Hahaha, hij is idd afzichtelijk, he?! Ooit eens overgenomen, maar nooit gebruikt, want huis ging toen niet door.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik was nog op zoek naar precies zo'n tafel + schilderij voor in mijn woonwagen!
Zwaar hout, geen troep. Verders weet ik ut ook nie...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Donders het volgende:
Gemaakt van zeer goed materiaal....
Euh wat voor materiaal?
V&A is voor partikulieren en niet voor de commercie. Daarom is het niet toegestaan om bedrijfsmatig verkregen goederen te koop aan te bieden. Ik snap dat jij geen bedrijf bent, maar de goederen zijn wel bedrijfsmatig verkregen. En dát niet toestaan, is de beste manier om commercie te weren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:33 schreef ChickenSpikey het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen waarom mijn iMac topic steeds wordt verwijderd?
Doe ik iets verkeerd?![]()
Thnx ElisaB, heb het helemaal begrepen! De rest is particulier wat erop staat i.v.m. mijn verhuizing.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Tags gezet.
En wat dit betreft:
[..]
V&A is voor partikulieren en niet voor de commercie. Daarom is het niet toegestaan om bedrijfsmatig verkregen goederen te koop aan te bieden. Ik snap dat jij geen bedrijf bent, maar de goederen zijn wel bedrijfsmatig verkregen. En dát niet toestaan, is de beste manier om commercie te weren.
Tot slot: lees de [V&A] FAQ even voor je nog meer topics opent
Jep, kun je ook recht boven het onderste blad draaienquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:20 schreef cohen het volgende:
is het plateau draaibaar?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:56 schreef ChickenSpikey het volgende:
Als er vandaag voor 17:00 uur niemand reageert mag er een slotje op.
de genadeklap dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |