Nee, echte mannen knippen het netjes bij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
Echte mannen scheren met een scheermes.
Was het haar ook weg of is dat gewoon blijven zitten achteraf? Zou wel een beetje lullig zijn namelijk, pijn lijden voor nietsquote:
lullig, wheehhe.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was het haar ook weg of is dat gewoon blijven zitten achteraf? Zou wel een beetje lullig zijn namelijk, pijn lijden voor niets
Conflict?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:04 schreef Biancavia het volgende:
Whehehe of dat spul op je tepels doen om je borsthaar te verwijderen is ook niet helemaal aangenaam, zo ik gehoord heb van een niet al te snuggere vriend.
Je ballen zijn iets anders dan een tvquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:17 schreef Masterneeter het volgende:
Dus jij gaat ook eerst alle boekjes doorlezen voor je de stekker van je nieuwe TV in het stopcontact stopt?
Het is ook niet echt hogere wiskunde hoor. "Creme", "Spatel", "Ballen".quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:04 schreef sjakie007 het volgende:
Ik wist dat sommige Sjakies best stoer zijn, maar zo dom om de handleiding niet te lezen? tsss.
True... Al zal het effect van je ballen in het stopcontact steken ook wel een beetje dezelfde symptonen veroorzakenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Je ballen zijn iets anders dan een tv
Dat dus.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:15 schreef Bengeltje het volgende:Ik zag de TT en moest gelijk al hard lachen.
Dat dat nog niet algemeen bekend is.![]()
Normaal gesproken gebruik ik mijn chille axe scheerschuim, maar die was op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:32 schreef nVincible het volgende:
Ben ik de eerste die het raar vind dat hij spullen van z'n zusje voor zulke dingen gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |