Tupac stond ook vaak zo op de foto. Tupac is ThA BomB je weet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef Reuznkind_ het volgende:
[afbeelding]
waarom zitten al die jongens zo ? XD
![]()
Godallemachtigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:28 schreef Kw4Kje het volgende:
Dan doe ik het maar:
[afbeelding]
Tieteeee!![]()
zit breezer aanslag opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Die rechter heeft een vieze tong.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:11 schreef Frozen_Ice het volgende:
www.chatnu.nl/dubbel-d
dit kan niet echt zijn
Hihiquote:van: H_otG_url(18) Datum: 21 Okt 2006
Bericht: hoe bedoel je hoer .. beetje bb showen .. zker nep opgevulde bb
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:53 schreef KansloosForEver het volgende:
RoxXXy? Fotos graag
Whehequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef Brunette het volgende:
Voor de liefhebbers: Gisteravond zag ik RoxXXy, met haar prachtig felle rode lipstick en schoenen in de Ici Paris. Haar vriendje die ook zo styloow is, was er ook. Ik durfde net niet om een handtekening te vragen.![]()
Hoog, ze heeft een sugababes. Kap met kratsen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Hmm.. vraag ik me toch af wat haar breezer gehalte is --> http://www.sugababes.nl/:RAVETEEF!/pics/0
jezus, je zal dr maar mee rond moeten lopen de hele dagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:11 schreef Frozen_Ice het volgende:
www.chatnu.nl/dubbel-d
dit kan niet echt zijn
Dat vroeg ik me ook af, maar ik ging er gewoon vanuit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:18 schreef TriPa het volgende:
kratsen=neucken?
of is dit een domme vraag![]()
te jonge en lelijke meidenquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:55 schreef LaPrestige het volgende:
[..]
Meisjes van 11 die aan de breezer gingen![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:48 schreef Soepkip-je het volgende:
Hmm.. vraag ik me toch af wat haar breezer gehalte is --> http://www.sugababes.nl/:RAVETEEF!/pics/0
Gezien ik d'r krats, en nee, ik ben niet die gast die onder d'r 'schatje' album staat xD
arme meidquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:28 schreef Kw4Kje het volgende:
Dan doe ik het maar:
[afbeelding]
Tieteeee!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |