O, dan lees ik ook even mee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een minimeet gehad, da's pas nieuws.
Rena. Nota bene!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
het was met Rena, dieik uit ShowChat ken. En het was vrij kortdag afgesproken, ik had ermee ingestemd nog voordat ik er over nagedacht had. Maar uiteindelijk viel het echt 100% mee. Het was zowaar nog gezellig en leuk!
Het spannendste is dat we aan de wijn gezeten hebben (weliswaar 1 glas maarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef broer het volgende:
Ja, kom op, Erik. Spannende verhalen willen we horen!
Of ik in ieder geval.
Hmm... Ik had meer van je verwacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het spannendste is dat we aan de wijn gezeten hebben (weliswaar 1 glas maar)
het was met een meisje, wat moet ik dan!quote:
Weet ik veel. Ruziemaken?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
het was met een meisje, wat moet ik dan!
Dat is meer LXIV's stijl, volgens mijquote:
Dat ik zelf dat soort acties niet onderneem, betekent toch niet dat ik ze van iemand anders niet meer mag verwachten?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is meer LXIV's stijl, volgens mij.
Het heeft iets van 'zelf maak ik niks spannends mee, dus vertel nou eens iets leuks'. Iets heel verveelds...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:31 schreef broer het volgende:
[..]
Dat ik zelf dat soort acties niet onderneem, betekent toch niet dat ik ze van iemand anders niet meer mag verwachten?
Drie keer 'niet' in één zin. En tóch klopt-ie. Geloof ik.
Maar hij provoceert wel, tenminste, ik heb het gevoel dat hij Lienekien op de kast wil jagen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:32 schreef Augustina het volgende:
LXIV maakt nooit ruzie.
Augustina ziet niet helemaal helder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hij provoceert wel, tenminste, ik heb het gevoel dat hij Lienekien op de kast wil jagen.
Klassiek voorbeeld van 'de spijker op de kop', Lienekien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Het heeft iets van 'zelf maak ik niks spannends mee, dus vertel nou eens iets leuks'. Iets heel verveelds...![]()
'Zeg maar dat ze gelijk heeft, dan houdt ze er wel over op.'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef broer het volgende:
[..]
Klassiek voorbeeld van 'de spijker op de kop', Lienekien.
Dat weet je nooit zeker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Augustina ziet niet helemaal helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |