons![]()
De meeste voorbereidingen al achter de rugWij hebben alleen nog maar onze zaal vastgelegd en ons feest is al op 14 juli. Ik ga toch eens in actie moeten schieten
Als het een troost kan zijn, ik denk dat ik nog een hoop vergeetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef amaranta het volgende:
Ik vergeet ook nog wat ja. Ook de mis samenstellen. Een DJ of een band zoeken. We zijn er nog niet uit of we DJ of Band willen. Het menu inderdaad.
Dat doet het toch bijna altijd hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef amaranta het volgende:
Alles komt goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |