Hij begon goed, hoor, ik geloofde hem. Tot het poep-verhaal en de banden van de kikker met de CIA.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Als dit serieus is ben ik een aliën.![]()
Omdat je dan niet meteen ziet dat het niks voorsteltquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:28 schreef Sailmaker het volgende:
waarom zijn zulke foto´s altijd vaag....
ik las camphomoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:36 schreef MischaDeGrote het volgende:
geweldige kwaliteit. koop een fatsoenlijke camphone achterlijke complotdenker!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef baskabel4 het volgende:
ssssstttt...ik zit nu in het geheimte internetten
er zijn rare dingn met me gebeurt de laatste tijd......en ja ik denk zeker dat ik iets buitenaards heb meegemaakt!!!!
mensen die dit lezen denken dat ik een grote grap uithaal en onzin vertel(was het maar waar)
ik loop nu bij het riag en ze pleiten daar voor een vaste opname.....me huis en werk ben ik kwijt
(zit nu bij een internetcafe)
van die droom was natuurlijk een geintje...maar het gaat niet goed met me sinds die vreemde ochtend.
hoofdpijnen....gezoem in me hoofd....en een hand die van kleurverandert...
het riag zegt dat het allemaal psychisch is.....
hoe kan een blauwe bult op mijn hand psychisch zijn???????
ooo...ze gaan sluiten hier...
hou jullie op de hoogte...
Ik denk dat je het beste even met tinoz contact op kan nemen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef baskabel4 het volgende:
er zijn rare dingn met me gebeurt de laatste tijd......en ja ik denk zeker dat ik iets buitenaards heb meegemaakt!!!!
mensen die dit lezen denken dat ik een grote grap uithaal en onzin vertel(was het maar waar)
ik loop nu bij het riag en ze pleiten daar voor een vaste opname.....me huis en werk ben ik kwijt
van die droom was natuurlijk een geintje...maar het gaat niet goed met me sinds die vreemde ochtend.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste even met tinoz contact op kan nemen.
Maar houd ons op de hoogte!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef baskabel4 het volgende:
Ben je nu geshrinked? Zo ja, hoeveel centimeters?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:38 schreef baskabel4 het volgende:
hallo mensen....kom net bij shrink vandaan en die zegt dat ik lijd aan waanideeen....
maar ik weet zeker dat dit gesprek tussen mij en die shrink werd opgenomen(hij zei van niet)
na een aantal keer vrageb of hij het opnam zei hij geergerd oke...wat jij wil..we nemen het op.....
dus ...heeft ie het nu opgenomen of niet??
Mijn grote blauwe bult op mijn hand is een peesontstekeing zegt ie.....(zal binnenkort foto posten)
dit lijkt me zeer vreemd omdat die bult er in een keer zat na mijn vreemde ervaring die ochtend...en niet is aggenomen of toegenomen(verandert alleen van kleur)
(de man hier naast me(internetcafe)houd me in de gaten...
de man hier naast me(internetcafe)houd me in de gaten!!!!!!!!!!!
wacht...zo kan ik niet langer typen .....ik wil meer met jullie delen maar niet zo..(terwijl ik in de gaten word gehouden)
kom snekl terug als de comp naast mij ook leeg is....
Wat ben jij voor een zeikbeer omfg.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:38 schreef baskabel4 het volgende:
hallo mensen....kom net bij shrink vandaan en die zegt dat ik lijd aan waanideeen....
maar ik weet zeker dat dit gesprek tussen mij en die shrink werd opgenomen(hij zei van niet)
na een aantal keer vrageb of hij het opnam zei hij geergerd oke...wat jij wil..we nemen het op.....
dus ...heeft ie het nu opgenomen of niet??
Mijn grote blauwe bult op mijn hand is een peesontstekeing zegt ie.....(zal binnenkort foto posten)
dit lijkt me zeer vreemd omdat die bult er in een keer zat na mijn vreemde ervaring die ochtend...en niet is aggenomen of toegenomen(verandert alleen van kleur)
(de man hier naast me(internetcafe)houd me in de gaten...
de man hier naast me(internetcafe)houd me in de gaten!!!!!!!!!!!
wacht...zo kan ik niet langer typen .....ik wil meer met jullie delen maar niet zo..(terwijl ik in de gaten word gehouden)
kom snekl terug als de comp naast mij ook leeg is....
Een psychiater die geërgerd iemand psychotische waanidee bevestigt?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:38 schreef baskabel4 het volgende:
Hee, jij bent nu de tweede. Zou er dan toch iets zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gekke is, nu ik dit lees herinner ik me wat.
Goed, ik zal bij het begin beginnen. Ik zit op de fiets. Fietsen, fietsen, fietsen. Een paar honderd meter voor m'n huis moet ik door een park waar je een heuvel hebt en een soort open vlakte. Op het moment dat ik daar langs reed zag ik een paar flitsen van de heuvel en daarna een paar van het open veld. Ik dacht eerlijk gezegd niet dat dit iets was, ofzo. En misschien is het wel niks maar toen ik in m'n bed lag en bijna in slaap begon te komen, hoorde ik opeens een helicopter die over kwam vliegen. Ik heb toen m'n luxaflex op een kiertje gedaan en zag dat ze met een soort lamp naar beneden schenen, recht boven het park. De volgende ochtend werd ik wakker en had ik ook zo'n soort paarsroze vlek op m'n hand. Maar dat was alweer een tijd geleden, maand ofzo, dus ik was het eigenlijk alweer een beetje vergeten. De plek is ook weg trouwens.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste even met tinoz contact op kan nemen.
Hey, een wandelende oliebol...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:14 schreef ooge het volgende:
laatst kwam ik ook zo'n raar wezentje tegen, ik heb gelukkig wel een foto kunnen maken.
[afbeelding]
leek die hier een beetje op?
En dat zijn dan nog maar de lichte middelen!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:17 schreef Jodocus1 het volgende:
Ik hoop voor je dat je dit gedroomd hebt anders wordt het een leven lang prozac
Als jij es gwoon optieft van heel dit forum.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef Tommmm het volgende:
waarschijnlijk heeft de FBI het beestje allang opgeslote in area 51 samen met alle andere aliens waar ze allemaal proefjes op hun uitoefenen en als ze zich vervelen ff een vluggertje maken met de aliens
Heb je al kans gezien die foto van je hand te uploaden? En hoe is het nu met je hand?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:42 schreef baskabel4 het volgende:
nou nou....
ik heb nog een gaatje gevonden om hier te posten..
ben nu(zoals sommige al weten)blijvend opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis(vogelezang)
[...]
zal binnenkort foto van mijn hand sturen en oordeel dan zelf....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |