abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:15:39 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_42843407
ow dan wel ja...inclusief showen zeker tien minuten
pi_42845962
Hoi allemaal, voor dit topic kom ik even uit de lurk-stand

Ik ga 4 augustus 2007 trouwen en we hebben de meeste voorbereidingen achter de rug.
We kregen zojuist een telefoontje dat ons trouwringen binnen zijn, dus morgen gaan we ze bekijken/ophalen. Ik weet nog niet of ik ze bij de juwelier laat of mee naar huis neem... 4 augustus is nog heel ver weg voor m'n gevoel!
pi_42852747
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:

Troel is helemaal niet zwak Wat een onzin
Mijn echtgenoot gaat waarschijnlijk ook meegaan. Alleen zie ik niet zitten en iemand anders zou ik niet weten.
heb ik iets gemist? jullie zíjn toch al getrouwd? of doe je 't over een tijdje nog eens dunnetjes over?
pi_42857975
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef bixister het volgende:

[..]

heb ik iets gemist? jullie zíjn toch al getrouwd? of doe je 't over een tijdje nog eens dunnetjes over?
Wij zijn alleen nog maar voor de wet getrouwd. Volgend jaar 14 juli kerkelijk huwelijk met de trouwjurk en het feest en alles erop en eraan

Maar je hebt niets gemist
pi_42857990
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef Shaii het volgende:
Hoi allemaal, voor dit topic kom ik even uit de lurk-stand

Ik ga 4 augustus 2007 trouwen en we hebben de meeste voorbereidingen achter de rug.
We kregen zojuist een telefoontje dat ons trouwringen binnen zijn, dus morgen gaan we ze bekijken/ophalen. Ik weet nog niet of ik ze bij de juwelier laat of mee naar huis neem... 4 augustus is nog heel ver weg voor m'n gevoel!
Precies een jaar na ons
De meeste voorbereidingen al achter de rug Wij hebben alleen nog maar onze zaal vastgelegd en ons feest is al op 14 juli. Ik ga toch eens in actie moeten schieten
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:59:22 #31
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_42858267
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:39 schreef leonieke het volgende:

[..]

Precies een jaar na ons
De meeste voorbereidingen al achter de rug Wij hebben alleen nog maar onze zaal vastgelegd en ons feest is al op 14 juli. Ik ga toch eens in actie moeten schieten
Ach, moet al 16 maart op. Zijn hier ook niet de vlotste met alles.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_42858894
Wij moeten ook nog een locatie regelen. De ringen. Bedenken wie we willen vragen. Nog heel veel dus.
pi_42858929
topic weer gevonden
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:30:39 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_42859986
Wij hebben de locatie al geregeld
De datum voor de ondertrouw is ook al geregeld, alleen moet Bert nog zijn getuigen uitzoeken (daar zitten nogal wat haken en ogen aan). Dan moet Bert nog een pak, we moeten nog ringen en we moeten nog op zoek naar een taart (als we dat tenminste willen). We zijn er nog niet over uit of we nou een prof-fotograaf willen of een amateur en we moeten nog toestemming vragen aan de gemeente Amersfoort om in de dierentuin te mogen trouwen.
De kaarten moeten nog en het kerkelijk huwelijk moet ook nog geregeld worden.

Best ook een waslijstje dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42860176
Oke, dan zal ik ook opsommen.
Ondertrouw hebben we reeds gedaan. De getuigen dus ook. Voor mijn vriend was dat redelijk makkelijk, hij heeft zn broer en zn beste vriend.
Ik heb geen broers of zussen dus dat werd iets moelijker. Ik heb mijn nichtje en mijn beste vriendin.
Ikzelf heb al een jurk, maar mijn partner moet nog een pak. Ook de ringen moeten nog, maar we hebben al een idee van wat we willen. Dan inderdaad ook nog de fotograaf en de taart. En niet te vergeten een locatie. Ook de kaarten moeten nog en de tekst voor in de kaarten.
Het kerkboekje, de muziek.
pi_42860255
Ow, mijn lijstje
Mijn jurk en accessoires, kerk vastleggen, mis samenstellen, drukwerk regelen, menu uitkiezen, dj zoeken, gastenlijst samenstellen, en alle dingen die ik nog vergeten ben

Ik ga het anders zeggen: phille zijn pak is er al (had hij ook aan op het wettelijk huwelijk); de ringen hebben we ook al en de zaal ligt al vast.
pi_42860343
Ik vergeet ook nog wat ja. Ook de mis samenstellen. Een DJ of een band zoeken. We zijn er nog niet uit of we DJ of Band willen. Het menu inderdaad.
pi_42860370
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:49 schreef amaranta het volgende:
Ik vergeet ook nog wat ja. Ook de mis samenstellen. Een DJ of een band zoeken. We zijn er nog niet uit of we DJ of Band willen. Het menu inderdaad.
Als het een troost kan zijn, ik denk dat ik nog een hoop vergeet
pi_42860402
Alles komt goed.
pi_42860518
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef amaranta het volgende:
Alles komt goed.
Dat doet het toch bijna altijd he
pi_42860683
Wat zijn eigenlijk de taken van een ceremoniemeester?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:07:39 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_42860732
bij ons hebben we een ceremoniepaard

Berts neef en zijn vriendin nemen dit op zich. In ons geval regelen zij voor het feest aardig wat dingen. Wie doen er stukjes en wanneer is dat (dat niet iedereen met "heb je even voor mij" aankomt. Dit doen ze overig in overleg met ons, aangezien ik niet echt heel super met verrassingen om kan gaan. Daarnaast houden ze zich bezig met het vrijgezellenfeestje van Bert.
Zij zullen ook het aanspreekpunt zijn op de dag zelf voor de mensen van de dierentuin.

Vaak zijn het ook de ceremoniemeesters die een kijkje houden op het receptieboek en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42860982
Dat is wat ik dacht. Receptieboek in de gaten houden.
Zorgen dat de gasten hun corsage krijgen.
Dat soort dingen idd.
Ik wil eerlijk gezegd geen liedjes.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:23:14 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_42861011
Nou, liedjes is een voorbeeld.

Ik zou het wel erg leuk vinden als mijn ouders iets zouden doen, maar die gaan echt niet zingen

Ik weet dat bij mijn ouders zelf iets heel leuks gedaan is: die moesten een quiz doen, en telkens als ze een vraag fout hadden dan hadden ze iets moois niet gewonnen, de wereldreis, de nieuwe auto, noem maar op, als ze een vraag goed hadden kregen ze iets pietluttigs. Dat is leuk!

(vind ik dan)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42861032
Dat is dan wel leuk ja.
Daarnaast verstaat mijn familie geen Nederlands.
En is het in Spanje niet gebruikelijk dat er stukjes gedaan worden.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:55:43 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_42861684
Wij willen denk ik wel een site, maar dat wordt dan gewoon een eigen site
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:17:02 #48
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_42863395
Even kijken wat ik nu eigenlijk al heb vastgelegd:
Trouwlocatie
Eetlocatie
Locatie feest
Getuigen
genodigden eetgedeelte uitgekozen
lijst totaal genodigden

bijna rond: band, ceremoniemeesters, fotograaf, bruidsmeisje

nog doen:
ondertrouw (bij een collega op het werk )
kleding
uitnodigings- bedankkaart maken
evt. ringen
evt. vervoer
evt. presentje
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_42864112
bruidsmeisje doe ik denk ik niet..
pi_42864164
Ik heb helemaal niks met trouwen, maar ik hou zo van die jurken. Als ik ooit zou trouwen, dan zou die jurk de voornaamste reden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')