We zijn bekend met de regels vanOekelen ?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:32 schreef MarkPeterse het volgende:
Ranglijst is ge-update
vanOekelen +1 HELEMAAL GOED!!!
welke regels doel je op?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We zijn bekend met de regels vanOekelen ?
En natuurlijk 1000 euro entreegeld overmaken op de rekening van Yurithemaster en mij, bijna vergeten te zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen gebruik maken van google
Dat ook jaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:36 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
En natuurlijk 1000 euro entreegeld overmaken op de rekening van Yurithemaster en mij, bijna vergeten te zeggen
Ja, maar als je regelmatig een keertje het financieele deel van een krant leest is opzoeken van zon vraag niet echt nodig ;-)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen gebruik maken van google
toffe hobby heb je!quote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:37 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Ja, maar als je regelmatig een keertje het financieele deel van een krant leest is opzoeken van zon vraag niet echt nodig ;-)
Nieuwe vraag:
Wat wordt er bedoeld met het spoor van een matrix?
nee dat is de baas van dommel geen stom radardingquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verder worden de vraag en de gescoorde punten ook in bold gezet, is makkelijker
Overigens, had ik de semafoorvraag in het vorige topic niet goed?
MarkPeterse +1 Helemaal goed!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef MarkPeterse het volgende:
de optelling van de diagonaalreeks
Het is ook geen radarding, maar een seinpaal. En inderdaad de baas van Dommel (heb voor zover ik weet alle albums (40 stuks))quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
nee dat is de baas van dommel geen stom radarding
Jij hebt tog al genoeg punten straks haal je ons inquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
nee dat is de baas van dommel geen stom radarding
ik had ook agassi goed, daar zijn ook geen punten voor gegeven
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tinky Winky (paars), Dipsy (groen), Laa Laa (geel) en Po (rood)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |