Het is dan ook geen Mexicaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:18 schreef MarkPeterse het volgende:
pfff wat een moeilijke vraag, ken die hele mexicaan niet
Ik zie nu pas dat jij een vrouwtje bentquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:18 schreef Etcetera het volgende:
je uitroeptekens TDheb je ze weergevonden?
* Etcetera gaat uitroeptekens verstoppen
Yep !!! De dochter van Leopold I ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:19 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik weet dat Max getrouwd was met een zus van een of andere Belgische koning - Leopold II, geloof ik - maar van zijn eigen broers ken ik ook niks.
Keizer geef ik je cadeau ... Zijn naam ?!?!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:21 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Kwam die Maximiliaan niet van Oostenrijk? Dan veronderstel ik dat zijn broer daar het staatshoofd was (nu moet ik nog zeggen of-ie keizer of koning was zeker?)
is topics geleden al aan bod gekomenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij een vrouwtje bent
Franz Ferdinand was het neefje van deze keizer en zou hem hebben opgevolgd ware het niet ... Sarajevo !!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:23 schreef MarkPeterse het volgende:
franz ferdinand de neergeschotene? of was dat later?
Volgende beterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:26 schreef TrickyDick het volgende:
Neleos + 1
Jammer EJH; ik had het je gegund !!!
sluit aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:29 schreef Nembrionic het volgende:
iets met sex...of andere biologische vragen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:30 schreef MarkPeterse het volgende:
wetenschap, griekse mythologie, techniek of oude beschavingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |