Ik kan er alleen nog maar om lachen..hoe belachelijk jij jezelf elke keer maakt. Kan niks bewijzen, maar ik geloof je echt niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:22 schreef Jayhawk het volgende:
alcohol is eigenlijk gif en dat kon wel eens de gisting beletten, mijn redernatie
And the saga continues....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
met hulp van trickydick, eerlijk gezegd komt wat hij zei op hetzelfde neer
Grim. +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:25 schreef Grim. het volgende:
Electric Six - Danger High Voltage
Daar sluit ik me gehéél bij aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan er alleen nog maar om lachen..hoe belachelijk jij jezelf elke keer maakt. Kan niks bewijzen, maar ik geloof je echt niet.![]()
als bioloog weet ik ook wel dat het niks met paseuriseren te maken heeft, ging om het tweede deel van het antwoordquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:27 schreef MarkPeterse het volgende:
wij weten allemaal toch wel dat pasteuriseren hetzelfde is als alcohol toevoegen....
doe mij dan maar wat gepasteuriseerde melk
Damn, had niet gedacht dat iemand die poep zou herrinerenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef Jayhawk het volgende:
Starmaker?
en deze heb ik zeker ook gegoogledquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef Grim. het volgende:
[..]
Damn, had niet gedacht dat iemand die poep zou herrineren.
Jayhawk +1
I dont care, maak gewoon een nieuwe vraag.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en deze heb ik zeker ook gegoogled
Inderdaad. Mij heeft ie er ook niet mee, maar het is gewoon sneu. En dan anderen beschuldigen of afzeikenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef MarkPeterse het volgende:
whatever, i dont care, als jij zielig punten wil halen door met google te zoeken, dan is dat zo, het kan mij niet boeien. Zo niet, dan boeit het me ook niet....
Jij zegt het.. Goeiemiddagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en deze heb ik zeker ook gegoogled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |