omdat ie snel op zn pik getrapt isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef MarkPeterse het volgende:
waarom is macondo zo boos op jayhawk dan?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:33 schreef MarkPeterse het volgende:
waarom is macondo zo boos op jayhawk dan?
ooit van vakantie gehoord?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
omdat jayhawk een googleaar is natuurlijk. En vervolgens gewoon vertrekt en een paar weken later weer verschijnt alsof er niks aan de hand is.
Je vindt het zeker niet frapant dat het steeds hetzelfde gezeik is en steeds met jouw? En niemand anders?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
en deze heb ik zeker ook gegoogled
quote:
heb maar met 1 iemand telkens gezeikquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je vindt het zeker niet frapant dat het steeds hetzelfde gezeik is en steeds met jouw? En niemand anders?
Misschien moet je beter lezenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
heb maar met 1 iemand telkens gezeik
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je beter lezen
Met mij ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
heb maar met 1 iemand telkens gezeik
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je beter lezen
Ik ook niet dan..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Met mij ook![]()
En Soempie vindt jou ook niet lief![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef MarkPeterse het volgende:
vraag maar iets anders JayHawk, ik weet redelijk veel van statistiek en ik ken die naam gewoon NIET. Ik vrees dat hij te moeilijk is....
En ik vind JayHawk WEL lief, jullie moeten niet zo gemeen doen tegen iemand met een moeiljike jeugd
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef MarkPeterse het volgende:
vraag maar iets anders JayHawk, ik weet redelijk veel van statistiek en ik ken die naam gewoon NIET. Ik vrees dat hij te moeilijk is....
En ik vind JayHawk WEL lief, jullie moeten niet zo gemeen doen tegen iemand met geen moeiljike opvoeding
Dan bootstrap je, dat is weer iets heel anders...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:41 schreef Jayhawk het volgende:
Als je SSPS gebruikt hebt dan kun je niet om deze methode heen, hij wordt ook toegepast bij een te kleine steekproef
ook frappant hoe je alles altijd zo heerlijk negeertquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef Jayhawk het volgende:
k, geen SPSS mensen hier Bonferroni
Ik maak even een nieuwe vraag
WEL SPSS mensen hier, maar gewoonlijk test ik geen 7000 hypotheses, wat in mijn ogen een veel betere onderzoeksmethode is....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:44 schreef Jayhawk het volgende:
k, geen SPSS mensen hier Bonferroni
Ik maak even een nieuwe vraag
VRAAG MAKENquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:46 schreef Jayhawk het volgende:
ik ga al te vaak in de aanval, vermoeiend en bovendien heb ik niks nieuws meer te vermelden
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef Gooitzen het volgende:
De zweer zit er goed in!
Avond saam!
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:50 schreef Gooitzen het volgende:
De zweer zit er goed in!
Avond saam!
Yurithemaster +1quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Stochholm?
Sorry. Eens kijken wie er allemaal in de huis waren. Jou heb ik ook een tijd niet gezien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
hee
je zat in m'n fotoboek te spieken, maar jij hebt geen fotoboek![]()
Jeejquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
en weet je de naam van het museum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |