na Letdown (sorry: Lockdown) kan de Rainbow Six serie wel een toppertje gebruiken IMO, ik ben zelf PC gamer (geen consoles voor mij) en ik kan me voorstellen dat fellow PC gamers niet echt zitten te wachten op Vegas.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:55 schreef Zijpie het volgende:
Iemand die hier al op zit te wachten? aan de E3 Demo te zien word dit een topper
Eind november begin december...... huidige datum staat op 30 november.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:42 schreef Leonos het volgende:
Niemand weet een preciese release datum?
Want wil eigenlijk een xdoos en dit spel kopen voor kerst
Jij bent er ook enthousiast over he.... 4 player coopquote:
Ik hem een cam en ga mijn hoofd inscannen.................... denk dat je me dus wel herkent. De meeste Nexiums (eigenlijk allemaal) gamen straks allemaal gescanned en wel Gijs.... het is schiethemel voor je. Zoveel aarsen om op te mikkenquote:Op zondag 19 november 2006 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil je zoooooo graag in je billen schieten
Denk alleen dat de SP het niet haalt bij de SP van GOW!quote:Op zondag 19 november 2006 12:25 schreef Zijpie het volgende:
Volgens IGN beste Online Shooter to nu.. dwz.. Beter dan Gears Of War![]()
Wat is je gamertag dan controleer ik dat evenquote:
zo gelachen weerquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff de demo gespeeld, met 3 man nu.Kopen die game iedereen!
Die van mij staat alweer veel te lang in de pre-orderquote:Op maandag 20 november 2006 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer ff de demo gespeeld, met 3 man nu.Kopen die game iedereen!
Ik ga het vanavond weer proberen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:10 schreef kepler het volgende:
het is nog verrekte moeilijk ook
Met zn vieren lukt het niet eens om die demo uit te spelen, en dan staat de moeilijkheid op normal en het aantal vijanden op mediumHet kan dus nog moeilijker
Owja, Gijs was die soort van ''vernederingswoordje'' toch?quote:
Tips?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb de demo op high density uitgespeeld met 2 amerikanen..
was echt een goed gevoel.. als je heel tactisch en rustig speelt kan het makkelijk !
maar tactisch en rustig spelen is helemaal niet leukquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:19 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb de demo op high density uitgespeeld met 2 amerikanen..
was echt een goed gevoel.. als je heel tactisch en rustig speelt kan het makkelijk !
Ga dan maar niet met mij in één team zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:44 schreef Zijpie het volgende:
dan moet je gears of war kopen !![]()
ik vind het echt vreselijk als mensen dan gewoon naar binnen stormen daar kan ik echt niet tegen bij een spel als RB6![]()
ik vind dat heerlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 11:44 schreef Zijpie het volgende:
dan moet je gears of war kopen !![]()
ik vind het echt vreselijk als mensen dan gewoon naar binnen stormen daar kan ik echt niet tegen bij een spel als RB6![]()
Precies, net zoals in het echtquote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
RSV is heerlijk rustig! Echt gezellig gamen!Beetje ouwhoeren en af en toe een terrorist neerschieten. Ook leuk dat je met elkaar kunt blijven praten als je dood bent.
Consider it donequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:36 schreef Zijpie het volgende:
voeg me anders even toe op Live dan kunnen we het samen een keer flikken
Gijs wij zitten veel in de lobby straks....quote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
RSV is heerlijk rustig! Echt gezellig gamen!Beetje ouwhoeren en af en toe een terrorist neerschieten. Ook leuk dat je met elkaar kunt blijven praten als je dood bent.
Altijd cool.................... Vrijdag komt die uit toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker GD ge-owned vanavond
nee, das andersomquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd cool.................... Vrijdag komt die uit toch?
Hoe zit dat nu met die cam achievement? Voordat je je hoofd op een character kan gooien moet je eerst die achievement halen? Klopt dat? Hoop dan wel dat je je bestaande MP gebouwde character kan editen en niet overnieuw hoeft te beginnen.
Ohhh,... gelukkigquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, das andersom
Je krijgt een achievement als je je hoofd een karakter plakt
Lachen kikker inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Totaal off-topic, maar ik moest lachen.
Proest... dat zijn wij straks Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Kikkers FTW!!!!!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Ja maar ik denk dat ik Zelda wat later haal. Vraag me toch af of ik er wel aan een kan komen. Dat en ik wil gewoon lekker online knallen. Als ik Zelda kan bemachtigen haal ik die ook, maar blijf ook online gamen natuurlijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:29 schreef -Dries- het volgende:
Shit.. over een week komt zelda.. heeft het dan nog nut om RB6 te kopen, ook nu terwijl ik non-stop GoW speel? Denk het helaas niet.
Op gamekings waren ze razend enthousiast btw, zo'n dude vond hem toffer dan GoW.
Zelda zal geen probleem zijn, een Wii waarschijnlijk wel, en componten-kabels worden een ramp!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Ja maar ik denk dat ik Zelda wat later haal. Vraag me toch af of ik er wel aan een kan komen. Dat en ik wil gewoon lekker online knallen. Als ik Zelda kan bemachtigen haal ik die ook, maar blijf ook online gamen natuurlijk.
Ook mijn criteria!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zelda zal geen probleem zijn, een Wii waarschijnlijk wel, en componten-kabels worden een ramp!
En ik wil ze alle 3 voordat ik aan dat spel begin.
Ja,... dimplus verkoopt hem. Als je hem nu besteld heb je hem morgen. Vanmorgen stond er nog 30 november maar nu staat er direct leverbaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef Henk-B het volgende:
Zijn er al winkels die hem verkopen??
ok Thnxquote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dimplus verkoopt hem. Als je hem nu besteld heb je hem morgen. Vanmorgen stond er nog 30 november maar nu staat er direct leverbaar.
Zag de folder hier, maar hij staat wel op de page van 30 euro acties maar ook net niet. Meer er naast zeg maar zonder prijs..... geen idee wat de prijs is dus. Tevens weet ik niet of ze hem al verkopen zeg maar.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand uit Rotterdam nou bij de Saturn gaan kijken?Ik wil best daarheen om m te halen, maar niet alsie gewone prijs is.
ik kijk morgen wel even bij de Mediamarktquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan iemand uit Rotterdam nou bij de Saturn gaan kijken?Ik wil best daarheen om m te halen, maar niet alsie gewone prijs is.
En bel me dan maar.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:04 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kijk morgen wel even bij de Mediamarkt
erm? we deden co op toch?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker GD ge-owned vanavond
Kun je nagaan als we strax tegen elkaar gaan!quote:
Saturn Rotterdam Zuidpleinquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Erm ik ben ontsterfelijk...dat weet je he?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je nagaan als we strax tegen elkaar gaan!
koop hem wel bij de MM ofzo, goedkoperquote:Op woensdag 29 november 2006 18:00 schreef Chocobo het volgende:
Overal te koop vanaf vandaag trouwens.... Dixons en FRS verkopen hem al
Zie je morgen Gijsquote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kepler het volgende:
[..]
koop hem wel bij de MM ofzo, goedkoper
nee, geen geldquote:Op woensdag 29 november 2006 18:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zie je morgen Gijs![]()
Heb je een cam?
Gaan ze hem in de aanbieding gooienquote:Op woensdag 29 november 2006 18:04 schreef kepler het volgende:
[..]
koop hem wel bij de MM ofzo, goedkoper
ik heb daar ook GoW gehaald voor 44 euro, kans is er dus dat Vegas ook die prijs wordtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Gaan ze hem in de aanbieding gooien?
Valt soms vies tegen hoor...Splintercell was maar 58 eurie's daarquote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb daar ook GoW gehaald voor 44 euro, kans is er dus dat Vegas ook die prijs wordt
Heb hem bij de MM en Saturn niet gezien wel bij die winkel onder de V&D (futurzone is dat tochquote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |