ikke niet, ik weet het zekerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:39 schreef baskabel4 het volgende:
jullie denken dat ik gek ben he???
Ha! En bellen met je fototoestel zeker! Volgens mij ben je flink in de war!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:39 schreef baskabel4 het volgende:
jullie denken dat ik gek ben he???
ik zal straks foto,s maken met mijn telefoon....
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:41 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ha! En bellen met je fototoestel zeker! Volgens mij ben je flink in de war!![]()
het enige wat ik dacht was:ik moet weg hier!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom heb je niet gelijk foto's gemaakt van dat "ding"
Als je ook zo tijdens je werk aan het dromen bent kan ik het me wel indenken.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef baskabel4 het volgende:
hahaha....dit geloven jullie nooit...
het is nu 1 uur...ga net weer aan het werk,krijg ik van me directe chef te horen dat dit me laatste dag is hier....
zit nog in me proeftijd dus vandaar(dus het mag)
gisteren waren ze nog dik tevreden over me en een vaste aanstelling behoorde tot de mogelijkheden..
zo,n dag als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt...
waarom zou ik weg moeten blijven opeens???
wie heeft dat geregelt??
effe serieus...bestaat daar een soort direct nummer van?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:15 schreef DerBolle het volgende:
heb je sbs6 al gebeld en je verhaal verteld?
Tuurlijk wel en als dat mormel niet wil luisteren moet je hem gewoon een trap in zijn zak geven, dat zal hem leren!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:12 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
het enige wat ik dacht was:ik moet weg hier!!
dat moet je zelf denk ik meemaken...je gaat niet op je gemak foto,s nemen..
Morgenochtend pas weer. Dan staat de AstroLijn open, ook voor jou!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:17 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
effe serieus...bestaat daar een soort direct nummer van?
ik bedoel..dat je meteen iemand aan de lijn krijgt die er wat mee kan..
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Morgenochtend pas weer. Dan staat de AstroLijn open, ook voor jou!
Wedden dat als je er komt dat je gewoon niets aantreft.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef baskabel4 het volgende:
ik had meer gerekent op lotgenoten hier.....
maar goed,ik laat het hier niet bij..
ik zal dit uitzoeken of jullie me nou voor gek verklaren of niet....
En zeg op weg naar je kamer even tegen de verpleegster dat ze het internet weer aan hadden laten staan in de recreatiezaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:23 schreef baskabel4 het volgende:
ik had meer gerekent op lotgenoten hier.....
maar goed,ik laat het hier niet bij..
ik zal dit uitzoeken of jullie me nou voor gek verklaren of niet....
ik moest lachen....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
En zeg op weg naar je kamer even tegen de verpleegster dat ze het internet weer aan hadden laten staan in de recreatiezaal
kijk..hier kan ik wat mee...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Goed topic!![]()
Hoe zag dat wezentje eruit?
En ben je alweer terug geweest bij die wegafzetting?
Je weet toch dat de dierenambulance een cover is voor aliënopvangcentrum hè? Wie bel je als je rare wezentjes ziet? Juist! De dierenambulance! En op die manier vangen ze gestrande aliëns op aarde om te voorkomen dat wij te weten komen dat aliëns echt bestaan.![]()
Op het terrein van de afgebrande gevangenis op Schiphol zijn ze een ruimteschip aan het bouwen )daarom is dat terrein nog steeds afgesloten) om die aliëns weer naar huis te brengen. Dat moest wel op Schiphol want er is geen andere locatie in Nederland die er zo geschikt voor is om ruimteschepen te lanceren. Ik denk dat ze jouw wezentje daar ook heenbrengen als hij de testen die ze op hem uitvoeren overleeft tenminste.![]()
Ik vind het overigens gek dat jij dit ons nog kunt vertellen, heb jij de hersenspoelandijvie nog niet gegeten ofzo? Dat is een techniek die de AIVD heeft overgenomen van de CIA alleen gebruikten die BigMacs.
Trap er niet in hoor, je moet geen andijvie meer eten! NOOIT! En voor de zekerheid ook maar geen BigMacs meer! Anders wordt je geheugen gewist.
Mac Donalds is in handen van de CIA, in jouw geval zou ik hem helemaal vermijden. Helaas dus ook geen Big Tasty, Mac Flurry of andere Mac produkten meer, je hebt nu DE WAARHEID gezien, je wilt toch niet weer terug in die staat van onwetendheid?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:38 schreef baskabel4 het volgende:
[..]
kijk..hier kan ik wat mee...
1 vraag.....
hoe weet ik of het alleen de big macs zijn??
ik eet namelijk wel vaak een big tasty....
Belleblaas, bubbelblaas, dat spul waar je kinderen nog wel eens mee ziet. Dat je door zo'n ringetje moet blazen en dan van die zeepbellen krijgt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:59 schreef baskabel4 het volgende:
wat is bubbelblaas??
spannend!!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef baskabel4 het volgende:
kijk mutsig..ik ben blij dat jij me gelooft
al ontdek ik ddor de letters heen een beetje sarcastische klanken maar dat komt
waarschijnlijk omdat ik op dit moment niemand meer vertrouw en me een beetje aan het isoleren ben
de waarheid zal vertelt worden...
Ik sarcastisch? Nee joh.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:16 schreef baskabel4 het volgende:
kijk mutsig..ik ben blij dat jij me gelooft
al ontdek ik ddor de letters heen een beetje sarcastische klanken maar dat komt
waarschijnlijk omdat ik op dit moment niemand meer vertrouw en me een beetje aan het isoleren ben
de waarheid zal vertelt worden...
Dat lijkt me een HEEL SLECHT plan als je post zo leesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef technojunk het volgende:
gfaa dit topik ff tvpen voor as k binnkrot een flikne JOINT opsteek
mna k vint het altijt hartstike gaaf als ik die dingen ga zien as ik een jiontje opheb....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me een HEEL SLECHT plan als je post zo lees
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |