Eens, mits hij dus wat gogme heeft, dat ratterige waardoor je net ff makkelijker met een overtreding wegkomt dan nu vaak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:34 schreef twi het volgende:
Gabri speelde een ongelukkige wedstrijd tegen Groningen, maar ik vind het een topaankoop. Het kan wat efficienter, maar ik ben een echte fan van 'm, heerlijk om zo'n speler in je elftal te hebben die overal voor gaat.
Helemaal mee eens. Een speler als Gabri heeft elk team nodig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:34 schreef twi het volgende:
Gabri speelde een ongelukkige wedstrijd tegen Groningen, maar ik vind het een topaankoop. Het kan wat efficienter, maar ik ben een echte fan van 'm, heerlijk om zo'n speler in je elftal te hebben die overal voor gaat.
Zoals die 'mongool' van gisteren bij Feijenoord.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, mits hij dus wat gogme heeft, dat ratterige waardoor je net ff makkelijker met een overtreding wegkomt dan nu vaak.
Best wel tekenend voor de situatie van Feyenoord dat jullie blij zijn met een oude Belg die niet kan voetballen maar alleen mensen verrot kan schoppen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zoals die 'mongool' van gisteren bij Feijenoord.![]()
Vreven is ook weleens weggekomen zonder kaart.......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zoals die 'mongool' van gisteren bij Feijenoord.![]()
Moet je beter kijken, want hij kan wel meer dan dat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Best wel tekenend voor de situatie van Feyenoord dat jullie blij zijn met een oude Belg die niet kan voetballen maar alleen mensen verrot kan schoppen.![]()
Met het verschil dat Gabri naast dat onzichtbare werk ook zichtbaar werk doet, en dus twee keer zo goed is als Galasek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:10 schreef BoNi het volgende:
Als je alleen kijkt naar de bal zul je nog niet de helft zien van het nuttige werk dat Gabri verricht.
Ik vergelijk hem wat dat betreft vaak met Galasek.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je beter kijken, want hij kan wel meer dan dat.
Spelers die net dat beetje meer geven, krijgen bij mij altijd een streepje voor.
discussie gesloten, gristenjong.![]()
Hahaha, doe normaal, achterlijke.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:28 schreef twi het volgende:
Ga maar lekker in het Leonard-topic geilen op die imbeciel. Hier hebben we het over voetbal, niet over houthakken.
bij zijn 1e wedstrijd iemand een gebroken voet bezorgd, wie van ajax is de volgendequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:28 schreef twi het volgende:
Ga maar lekker in het Leonard-topic geilen op die imbeciel. Hier hebben we het over voetbal, niet over houthakken.
Hij heeft wel gelijk. met je " geweldige tackle, hij ging niet eens voor de balquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, doe normaal, achterlijke.
Een mannelijke voetballer gooit geen coupe-soleil door z'n haar.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:32 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Leonard is een voetballer meneer twi, en een mannelijke...iets waar het bij jullie nogal aan ontbreekt. Oh nee, jullie nieuwe held Japie natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:36 schreef twi het volgende:
[..]
Een mannelijke voetballer gooit geen coupe-soleil door z'n haar.
Gabri vind ik meer een type houthakker, meer een feyenoorder dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed Gabri gewoon even uitleggen dat dit als Barca - real madrid is, dan snapt die jongen hetwel en winnen we gewoon met 0-3.
Hahaha.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. met je " geweldige tackle, hij ging niet eens voor de bal".
Dat heeft dus niet met voetBAL te maken, dit ligt er ZO dik bovenop dat het toch OOIT eens door moet dringen.
Nofi, maar waarom kijken jullie nog voetbal, bij kickboxen doen ze ALLEEN maar wat jij zo graag wil zien, en niet die saaie mooie acties, die wonderschone goals etc, daar vind jij TOCH niets aan.
Zit je 90 min te wachten tot 1 van jouw helden zijn hoofd verliest een iemand neerschopt, beetje zonde van je tijd als de rest je toch niet boeit.
je zou namelijk niet weten hoequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha.
Ga niet eens de moeite nemen om zinvol op dit soort onzin te reageren.
wat heeft geloof nou weer met voetbal te maken? Beetje triest van jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet je beter kijken, want hij kan wel meer dan dat.
Spelers die net dat beetje meer geven, krijgen bij mij altijd een streepje voor.
discussie gesloten, gristenjong.![]()
Dat dan een psv-er de enige nuchtere is, is dan wel weer grappig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:47 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat ajax het lastiger gaat krijgen dan iedereen denkt.
feyenoord is inderdaad erg zwak dit seizoen maar wedstrijden tegen ajax staan toch opzich.
Verder vind ik ajax ook geen super beste indruk maken de afgelopen wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |