MarkPeterse +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:07 schreef MarkPeterse het volgende:
met een extra 0 dus
Je zit in de buurt, maar ik heb dat laatste element nog nodig....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:11 schreef Jayhawk het volgende:
aan port wordt ook extra alcohol aan toegevoegd, maar ik weet niet hoe dit de port zoeter maakt
met hulp van trickydick, eerlijk gezegd komt wat hij zei op hetzelfde neerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:17 schreef MarkPeterse het volgende:
waarom weet je het nu opeens wel? Weirde shit....![]()
Jayhawk +1
Laat macondo het maar niet lezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
met hulp van trickydick, eerlijk gezegd komt wat hij zei op hetzelfde neer
Thanks for the credit, maar heeft dus niets met pasteurisatie te maken ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nee, die gaat flippen. Ik kan echt niks meer goed doen bij hem.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat macondo het maar niet lezen![]()
nee hij zegt dat ze het halverwege het gistingsproces verhitten tot een graad of 80 waardoor micro-organismen dood gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Laat macondo het maar niet lezen![]()
Goh, dat is raarquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:20 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nee, die gaat flippen. Ik kan echt niks meer goed doen bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |